13.8.07

Δώσε θάρρος στο χωριάτη...

να σου ανέβει στο κρεβάτι!

Ευτυχώς στο κρεβάτι μου ακόμα δεν ανέβηκε. Αλλά ότι έχει πάρει θάρρος, έχει πάρει...
Νομίζω σας έχω πει για τον Λ. Είναι το παιδί (γκουχ! γκουχ! ξεροβήχει η Ν. καθώς το... παιδί είναι 35 χρονών...) με το οποίο φιλήθηκα εκείνη την... πολύ γεμάτη μέρα. Όπως είχα γράψει λοιπόν, εκείνη η φάση ποτέ δεν προχώρησε παραπάνω. Ο Λ. όμως μάλλον από τότε θεώρησε ότι έχει αποκτήσει δικαιώματα πάνω μου! Γιατί κάθε φορά που συναντιόμαστε με φιλάει στο στόμα και μάλιστα μπροστά σε ολόκληρη την παρέα!
Σήμερα είχαμε βγει πάλι για καφεδάκι μεγάλη παρέα και τσουπ! από το πουθενά έσκασε μύτη κι ο Λ. Αφού χαιρέτησε όλη την παρέα ήρθε κι από μένα. "Πού χάθηκες εσύ;" μου λέει και με φιλάει στο στόμα! Καταραμένα αντανακλαστικά! Αντί να του ρίξω καμιά ανάποδη ή - έστω - να γυρίσω το μάγουλο έμεινα απλά σα μαλάκας! Με τους υπόλοιπους να κοιτάνε περίεργα και να αναρωτιούνται αν είδαν καλά...



Ρε φίλε, από που κι ως που θεωρείς ότι μπορείς να το κάνεις αυτό; Με ποιο δικαίωμα; Τι σου είμαι τέλος πάντων; Ούτε μ' αρέσει να σχολιάζουν οι υπόλοιποι, ούτε κι εσύ μ' αρέσεις στο κάτω κάτω!
Πάλι καλά που δεν ήταν κι ο Π.... Θα μου κάνεις και καμιά χαλάστρα και θα σε κυνηγάω...

7 σχόλια:

zouri1 είπε...

den θελεις,αλλα δινεις χωρο..

Carrie Vs Bridget είπε...

5:45 το πρωί;
Τώρα ξυπνήσατε κύριε Υπουργέ; Ή τώρα πάτε για ύπνο;
Anyway... Του δίνω χώρο λες, ε;
Λοιπόν, ξέρεις ποιο είναι το θέμα; Πέρα από τα αργά αντανακλαστικά μου βέβαια - γιατί αυτή τη σφαλιάρα πολύ το έχω σκεφτεί να του τη ρίξω... Το θέμα είναι ότι μάλλον θέλω να δω και τι θέλει ο τύπος! Γιατί πολύ περίεργη μου είχε φανεί η φάση από κείνο το βράδυ... Κι αφού το θάρρος το πήρε που το πήρε, γιατί μένει εκεί;
Και τι θα κάνω θα μου πεις αν το προχωρήσει το θέμα... Θα έχω αφορμή για νέο post! :-Ρ

τέλσον είπε...

μα φυσικά φίλτατη, θα το ρποχωρήσει το θέμα... και μετά όταν θα σε βλέπει σε κάποιο μπάρ, θα έρχεται, θα σε φιλάει στο στόμα, θα σου ρίχνει και μία στον πισίνό και θα σου λέει: "πιάσε μου μιά παγωμένη από το μπάρ μωρό μου και έλα να κάτσεις πάνω στα ποδια μου... εγώ πάω στο τραπέζι με τα παιδια..."

κόψε του την φόρα, τα πολλά πολλά, τα πόδια... εναλακτικά, κόψε λάσπη.

υ.γ.: αφορμές για πόστ πάντα θα βρίσκεις... είναι σαν τους μαλάκες, ξεπετάγονται εκεί που δεν το περιμένεις

Ανώνυμος είπε...

o typos mallon 8elei social status, giauto kai emeine sto fili ekeinh thn nikta ... pi8anos logos, ellipsi autopepoih8hseis h anorimotita, giauto goustarei na ton vlepoun oi alloi na se filaei, anevazeis to kase tou.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ τέλσον

Ίου! Το είδα σε εικόνα αυτό που περιγράφεις! :-ξ

@ stavros

Social status θέλει; Μια ξεγυρισμένη σφαλιάρα θέλει! Και, που θα μου πάει, την επόμενη φορά θα του τη ρίξω!

Νίνα είπε...

χαχαχαααααααα ειναι χειροτερος απο καληνυχτακιας!!!! κοψ'του τον αερα!!!!!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Nina

Καληνυχτάκιας!!! Τι μου θύμισες τώρα! Μπρρρρρ!!!