25.7.07

Μήπως τελευταία μιλάμε μόνο για άντρες;

Δεν είναι μόνο δική μου η απορία... Είναι και της Miranda. Δεύτερος κύκλος, επεισόδιο 1. Στη σκηνή που τσαντίζεται και φεύγει από την καφετέρια αφήνοντας την Carrie να γκρινιάζει ακόμα για το χωρισμό της με τον Mr.Big, τη Charlotte να μιλάει για τον κατά τ'άλλα τέλειο γκόμενο της που όμως έχει την κακή συνήθεια να... ξύνεται σε δημόσιους χώρους και τη Samantha να ετοιμάζεται να διαλύσει τη μοναδική της σοβαρή σχέση λόγω... μεγέθους!

Μήπως τελικά μιλάμε πάρα πολύ για τους άντρες;
Είναι λογικό κάθε φορά που βρισκόμαστε να αναλωνόμαστε σε γκομενοκουβέντες;

Μήπως θα έπρεπε να συζητάμε περισότερο για εμάς; Για τα σχέδια και τα όνειρα μας;
Μήπως θα έπρεπε να μιλάμε περισσότερο για την επικαιρότητα; Για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας;

Εεεεμμμ... Τώρα που το σκέφτομαι μιλάμε για όλα τα παραπάνω..!
Έχουμε πολλάκις αναλύσει τα σχέδια μας. Τα προβλήματα μας. Τους προβληματισμούς μας για το μέλλον.
Έχουμε ανοίξει άπειρες πολιτικές συζητήσεις. Έχουμε καταπιαστεί με όλα τα σημαντικά θέματα που έχουν πέσει στην αντίληψη μας.
Μιλάμε για θέατρο, σινεμά, λογοτεχνία. Για ταξίδια...

Οι άντρες όμως είναι πάντα εκεί, σε κάθε κουβέντα, το μόνο σταθερό μας θέμα από τα 10! Και γιατί αυτό; Γιατί παραμένουν το άλυτο πρόβλημα που μας έδωσε εκείνος ο καθηγητής στο Γυμνάσιο... Και ούτε οι γνώσεις του Λυκείου, ούτε αυτές του Πανεπιστημίου βοήθησαν ακόμα στη λύση του... Λες να χρειάζεται Μεταπτυχιακό; :-Ρ

9 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Χρειάζονται πολυετείς σπουδές στο μεγάλο πανεπιστήμιο της ζωής! (Κλισαδούρα του κερατά!) Και πάλι η λύση δεν είναι σίγουρη...

Aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aphrodite είπε...

Συμφωνώ! Και όταν είδα το επεισόδιο αυτό, δε φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα να είμαι η Μιράντα!

Γιατί όταν μιλάνε οι κολλητές μου για τους γκόμενους εγώ τις κοιτάω και χαμογελάω. Τι έκανε, τι δεν έκανε, τι ήπιανε και γιατί. Λες και δεν υπάρχουν άλλα πράγματα στον κόσμο! Γι’ αυτό γουστάρω να κάνω παρέα με άντρες και ας με λένε αγοροκόριτσο! Γιατί με τον άντρα θα μιλήσω για την μουσική που ακούω, για τις ταινίες, για το τι είδαμε στις ειδήσεις!

πφφφφφ....τσαντίστηκα τώρα!

jul είπε...

πφφφφφ Για άντρες θα μιλήσω με τον κολλητό μου μόνο, γιατί αυτό που θα μου πει θα ισχύει.... Από εκει και πέρα δεν μπορώ να κάθομαι να συζητάω ΜΟΝΟ για άντρες....καταντάει βαρετό.....και κουραστικό επίσης!!!!

Sourotiri είπε...

Σωστη η απο πανω μου... Τι συμπερασμα προσπαθεις να βγαλεις προσπαθωντας να αναλυσεις το αντρικο με μυαλο με οπλο...5 γυναικεια; Χαμος στο ισιωμα. Το ιδιο ισχυει και αναποδα βεβαια.

Μην ανησυχεις παντως, δεν εισαι αρρωστη. Και εμεις τα ιδια κανουμε :)

Ανώνυμος είπε...

Ακού Πανεπιστήμιο...Μεταπτυχιακό...
λυπάμαι που θα σου το πω αλλα είσαι χαμένη απο χέρι με τόση μόρφωση...δεν έμαθες ακόμα οτι οι άνδρες τελικά προτιμούν τα σαχλοκούδουνα?
Κοπέλες σαν εσάς τις αποφεύγουν...αυτό ειναι το Μεγάλο τους ΛΑΘΟΣ !

Μόνο οι ικανοί ( κι αυτοί είναι λίγοι) θα κοιτάξουν εσάς.

Την καλημέρα μου

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Αταίριαστος

Πώς φαίνεται όταν μιλάει η πείρα! :-Ρ

@ QuelMarth

Μωρέ και με τις φίλες σου μπορείς να μιλήσεις (και θα μιλήσεις) για μουσική και ταινίες! Αφού βέβαια πρώτα αναλύσετε το πως φιλάει ο Κώστας, αν σε πήρε τηλέφωνο ο Γιώργος κι αν πρέπει ή όχι να στείλεις μήνυμα στον Τάκη! ;-)
Όσο για τις συζητήσεις με τους άντρες, κι εγώ τις απολαμβάνω, μέχρι που αρχίζει το κάψιμο! Κοινώς το WOW, το Pro, η νέα κονσόλα της Nintendo και - φυσικά - οι θεωρίες τους για τις γυναίκες!

@ jul

Αυτά που σου λέει ο κολλητός σου ισχύουν; Κι ακούγονται λογικά; Μπορείς να μου τον γνωρίσεις; Γιατί αυτά που μου λέει ο δικός μου με κάνουν να θέλω να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο!

Υ.Γ. Δε λέω να μιλάμε ΜΟΝΟ για άντρες... Λέω όμως ότι μιλάμε πάντα και γι αυτούς... Κι "όλο ούζο ούζο το βαρέθηκα"! ;-)

@ Sourotiri

Τι συμπέρασμα προσπαθώ να βγάλω για το αντρικό μυαλό (ποιο;) γενικώς! :-Ρ

@ Trelofantasmeni

Τζάμπα τόσα πτυχία δηλαδή; Το κέρατο μου! lol

Wonder είπε...

Μιλάμε για θέματα που ΔΕΝ έχουμε λύσει. Όσο ήμουν φοιτήτρια, είχα λυμμένο το επαγγελματικό (γιατί ήμουν φοιτήτρια) και αναλωνόμουν και εγώ σε γκομενοσυζητήσεις.
Τώρα που κυνηγάω δουλειές και καριέρα, το σεξ και οι σχέσεις καλώς ή κακώς έχουν έρθει σε δεύτερη μοίρα. Με προβληματίζει πολύ περισσότερο το γεγονός ότι είμαι 25 και άνεργη παρά το γεγονός ότι είμαι 25 και δεν έχω μόνιμο γκόμενο.
Πιο πολύ συζητάω για το επαγγελματικό μου, παρά για τα γκομενάκια. Το έχω προτεραιότητα.
Κάποιες φίλες που συζούν με το αγόρι τους, μιλάνε ελάχιστα για γκομενικά, γιατί τα έχουν λύσει.
Οι άλλες που έχουν μόνιμη δουλειά, μιλάνε για άντρες. Ακριβώς όπως οι επιτυχημένες επαγγελματίες του sex and the city.
Εγώ που δεν έχω τπτ από τα δύο, μιλάω για αυτό που θεωρώ πιο σημαντικό: τη δουλειά.

Νίνα είπε...

μπαααα...πολυ αξια τους εχουμε δωσει..!!!εμεις θα επρεπε να τους μπερδευουμε και να τους κανουμε να τρεχουν!