27.2.07

Ο ντελιβεράς

Όλοι οι άνθρωποι έχουν φαντασιώσεις! Κάποιοι άντρες γουστάρουν τις ψηλοτάκουνες γόβες και τα δικτυωτά καλσόν. Τις σερβιτόρες, τις κομμώτριες (θέλω να σε λούσω!)... Πολλές γυναίκες γουστάρουν τους άντρες με στολή!
Εγώ προσωπικά έχω κόλημμα με τους... ντελιβεράδες! Όταν παραγγέλνουμε πίτσες πάντα κάποια από τη γυναικοπαρέα θα φωνάξει "Αν είναι ωραίος πες του να περάσει"!

Τις προάλλες λοιπόν - και καθώς δεν είχα μεγάλη όρεξη να κάψω κι άλλη κατσαρόλα (!) - αποφάσισα να παραγγείλω κάτι από το καινούριο σουβλατζίδικο που έχει γεμίσει την πολυκατοικία φυλλάδια!
Η πόρτα ήταν κλειδωμένη οπότε αναγκάστηκα να κατέβω με τις πιτζάμες και μουρμουρώντας να ανοίξω. Και ξαφνικά βρέθηκα μπροστά στον ντελιβερά των ονείρων μου! Μου χαμογέλασε δίνοντας μου τη σακούλα κι εγώ ψιλοκόλλησα. Μου έπεσαν τα κέρματα, άφησα κάτω τη σακούλα, προσπάθησα να φτιάξω λίγο και το μαλλί το οποίο ήταν σε κακό χάλι. Τι να σας λέω τώρα; Χειρότερα δε γίνεται.
Ανέβηκα σπίτι κι όλο το βράδυ είχα τα νεύρα μου! Καλά καλά ούτε τα σουβλάκια δεν έφαγα! (καλά, αυτό είναι ψέμα...) Ποτέ ξανά δεν κατεβαίνω στην είσοδο σε τέτοιο χάλι!

Την επόμενη, κι ενώ γυρνούσα σπίτι φορτωμένη με τις σακούλες του σούπερ μάρκετ μαντέψτε ποιον πέτυχα; Μα φυσικά τον ντελιβερά μου! Και φυσικά ήμουν γι άλλη μια φορά σε κακό χάλι! Παρ' όλα αυτά αυτός μου χαμογέλασε και με χαιρέτησε! Προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και να κρύψω διακριτικά τη σακούλα με τις σερβιέτες και το χαρτί υγείας του χαμογέλασα κι εγώ και τον καλημέρισα!
Ααααχ! Και τι δε θα 'δινα να άκουγα για μία και μοναδική φορά τις συμβουλές της Α., που δεν κατεβάινει ούτε μέχρι το ψιλικατζίδικο απέναντι χωρίς να βάλει κραγιόν! Δεν είναι η μοίρα μου να με δει αυτός ο κακομοίρης ντυμένη σαν άνθρωπος, με μαλλί χτενισμένο και χωρίς να κάνω κοτσάνες από την αμηχανία!

Τρεις μέρες τώρα παραγγέλνω από το ίδιο σουβλατζίδικο με την ελπίδα να τον πετύχω! Και κάθε φορά είναι άλλος! Στο τέλος ή θα μείνω απένταρη ή θα πάθω και τίποτε από τα πολλά σουβλάκια! Ή θα με ανακηρύξουν πελάτη της χρονιάς! ;-)

20 σχόλια:

zouri1 είπε...

einai γιατι σε εχουν χρεωσει αλλον ντελιβερα που σε γουσταρει.Για προσεξε τον καλυτερα.

Carrie Vs Bridget είπε...

Δεν κατάλαβα... :-(

jul είπε...

χαχαχαχαχα
καλα μου θύμισες το σκηνικό από την "Μαρία η άσχημη" που φώναξε όλους τους υδραυλικούς γιατι κάποιος της άρεσε...χαχαχαχαχ

Να σου πω κάτι, καλύτερα που σε έχει δει έτσι...φαντάσου να κατέβαινες να παραλάβεις τα σουβλάκια με μαλλί κομμωτηρίου και κραγιόν!!!Οχι καλό μου, πίστεψέ με καλύτερα φυσική!

zouri1 είπε...

εννοω,οτι και οι ντελιβεραδες και γενικα οι αντρες,μιλανε μεταξυ τους.Καποιος μπορει ναχει πει οτι σε γουσταρει,ετσι ερχεται συνεχως αυτος.

Blondie είπε...

χιχιχιχι!! Αν θές τόσο πολύ να το ξαναδείς, ή έστω, να σε δεί εκείνος σε πιο... καλή κατάσταση, θυμήσου ποια μέρα και τι ώρα ήταν όταν τον είδες πρώτη φορά!!! Λογικά, ίδια ώρα και μέρα, θα δουλεύει!!!! Καλά, άσχετο!! Σουβλάκια απο σουβλατζίδικο που δεν ξέρεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Dodos είπε...

eides b l o n d i e ki omws apo agnwsto souvlazidiko petyxe to kelepouri...
:):)

seaina είπε...

Αφού ακόμα και σε κακό χάλι (όποως λες) την επομένη σε θυμήθηκε και σου χαμογέλασε .. μια χαρά είσαι! Δεν έχεις πρόβλημα, απλά στην περίπτωση που ξανατύχει να έρθει φρόντισε να δει και το πιο "προηγμένο" μοντέλο!
Χα χα!
Καλημέρα!

Chrisa είπε...

Πιστρύω και εγώ πως και μόνο που σου χαμογέλασε είναι καλό σημάδι!!!
Επίσης αντί να παραγγέλνεις τα σουβλάκια μπορείς να πας απο εκεί να τα φάς!!! Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να τον δείς!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τυχερούλα! Η δική σου περίπτωση είναι σαφώς πιο οικονομική από τη δική μου που μου αρέσει το παιδί που διαχειρίζεται τα ανταλλακτικά στο συνεργείο του αυτοκινήτου μου! ΤΙ να πρωτοαλλάξω πια σ΄αυτό το καημένο το αυτοκίνητο!

Μάρνι

Carrie Vs Bridget είπε...

@ julia

Μήπως πρέπει να αρχίσω να το παρακολουθώ αυτό το σήριαλ; Να ταυτιστώ και με την πρωταγωνίστρια κτλ;
Καλά, είπαμε, όχι και μαλλί κομμωτηρίου! Αλλά όχι και ξεθωριασμένο μακό και φόρμα!

@ zouri1

Αααααα! Μα, εγώ θέλω τον άλλο...
:-(

@ Blondie

Σωστή! Θα το προσπαθήσω!
Όσο για τα σουβλάκια... Δεν το σκέφτηκα! Πάντως μετά από τέσσερις μέρες συνεχούς κατανάλωσης είμαι καλά! Χε χε!

@ Dodos

Τα σουβλάκια και το σεξ πρέπει να είναι και λίγο... βρώμικα! ;-)

@ seaina

Σωστό κι αυτό!
Καλά, τώρα μιλάμε πλένω δόντια και χτενίζομαι όσο περιμένω τα σουβλάκια!

@ Chrisa

Το να πάω από εκεί είναι δύσκολο... Καταρχάς με ποιόν να πάω; Με άντρα και να νομίσει ότι είμαι αγκαζέ; Ή με γυναίκα και να του αρέσει εκείνη καλύτερα; Α! Και το να φάω αποκλείεται! Δεν είναι κι ότι καλύτερο να με δει πασαλειμένη με τζατζίκι! lol

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Μάρνι

Δηλαδή και φτηνά τη γλύτωσα; Μη μου πεις ότι προκαλείς επίτηδες βλάβες στο αμάξι για να τον βλέπεις; Χε χε!

An-Lu είπε...

Κι εγω είμαι της γνώμης ότι καλύτερα που σε είδε εξ αρχής "φυσική" για να μην σε απομυθοποιήσει αργότερα!
Όσο για να τον ξαναπετύχεις, η στρατηγική της Blondie είναι η πλέον ενδεδειγμένη!

Alma Libre είπε...

Εμένα γιατί όλοι οι ντελιβεράδες είναι αλλοδαπής προελεύσεως και κατα κανόνα κακάσχημοι????Κάλεσε με για την επόμενη βραδυα ντιλίβερι σε παρακαλώ,αν όχι όταν μάθεις οτι νοικιάζεται καποιο διαμέρισμα στην γειτονιά σου!Θα σου τη γνωρίσω την κολητή μου και τώρα,είναι η andrea που μοιραζόματε το μπλόγκ μου!

Ανώνυμος είπε...

Η συμβουλή μου είναι να μην παραγγέλνεις συνέχεια σουβλάκια! Είναι λίγο ξενέρωτο κάθε μέρα η γυναίκα να τρώει απο delivery και ειδικότερα σουβλάκια. Προτίμησε καμια σαλατούλα (αν έχουν). Τον ντιλιβερα και να τον γνωρισεις και να τον βάλεις στο κρεββάτι σου, πάλι θα απογοητευτείς. Έκτος αν θες όντως να ψυχαναλύσεις την άτιμη την κοινωνία που δεν του έδωσε το διαβατήριο για εκείνη την πολυτεχνική σχολή, και πόσο του αρέσουν τα ηλεκτρονικά, και αν τελικά δεν είχε μπλέξει με τα "παιδιά" εκεί στην τρίτη Λυκείου τώρα θα ήταν διευθυντής στην εταιρία που είχε ο πατέρας μιας γκόμενας του......κλπ κλπ.

Στο τέλος της ημέρας, βλέπω ήδη το "high five" με τα άλλα τα παιδιά που ",,,μησε" την κυρία στον 3ο (λέμε τωρα) στην οδό Ταδε ΧΧ.

Αν όλα αυτά δεν σε απασχολούν, τοτε κανε το εξής απλο και δοκιμασμένο σε τουλάχιστον (1000 τσόντες) σκηνικό. Παρήγγειλε κάτι, πες να σου τις φέρει αυτος (το παιδί με τα μαυρα μαλλιά, ο ψηλός, που είχε έρθει την άλλη φορά, να έρθει παρακαλώ γιατί του έπεσε η τσατσάρα ). Βάλε την ρόμπα την καλή και βουρ!!!

PS
Να είσαι σίγουρη οτι τουλάχιστον η κεντρική είσοδος είναι ανοιχτή, κι οτι τα σουβλάκια δεν έχουν τζατζίκι, ξέρεις πως μυρίζουν οταν κρυώσουν!!

Νίνα είπε...

χαχα μου θυμισες κατι!! πριν απο 3 χρονια μου αρεσε ενα παιδι που ηταν στη ρεσεψιον του γυμναστηριου της γειτονιας μου κι ειχα ξεσκιστει στους δικεφαλους ασε που με ειχε πιασει ο σβερκος μου διοτι κοιταγα συνεχεια τον τυπο..σαν τα ηλιοτροπια ενα πραγμα..που κοιτανε τον ηλιο..!
Μου εκανε καλο παντως ;) μετα το ξεπερασα κι εχω κοψει το γυμναστηριο..!

Συμφωνω με την Α. Κι εγω ουτε μεχρι το περιπετρο δεν παω αβαφη. Οσες φορες βαριεμαι κι εχω φυγει απο το σπιτι στο μαυρο μου το χαλι, εχω πεσει στους πιο απιστευτους ανθρωπους κ υστερα αναθεματιζα την ωρα κ την στιγμη που βαριομουν να φτιαχτω!!!

Εγω θα ελεγα να εφοδιαστεις με maalox plus χαχα! πολλα φιλια!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ An-Lu

Είπαμε... Φυσική... Αλλά όχι κι αχτένιστη και με τις πιτζάμες! Δε λέει! ;-)

@ pigouinaki

Κοίτα, κι εγώ 6 χρόνια τώρα παραγγέλνω τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα (συνήθως μετά από αποτυχημένη προσπάθεια να φτιάξω κάτι μόνη - να, κάτι τέτοια γράφω και λακίζουν οι άντρες!) αλλά πρώτη φορά πέτυχα ωραίο ντελιβερά! Αν δω ενοικιαστήριο πάντως θα σε ειδοποιήσω!

@ DealsEnd

Αυτό θα πει συμβουλή! Με διάφορα tips, εκτίμηση της κατάστασης, υπέρ και κατά! Στο λύκειο πρέπει να είχες πολύ καλό βαθμό στην έκθεση! Χε χε!
Για το θέμα της σαλάτας, σε πληροφορώ ότι πλέον έχω δοκιμάσει ό,τι έχει ο κατάλογος τους! Μέχρι και spring rolls παρήγγειλα τα οποία φυσικά ήταν απαίσια, αλλά κι εγώ τι περίμενα από σουβλατζίδικο, να μου στείλουν και fortune cookies;
Επίσης δεν τον θέλω ούτε για σχέση ούτε για ψυχανάλυση! Μια φαντασίωση θέλω να εκπληρώσω! Κι ας το πει σε όποιον θέλει μετά! Νομίζεις εγώ θα το πω σε λιγότερους; lol
Να ζητήσω να μου φέρει αυτός την παραγγελία κολλάω... Αυτό με τη... ρόμπα πάντως το σκέφτομαι! ;-)

@ nina

Το δικό σου "κόλλημα" βοηθούσε να χάσεις κιλά, να φτιάξεις και τους κοιλιακούς σου! Το δικό μου πάλι βοηθάει στην αύξηση λίπους, κυτταρίτιδας και στην ταυτόχρονη μείωση των χρημάτων μου! Αααα! Την επόμενη φορά ελπίζω να κολλήσω με πιο... βολικό επάγγελμα!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ pigouinaki (συνέχεια)

Αυτήν τη φίλη σου ΠΡΕΠΕΙ να τη γνωρίσω! Βρε, μπας και να σας καλέσω καμιά φορά να περιμένουμε όλες μαζί το ντελιβερά μου; lol
(προς το παρόν πάω να τη διαβάσω...)

Dannossiel είπε...

Exei fasi na ste mazemeni gunaikokafroparea kai na akougetai enas xamos apo fones mesa opote o allos na tromaxei giati tha pistepsei oti einai sta prothura omadikou viasmou apo tis skules tis kolaseos.To kalitero pantos einai na paraggelneis ta panta,to athroisma thermidon na xei xtipisei kokkino kai meta apo mia dramatiki pausi na les ntropala"eee...kai mia coca cola light"...whatevah!

Ανώνυμος είπε...

Ti pourmpouar 8a tou dwseis? Fifa?

Theo είπε...

Πάντοτε με εντυπωσιάζετε εσείς οι γυναίκες, κι ειδικά εδώ μ' αρέσει που τα λέτε τόσο χύμα. Να 'στε καλά, κούκλες, και καλή δύναμη!

Τον έφαγες τελικά τον ντελιβερά;