21.2.07

Ένας πολύ σημαντικός λόγος για να χωρίσετε!

Από τότε που μου χάρισαν το βιβλίο της Sharon Naylor, "100 λόγοι για να τον κρατήσετε - 100 λόγοι για να τον παρατήσετε" έχω κολλήσει! Το έχω τοποθετήσει στο τραπεζάκι του σαλονιού και όποιος έρχεται σπίτι διαβάζει και κανένα απόφθεγμα σοφίας! Ορίστε λοιπόν ένας πολύ σημαντικός λόγος χωρισμού που εντοπίσαμε:

Τα τεστ των περιοδικών σε συμβουλεύουν να τον παρατήσεις χωρίς δεύτερη κουβέντα!

Έφερε το χαμηλότερο δυνατό σκορ στο τεστ "Είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για σένα;" και το ανώτερο σκορ στο τεστ "Μήπως είναι εντελώς απαράδεκτος;";
Αυτά τα τεστ συνήθως δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένας τρόπος να περνάς την ώρα σου όταν περιμένεις στο κομμωτήριο να στεγνώσει η περμανάντ. Μερικές φορές όμως, επισημαίνουν κάποιες πανανθρώπινες αλήθειες με... απάνθρωπο τρόπο. Και το γενικό τους μήνυμα είναι ν' απαλλαγείς από έναν άχρηστο άντρα και να κρατήσεις τον καλό.
Κάνε το τεστ "Διάλεξε σωστά στον έρωτα" κι αν... κοπεί παράτα τον. Δε μπορείς να μείνεις μια ολόκληρη ζωή με κάποιον που παίρνει τόσο λίγους... πόντους στα τεστ των περιοδικών!




Κι ας πούμε ότι αυτή όντως κάνει πλάκα... Το θέμα είναι τι γίνεται αν το διαβάσει καμία που έχει κάψει και τα εγκεφαλικά της κύτταρα μαζί με την περμανάντ! Αιτία διαζυγίου; Ο άντρας μου συγκέντρωσε περισσότερα Δ στο τεστ "Βρήκατε τον Mr.Right;"!

14 σχόλια:

Νίνα είπε...

Μα αν δεν πληροι τις προυποθεσεις σε μερικες ερωτησουλες περιοδικου..θα πληροι τα γιαγντιαια ερωτηματα της καθημερινοτητας σας..?

Ειδικα αν προκειται για τεστ του cosmopolitan συμφωνω!

(οχι ουτε βαφω τα μαλλια μου ουτε εχω κανει περμαναντ!!!)

zouri1 είπε...

ε,οχι.Αμα ειναι να βαζουμε και τα περιοδικα να κρινουν την σχεση μας,δεν παμε καλα.Σιγα μην περιμενω το Cosmopolitan.να κρινει .

An-Lu είπε...

Ακόμα και αυτά τα χαζοτεστάκια....ιδανικό μου τον βγάζουν!

Ανώνυμος είπε...

Αν κάνει το μαλλί περμανάντ θα τη χωρίσω πριν προλάβει να λύσει το τεστάκι

Dodos είπε...

Γι αυτό έχουμε πρόβλημα στις σχέσεις...

- Τι κάνεις αγάπη μου;
-Αγάπη σου; Όχι πια.Χωρίζουμε! Δεν διάβασες τι λέει το Cosmopolitan Φεβρουαρίου; Σε βγάζει άχρηστο ανίκανο και ότι δεν κάνεις για μένα. Το λέει καθαρά. ''Μαρία, δεν κάνεις για τον Στέλιο, πήρε Δ στο μηνιάιο τεστ''

Συγχωρέσε με, παραλογίζομαι. ;);)

Αταίριαστος είπε...

Εάν η σύζυγος είναι τόσο βούρλο για να τα παίρνει στα σοβαρά αυτά τα περιοδικά, τότε το διαζύγιο καλό θα του κάνει του συζύγου!

Chrisa είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον Αταίριαστο!!!!!

Adomiel είπε...

Και εγώ τάσσομαι με τον Αταίριαστο... από το στόμα μου το πήρε...! Αν και πολύ κουφό και ακραίο... μόνο σαν ανέκδοτο...!

Καλησπέρα...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ nina

Έχει κι αυτό μια λογική!!! lol

@ zouri1

Κοίτα εσύ να είσαι σωστός και δε θα χρειάζεται να φοβάσαι ούτε το Cosmo, ούτε και τις φίλες της, οι οποίες παρεμπιπτόντως είναι ο χειρότερος εχθρός κάθε άντρα τελικά!

@ An-Lu

Σου αφήνει το τελευταίο κομμάτι της πίτσας, τον βγάζουν ιδανικό και τα τεστάκια; Εγώ και η συγγραφέας του βιβλίου σου συνιστούμε ανεπιφύλακτα να τον κρατήσεις! (μη σου πω να τον κλωνοποιήσεις κιόλας, ή έστω να μου δώσεις δείγμα από το DNA του!)
Χε χε!

@ jojox

Γιατί ασχολείσαι με τρίχες αγαπητέ; Ό,τι θέλει θα τα κάνει τα μαλλιά της η κοπέλα! Και μπλε ρουά θα τα βάψει και θα τα βάλει και στο άλλο το μηχάνημα που τα κάνει... κοτλέ, σαν να βγήκαν από τοστιέρα μωρέ, καταλάβατε ποιο λέω....Ααααα! Πολύ αέρα πήρατε! ;-)

@ Dodos

Λες; Λες να βρήκαμε την πηγή του κακού; Χε χε!

@ Αταίριαστος, Chrisa, Adomiel

Ναι, νομίζω πως έχετε απόλυτο δίκιο... Δεν το είχα σκεφτεί έτσι!

Alma Libre είπε...

Ήρθα να πω τον πόνο μου..η κολλητή μου φτιάχνει αυτά τα τεστάκια στο περιοδικό που όλες ξέρουμε..Είναι η αιτία που κλαίνε τόσες και τόσες κοπέλες!Θα την συμαζέψω κάποια στιγμή κορίτσια,θα το κάνω!
(Άψογο μπλόκ,εμείς είμαστε 4 φίλες Δ.Ε.Λ.Μ σαν να διαβάζω την καθημερινότητα μας στις σελίδες σου :-),πολύ καλογραμμένο!)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ pigouinaki

Αχά! Τη βρήκαμε την υπεύθυνη! Πάντα ήθελα να μάθω ποιοι είναι αυτοί που τα φτιάχνουν, με τι κριτήρια κτλ... Θα μου γνωρίσεις τη φίλη σου; Χε χε!

pascal είπε...

Κοίτα.
Αν είναι να χωρίσε επειδή το είδε στο τεστ, καλύτερα. Θα γλιτώσει τον γκόμενό της από μια γκόμενα- αμοιβάδα.
(ε ναι,το βλέπω από την ανδρική πλευρά το θέμα)

PS. Καλέ, διόρθωσε το link μου. ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ

Carrie Vs Bridget είπε...

@ pascal

Η επιθυμία σας διαταγή! Το σφάλμα διορθώθηκε!

Ανώνυμος είπε...

to sidero isiwmatos xalaei thn permanant?