28.1.07

Το κρεβάτι

Κρεβάτια μονά, διπλά, υπέρδιπλα...
Από ξύλο ή μέταλλο.
Με ουρανό και κουνουπιέρα.
Στρωμένα, άστρωτα...
Με σεντόνια σατέν, με σεντόνια ποτισμένα από τον ιδρώτα και το σπέρμα.
Ξένα κρεβάτια, κρεβάτια ξενοδοχείου, κουκέτες πλοίου...
Έχω κοιμηθεί σε τόσα κρεβάτια...
Μόνη, με φίλες, με άντρες...

Θυμάμαι ανήσυχες νύχτες μόνη, παλεύοντας με το πάπλωμα, αγκαλιάζοντας το μαξιλάρι. Νύχτες που δεν έβλεπα την ώρα να χωθώ κάτω από τα σκεπάσματα μετά από δουλειά, από ξενύχτι.
Θυμάμαι βράδια με φίλες, συζητήσεις κάτω από τις κουβέρτες, σκουντιές, μελανιές, μάχες για τα σκεπάσματα.
Θυμάμαι νύχτες με άντρες, ιδρωμένες αγκαλιές μετά το σεξ, χάδια, ένα σιγανό ροχαλητό.

Χτες το κρεβάτι μου φάνταζε απελπιστικά άδειο. Στριφογύριζα για ώρες χωρίς να καταφέρνω να κοιμηθώ. Στις πέντε ήμουν ακόμα ξύπνια ακούγοντας τους θορύβους της νύχτας, κοιτώντας ένα σταματημένο ρολόι. Πήρα την κουβέρτα μου και πήγα στο σαλόνι. Κουλουριάστηκα στον καναπέ, έβαλα ένα dvd, έκανα ένα τσιγάρο. Κάποια στιγμή πρέπει να αποκοιμήθηκα. Δεν κατάφερα όμως να ξεκουραστώ. Στις έξι ήμουν και πάλι ξύπνια, η ταινία έπαιζε μόνη της, η μέση μου πονούσε. Γύρισα στο κρεβάτι και αγκάλιασα το μαξιλάρι συνειδητοποιώντας πόσο άχρηστος είναι όλος αυτός ο χώρος όταν είσαι μόνος. Πόσο μάταιη είναι η ύπαρξη ενός διπλού κρεβατιού όταν δεν έχεις με ποιον να το μοιραστείς.

Θα άλλαζα το κρεβάτι μου με ένα ράντζο, ένα sleeping bag στο πάτωμα, αρκεί να μην ήμουν μόνη τα βράδια. Δε με νοιάζει αν με ξεσκεπάζεις στον ύπνο σου, αν το χέρι σου με πνίγει, οι τρίχες στο στήθος σου με γαργαλάνε. Δε με νοιάζει που στη μέση της νύχτας η αγκαλιά μας θα χαλάσει. Μου αρκεί ν' ακούω την ανάσα σου στ' αυτί μου. Μου αρκεί που θα νοιώσω κάποια στιγμή το χέρι σου να με τραβάει πάλι στη ζέστη μιας αγκαλιάς...

Ζητείται συγκάτοικος:
Διπλό κρεβάτι, 3 τμ, πλήρως εξοπλισμένο (4 μαξιλάρια, πανωσέντονο, κατωσέντονο, κουβέρτα) με υπέροχη θέα σε λευκό τοίχο και σε ιδανική απόσταση από το μπάνιο και την κουζίνα. Κατοικίδια δεκτά!

8 σχόλια:

zouri1 είπε...

δεν μπορω.μη με υπολογισεις.

Αταίριαστος είπε...

Μα δεν είναι ωραίο να αράζεις μόνος σε διπλό κρεβάτι στη στάση του βιτρουβιανού άνδρα του Ντα Βίντσι;

civil είπε...

Παρακαλώ, αποστείλατε φωτογραφία σας με μπικίνι και θα σας απαντήσουμε. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Η εταιρεία δε φέρει ευθύνει για σπασμωδικές κινήσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου, ροχαλητό (κανονικό, όχι σιγανό!), υπνοβασία, απόρριψη αερίων κάτω απ'τα σκεπάσματα. Τηλ. (από σταθερό) 801...

jul είπε...

O Civil εγραψε!!!
Ο φίλος μου ξυπνάει πάντα πιο νωρίς από εμένα... και μενω για καμμια ώρα στο κρεββάτι μόνη μου...τότε γυρνάω το σώμα μου διαγώνια και ρίχνω τον καλύτερο ύπνο όλης της νύχτας!!!!
Αν και οφείλω να ομολογήσω πως όταν φευγει για 2-3 μέρες για δουλειες που και που, δεν μπορω να κοιμηθώ άνετα γιατί φοβάμαι μόνη μου :(

Ανώνυμος είπε...

Ενας γνωστός μου είχε πει ότι τα διπλά κρεβάτια είναι για τους ελεύθερους και τα μονά για τα ζευγάρια!
Δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο!!

Αταίριαστος είπε...

Συμπληρώνω το frikio:
τα διπλά είναι για τους ελεύθερους,
τα μονά για τα ελεύθερα ζευγάρια,
τα... τριπλά θα ήταν ιδανικά για τους παντρεμένους

(μην ανησυχείς carrie η κ. Αταίριαστου είναι εκτός)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Κρίμα... :-(

@ alexandra

Ααααχ... Είναι ωραία ρε γμτ να σε περιμένει μια αγκαλιά όταν ξαπλώνεις...

@ civil

Χα χα χα!
Μμμμ... Πρέπει να προσθέσω κι εγώ στην αγγελία μου ότι παραμιλάω που και που στον ύπνο μου και ότι κλωτσάω κιόλας, ε;
;-)

@ julia

Ωραία λοιπόν το να κοιμάσαι αγκαλιά, αλλά χρειάζεσαι και το χώρο σου που και που, ε; Σωστό κι αυτό...

@ frikio

Θα συμφωνήσω μόνο για το δεύτερο! Όντως όσο πιο στενό το κρεβάτι τόσο πιο σφιχτή κι η αγκαλιά... Αλλά μόνη μου τι να το κάνω το κρεβάτι;;;

@ Αταίριαστος

Γκουχ! Γκουχ!
Λείπει, ε;
e-mail έχει να την ειδοποιήσω; Χε χε!

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν έχω χώρο για 3 πλήρη γυρίσματα οριζοντίως και καθέτως στο κρεββάτι κάπως στενεύομαι. Εντάξει θα τα βολέψουμε ;>