2.2.07

Στο λεωφορείο

Προχτές γυρνώντας με έναν φίλο μου από Ψυρρή και ελλείψει χρημάτων πήραμε το 040.... Καθίσαμε στη γαλαρία και βγάλαμε τα φτυάρια!
Τι γίνεται με την Μ. και τον Ι...
Ποιά είναι η καινούρια κατάκτηση της Α...
Τι κάνει ο κούκλος ο φίλος του...
Τι έγινε στη σχολή με την Δ. και τον Γ...
Με αναλυτικές περιγραφές φυσικά και πολλές ανατριχιαστικές λεπτομέρειες!
Το λεωφορείο ήταν σχεδόν άδειο και επικρατούσε απόλυτη σιγή. Ακουγόμασταν μόνο εμείς οι δύο που απτόητοι ανταλλάσσαμε νέα και πληροφορίες για όλους και για όλα!
Η κυρία που καθόταν σε μια από τις ανάποδες θέσεις, μας κοίταγε με το στόμα στραβωμένο. Εικάζω ότι μουρμούραγε από μέσα της "Πού πάει αυτή η νέα γενιά.." ;-)
Ένας πιτσιρικάς που καθόταν μπροστά έκλεισε τη μουσική από το mp3 player για να ακούει καλύτερα!
Κι εμείς δεν του χαλάσαμε χατίρι!
Συνεχίσαμε τη γκομενοκουβέντα μέχρι που ο φίλος μου έπρεπε να κατέβει (το ότι δε με πήγε βέβαια σπίτι μου δεν ξέρω αν θα του το συγχωρήσω αλλά τέλος πάντων...)
Σηκώθηκα κι εγώ για να χτυπήσω το κουμπί και να κατέβω στην επόμενη στάση.
Ο νεαρός που καθόταν μπροστά γυρνάει και με κοιτάει. Μου χαμογελάει και μου λέει:
- Τι πρέπει να κάνει κανείς για να μπει στην... Beverly Hills παρέα σας;
Γέλασα και κατέβηκα από το λεωφορείο...
Βλακεία! Ήταν χαριτωμένο το πιτσιρίκι! Έπρεπε να του δώσω ένα τηλέφωνο! ;-)

12 σχόλια:

Θεριό Ανήμερο είπε...

Εμ δεν τις χάνουν έτσι τέτοιες ευκαιρίες!

Ανώνυμος είπε...

Xm...
Ωρίστε, λοιπον η δευτερη ευκαιρια σου:
Τι πρέπει να κάνει κανείς για να μπει στην... Beverly Hills παρέα σου?!! S.

Αταίριαστος είπε...

Κοίτα να δεις που κι εγώ τόσο καιρό που σε διαβάζω είχα την ίδια απορία. Εκτός από πιτσιρίκια δέχεστε πουρά;

zouri1 είπε...

το 040,δεν μαζευει καλο κοσμο.

Chrisa είπε...

Φαντάσου τι θα λέγατε και του δημιουργήθηκε η απορία που όχι απλώς την σκέφτηκε αλλά την ξεστόμισε κιόλας!!! Πάντως σε γενικές γραμμές δεν είναι καλό να "προβαλόμαστε" με αυτόν τον τρόπο...

Ανώνυμος είπε...

Καλά βρε, εσύ δεν είχες σχέση εξ αποστάσεως; Τσιλιμπουρδίζουμε, τσιλιμπουρδίζουμε; :P

Suspect είπε...

ο αιφνιδιασμος ....αιφνιδιαζει!

:)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Θεριό Ανήμερο

Δε θα έπρεπε λες, ε; Χε χε! Την επόμενη φορά θα είμαι πιο αποφασιστική κι ετοιμόλογη!

@ alexandra

Καλά, δε νομίζω ότι ήταν ακριβώς η τύχη αυτή που μου χτύπησε την πόρτα, αλλά ένας πιτσιρικάς που άκουσε τη λέξη πήδημα πάνω από τρεις φορές σε μια κουβέντα! ;-)

@ S.

Μμμμ... Αρχικά θα πρέπει να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για σένα! Κι έπειτα να περάσεις μια μικρή κι επίπονη τελετή μύησης! Ενδιαφέρεσαι; ;-)

@ Αταίριαστος

Πουρά; Λες τέτοια πάγματα και περιμένεις να σε δεχτούμε; Πουρά που παραδέχονται ότι είναι πουρά ΠΟΤΕ! Όλοι οι υπόλοιποι δεχτοί! Για τους παντρεμένους επιφυλάσσομαι ακόμα είναι η αλήθεια... Χε χε!

@ zouri1

Γιατί το λες αυτό; Είναι το αγαπημένο μου λεωφορείο! Πειραιάς - Σύνταγμα 24 ώρες το 24ωρο!

@ Chrisa

Έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι αυτοί που μας ακούν βγάζουν πολύ λάθος συμπεράσματα αλλά νομίζω ότι κατά βάθος μου αρέσει να σοκάρω, ειδικά τους ωτακουστές! ;-)

@ Michelle

Γιατί νομίζεις ότι άρχισα την ανάλυση για κρεβάτια και κέρατα τελευταία; Δεν μου πάει ο ρόλος της Πηνελόπης ρε γμτ... Ακόμα είμαι στο θεωρητικό αλλά...

@ Suspect

Χα χα χα!

jul είπε...

χαχαχαχα
τετοιες ευκαιρίες δεν χάνονται γμτ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σιχαίνομαι τους ηθικολόγους, οπότε δεν μου αρέσει που θα φανώ έτσι, αλλά το θεωρείς σωστό απέναντι στο φίλο σου αυτό; Δεν θα έπρεπε να ξεκαθαρίσεις πρώτα με εκείνον και να είσαι ειλικρινής μαζί του;

Carrie Vs Bridget είπε...

@ julia

Next time...

@ Michelle

Επαναλαμβάνω, πρώτα ζούμε, μετά γράφουμε! Προφανώς όλα αυτά τα έχουμε συζητήσει, προφανώς έχουμε ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα... Μην ανησυχείς! Κατά βάθος είμαι καλό κορίτσι! ;-)

Νίνα είπε...

χαχαχα κι εγω σε τετοια παρεα ανηκω..beverly hills! χαχα μονο που δεν με ρωτανε να μπουν στην παρεα αλλα δηλωνουν οτι με θεωρουν ασυληπτα ψωναρα!αμαρτια το παιδι...να το εβαζες στη λιστα αναμονης ;)))