9.2.07

Για ένα πουκάμισο αδειανό...

Η πρωταγωνίστρια σηκώνεται από το κρεβάτι. Φοράει το πουκάμισο του. Βγαίνει στο μπαλκόνι και κοιτάει την ανατολή του ήλιου...

- Εσύ το έχεις κάνει ποτέ αυτό; με ρωτάει η Α.
- Τι να έχω κάνει; Να ξυπνήσω πρωί να δω την ανατολή του ήλιου; Προφανώς όχι! Εγώ τέτοια ώρα κοιμάμαι, δεν ξυπνάω!
- Όχι ρε συ. Να βάλεις το πουκάμισό του όταν σηκώνεσαι από το κρεβάτι!

Μμμμ... Αλήθεια δεν έχω βάλει ποτέ το πουκάμισό του... Δεν έχω βάλει ποτέ το πουκάμισο κανενός τώρα που το σκέφτομαι!
Έχω φορέσει τα μακό μπλουζάκια τους, τα φούτερ τους, μέχρι και τα μποξεράκια τους. Αλλά πουκάμισο ποτέ...
Κι αφού έφαγα την πρώτη φρίκη συνειδητοποίησα κάτι πολύ απλό! Ποτέ δεν είχα γκόμενο που φορούσε πουκάμισα! Ή μάλλον κάποτε είχα έναν αλλά του είχα απαγορεύσει ρητώς και δια ροπάλου να τα φοράει όταν βγαίναμε μαζί! Μα, είναι δυνατόν αυτός να βγαίνει με πουκάμισο και υφασμάτινο παντελόνι κι εγώ με μακό και σαγιονάρα; ;-)

15 σχόλια:

Adomiel είπε...

Βέβαια και δεν είναι δυνατόν...! με στενό τζινάκι όμως; ;-)

Καλησπέρα...

zouri1 είπε...

και εγω εχω 2 χρονια να φορεσω πουκαμισο.

Ανώνυμος είπε...

Είναι ωραία τα πουκάμισα.Αρκεί να ξέρουν..να τα φοράνε!;))
Καλησπέρα*

Ανώνυμος είπε...

Είναι ωραία τα πουκάμισα.Αρκεί να... μη τα φοράνε!;))

Ούτε εγώ έχω φορέσει ποτέ πουκάμισο για τον ίδιο λόγο και μεταξύ μας, δε το πολυεύχομαι!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Adomiel

Κοίτα, με τζιν, και απ' έξω από το παντελόνι ίσως. Και πάλι εξαρτάται κι από το πουκάμισο... Γενικά δεν είμαι φαν...

@ zouri1

Και καλά κάνεις! Αλλά αν πας π.χ. σε γάμο, τι φοράς αλήθεια; ;-)

@ evelina_z13

Σωστό κι αυτό αλλά...

@ frikio

ΑΥΤΟ είναι το πιο σωστό απ' όλα!!! lol

Jimbo είπε...

Ελάχιστα πουκάμισα μου αρέσουν...

Έτσι κι αλλιώς φοράω σπάνια μόνο!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ τα πουκάμισα στους άνδρες και το αμόρε φοράει τακτικότατα...

toolman είπε...

θάνατος στα πουκάμισα και σε αυτούς που πουκάμισα φέροντες!
death to false metal!

Ανώνυμος είπε...

Μερικά φοριούνται

Αταίριαστος είπε...

Δηλαδή τόσο καιρό διαβάζω (και σχολιάζω) το blog κάποιας που κυκλοφορεί με μακό και σαγιονάρες; Ω, πόση φρίκη να αντέξει κανείς!!!!

Εντάξει αστειεύομαι, αλλά τώρα θα μιλήσω σοβαρότατα:

Κορίτσια, μία γυμνή γυναίκα που φοράει μόνο το πουκάμισο του εράστή της είναι Ό,ΤΙ ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ...

(Γνώμη μου είναι κι όσο μετράει...)

Carrie Vs Bridget είπε...

Μμμ... Πρέπει να κάνουμε μια στατιστική μελέτη... Πόσοι bloggers φοράνε πουκάμισα; Ποιές ηλικίες τα προτιμούν; Μέσα ή έξω από το παντελόνι; Καρό ή με ρίγες;

Πέρα από την πλάκα, σε κάποιους άντρες πάνε τα πουκάμισα, κάποιοι άλλοι απλά μοιάζουν με παγωτατζήδες! ;-)

@ Αταίριαστος

Κλαψ... Ομολογώ... Το καλοκαίρι φοράω σαγιονάρες και μάλιστα πλαστικές! Κι όχι μόνο στην εξοχή! Αλλά και στο κέντρο της Αθήνας! Λιθοβολήστε με! ;-)

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι το θέαμα είναι απίστευτα σέξι... Κι αυτός ήταν κι ο λόγος που το σχολιάζαμε με την Α... Εμείς δηλαδή γιατί να μην έχουμε αυτήν την ευκαιρία;;;

Αλλά πραγματικά ακόμη και αυτό είναι θέμα ηλικίας! Οι φίλοι μου ΔΕ φοράνε πουκάμισα (ακόμη!)! Οπότε κι εγώ αρκούμαι να φοράω τα τσαλακωμένα μακό τους όταν σηκώνομαι το πρωί! ;-)

Νίνα είπε...

Κι εγω τρελαινομαι για ανδρες με πουκαμισα κι ωραια μανικετοκουμπα...εγω που μονο μια φορα εχω φορεσει ρουχο γκομενου κι αυτο επειδη δεν είχα μαζί μου τη βαλίτσα μου τι να πω? =) χανω πολλά?

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα το λεγα οτι είναι θέμα ηλικίας. Μάλλον θέμα στιλ και κουλτούρας. Προσωπικά ο δικός μου είναι 17 και φοράει (ναι, τον περνάω 3 χρόνια, είπατε τίποτα; :P).

seaina είπε...

Έχω έναν κολλητό λίγο μεταλλά, λίγο αναρχοαυτόνομο, λίγο ανεξάρτητο, λίγο ροκά .. νομίζω το πιάσατε το στυλάκι .. κυκολοφορεί διαρκώς με ό,τι μαύρο και σκουρόχρωμο υπάρχει. Θεωρούσα ΄΄οτι στο στυλ του δεν πάνε τα πουκάμισα και καλά έκανε και τα απεύφευγε ..
Χμ χμ την ημέρα της γιορτή του, ξέθαψε ένα μαύρο (τι άλλο?) πουκάμισο και είπε έτσι για αλλαγή να το βάλει ..
Εεε δε σας λέω τίποτα, του πήγαινε καταπληκτικά και μου άρεσε πάρα πολύ .. και όχι μόνο σε μένα!
Άρα δεν είναι θέμα ηλικίας, στυλ, είναι θέμα να φορέσεις το κατάλληλο ρούχο με την κατάλληλη διάθεση για να σου πηγαίνει κιόλας!
Έτσι ναι θα φορούσα ένα πουκάμισό του, ένα πρωινό... :-)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ nina

Χάνεις! Να το δοκιμάσεις! Οπωσδήποτε! Χε χε! ;-)

@ Michelle

17!!! Σωστή σε βρίσκω! lol

@ seaina

Κοίτα, μαύρο πουκάμισο, έξω από το παντελόνι και αν ταιριάζει και στο όλο στυλ... μμμ... δε λέω όχι!

Άρα δεν είναι θέμα ηλικίας, στυλ, είναι θέμα να φορέσεις το κατάλληλο ρούχο με την κατάλληλη διάθεση για να σου πηγαίνει κιόλας!

Έεεεεετσι!