26.1.07

Έχεις κερατώσει ποτέ;

Α, τελικά το "αλήθεια ή θάρρος" είναι επικίνδυνο παιχνίδι! Πώς να απαντήσω σε μια τέτοια ερώτηση; Ναι, έχω κερατώσει. Αλλά... υπό συνθήκες!
Στο Γυμνάσιο για παράδειγμα, που οι σχέσεις δεν ήταν και τόσο σοβαρές, φυσικά είχα κερατώσει. Και είχα και παράλληλες σχέσεις... Με δύο, με τρεις... ;-)
Στις μετέπειτα σχέσεις μου όμως τα πράγματα έγιναν λίγο πιο περίπλοκα...

Αλλά πριν αρχίσω τις εξομολογήσεις, ας ορίσουμε λίγο καλύτερα την έννοια αυτού του περιβόητου κέρατου!
Τι σημαίνει για τον καθένα μας το κέρατο, η απιστία;
Ο κολλητός μου θεωρεί κέρατο μόνο το να πάει με κάποια άλλη. Το φλερτ και τα φιλιά δεν θεωρούνται καν πταίσματα.
Η Ν. θεωρεί κέρατο ακόμα και το να σκεφτείς τον εαυτό σου με κάποιον άλλον, να ποθήσεις κάποιον, ακόμη κι αν τελικά δεν κάνεις τίποτε...
Τη δική μου άποψη δεν την έχω σχηματίσει ακόμα οριστικά. Θεωρώ ότι κάποιες φορές είναι μεγαλύτερη η απιστία όταν ποθείς κάποιον άλλο ακόμα κι αν δεν το προχωρήσεις απ' ότι αν ένα μεθυσμένο βράδυ καταλήξεις σε ένα ξένο κρεβάτι. Η απιστία για μένα βρίσκεται στο συναίσθημα. Αν μπορείς να κάνεις σεξ με κάποιον χωρίς συναίσθημα, απλά σαν βιολογική ανάγκη, εγώ ίσως μπορέσω να το δεχτώ και να το συγχωρήσω. Το να είσαι όμως μαζί μου ενώ θα ήθελες να έχεις δίπλα σου κάποια άλλη, τότε ναι, αυτό για μένα είναι κέρατο. Μεγάλο...

Και μιας και το internet έχει τις απαντήσεις για όλα, είπα να το ψάξω λίγο ακόμα το θέμα! Google it είπα στον εαυτό μου! Και τι βρήκα;

κέρατο ουσ. ουδ. Λείπει ο ορισμός (ή οι ορισμοί) αυτής της λέξης. (Προσθέστε τον/τους!)

Δεν νομίζω ότι υπάρχει τελικά ορισμός...
Ούτε ότι υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να δηλώσει με σιγουριά ότι ΠΟΤΕ δε θα κεράτωνε!
Ούτε και κανένας που μπορεί εκ των προτέρων να πει αν θα το συγχωρούσε ή όχι...

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ολοι κερατωνουν αργα η γρηγορα αναλογα και τη σχεση τους... στις περιστασιακες σχεσεις ειναι ακομα πιο ευκολο... ειναι και ο τροπος να αλλαξεις εταιρο... ο πιο συνηθες ισως... βρισκεις ενα παρατας το αλλο αφου εχεις απατησει κλπ

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εχω φαει κερατο,αλλα κερατωσα κι'ολας!!!
Ετσι ειναι αυτα.Αλληλενδετα!!!

zouri1 είπε...

εγω θα παρω το θαρρος και οχι την αληθεια.Μπορω?

Ανώνυμος είπε...

Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς, έναν γιούζμι θα τον βρεις :P

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σας βρίσκω κι εγώ. Σας διαβάζω καιρό και σας ζηλεύω, αλλά τώρα μόλις βρήκα το θάρρος να σχολιάσω.

CvsB το θέμα άντρες και απιστία είναι πολύ μεγάλο και πάντα επίκαιρο και πολύ καλά κάνεις που το ανοίγεις για να το διαβάσει κανένας άντρας και καταλάβει τι θα πει να έχεις αισθήματα. Πρώτα από αυτά που διάβασα στα σχόλια.

Useme λυπάμαι, άλλα νομίζω ότι γενικεύεις και κάνεις λάθος. Αναλογα με τη σχεση τους δεν κερατώνουν όλοι.

Πότε Νίκο "έφαγες" κέρατο καλό μου; αφού μόνο με ιερόδουλες πας και συγνώμη δηλαδη, αλλά εσύ ο ίδιος μας το έχεις πει. Και γιατί παρακαλώ είναι αλληλένδετα; μου φαίνεται δεν ξέρεις τι λες στο θέμα της απιστίας.

Η γνώμη μου CvsB είναι ότι η απιστία ειναι η έλλειψη πίστης στο έτερον μας ήμισυ, στη σχέση μας, στο κοινό μας μέλλον και όσοι απιστούν (τις πιο πολλές φορές οι άντρες, σίγουρο) είναι ανώριμοι για μια ολοκληρωμένη σχέση. Νομίζω ότι αυτό που λείπει από όλους τους άντρες είναι ότι δεν ξέρουν να ακούνε και να μη σκέφτονται μόνο το σεξ, γι'αυτό και απιστούν. Αποδεδειγμένο.

Αυτά για τωρα γιατί εχω και δουλεία. Και είμαι και γουρλού CvsB!

Σαντρέ |οι ξανθιές δε προτιμούν τον άντρα κάποιας άλλης|

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρέπει να κερατώνεις στην αρχή μίας σχέσης γιατί ποτέ δε ξέρεις πως θα εξελιχθεί..!
Αν αυτή η σχέση γίνει όμορφη και ουσιαστική ή απλά η σχέση της ζωής σου, πόσες τύψεις μπορείς να κουβαλάς;

Ανώνυμος είπε...

Κέρατο (αρσ.ουσ.) υπάρχει μετά τη συμφωνία "go steady", και για να ζητήσεις αποκλειστικότητα από τον άλλο σημαίνει ότι τον/την θέλεις πολύ. Μετά, η σκέψη και μόνο να το κάνεις με άλλον είναι απλά ο σπόρος του κεράτου, αργά ή γρήγορα θα του φυτρώσει.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ useme

Πολύ απαισόδοξη άποψη... Ειδικά όταν μιλάμε για σοβαρές σχέσεις. Αν μιλάμε για free καταστάσεις θα συμφωνήσω ότι το κέρατο είναι το πιο σύνηθες τέλος τους.

@ ΠΡΕΖΑ TV

Μια διευκρίνηση... Κεράτωσες αυτήν που σε κεράτωσε; Ή την πλήρωσε κάποια επόμενη τα στραβά της προηγούμενης; Και ακόμη κι αν κεράτωσες την ίδια, ένοιωσες ουσιαστική ικανοποίηση;;;

@ zouri1

Δε θα στο συνιστούσα αγαπητέ! Δε θα στο συνιστούσα! ;-)

@ Σαντρέ

Το κεφάλαιο απιστία είναι μεγάλο! Και θέλει πολύ συζήτηση! Αλλά δε νομίζω ότι είναι καθαρά ανδρικό... σπορ. Ούτε απαραίτητα ότι οφείλεται σε έλλειψη πίστης κι ανωριμότητα. Πολλές φορές οι αδυναμίες μας είναι πιο δυνατές από εμάς! ;-)

@ frikio

Να μία πρακτική συμβουλή!
Ναι, είναι εύκολο να κερατώσεις στην αρχή μιας σχέσης πριν ακόμα δεθείς με τον άλλο. Αν όμως όντως η ιστορία εξελιχθεί σε κάτι καλό τότε όνως θα το μετανιώνεις για πάντα...

@ jojox

Ενδιαφέρων ορισμός... Αλλά το θέμα της αποκλειστικότητας μόνο στο sex and the city το έχω δει να τίθεται. Νόμιζα ότι οι περισσότερες σχέσεις μας - εκτός από τα one night stands και λοιπές παρεμφερείς περιπτώσεις - ξεκινάνε "αποκλειστικά"... Πότε λοιπόν είναι αυτό το σημείο-κλειδί σε μια σχέση που τα πράγματα σοβαρεύουν;

civil είπε...

"Αν μπορείς να κάνεις σεξ με κάποιον χωρίς συναίσθημα, απλά σαν βιολογική ανάγκη, εγώ ίσως μπορέσω να το δεχτώ και να το συγχωρήσω."

Παιχταρού μου, τα λέω κι εγώ αλλά καμμία δεν με πιστεύει!!! Ναι ρε, μπορώ να κάνω σεξ χωρίς συναίσθημα! Αφήστε με και θα δείτε!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ civil

Χα χα χα!
Κι εγώ είπα "ίσως"...
Στον εαυτό μου πάντως το έχω συγχωρήσει! ;-)

Ανώνυμος είπε...

CvsB: Στην Ελλάδα αυτό που λες γίνεται συνήθως. Αυτή η αποκλειστικότητα όμως δεν ισχύει επειδή έχει συμφωνηθεί απ'την αρχή ή εννοείται αλλά επειδή δεν τους έχει δοθεί η ευκαιρία να κερατώσουν.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ jojox

Σωστό κι αυτό... ;-)