19.1.07

Πάρτυ με παλιούς εραστές

"Στο πάρτυ αυτό, με παλιούς σου εραστές" τραγουδάει ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας...
Κι εγώ κάνω μια μικρή αναδρομή...
Την πρώτη πρόταση γάμου μου την έκανε ο Μ.! Στο νηπιαγωγείο!
Στο Δημοτικό αποφάσισα να παντρευτώ τον Α.!
Τον απάτησα όμως με τον Φ. στο camping...
Και με τον Σ. στην κατασκήνωση.
Στο γυμνάσιο του επέστρεψα το δαχτυλίδι του αρραβώνα και κλέφτηκα με τον Δ.
Και μετά με τον Π.
Και με τον Ν. (παράλληλα...)
Έδωσα το πρώτο μου φιλί στα 12... Με τον Β...
Ακολούθησαν ο Α. και ο Γ.
Ο πρώτος μου όμως ήταν ο Σ.
Ακολούθησαν ο Κ., ο Γ., ο Χ...
Ο Σ. τώρα...

Στο πάρτυ αυτό, μοναχή σου θα 'ρθείς
Θα σ’ εξετάσουν μόνο ιστορία


Ιστορία..;
Σελίδες από ημερολόγια, καρδούλες σε περιθώρια βιβλίων, γράμματα, κάρτες, δώρα, κείμενα στον υπολογιστή και φωτογραφίες γράφουν την ιστορία μου. Την ιστορία μας...

Το Δεκέμβρη έστειλα ένα μήνυμα στον Ν. για τη γιορτή του. Με πήρε τηλέφωνο. Χάρηκα που τον άκουσα μετά από τόσα χρόνια!

Τις προάλλες συνάντησα τυχαία τον Π.. Πόσο έχει αλλάξει! Δυσκολεύτηκα τόσο να αναγνωρίσω τον παλιό μου συμμαθητή που μου έστελνε χιλιοδιπλωμένα ραβασάκια την ώρα της Χημείας...

Χτες βγήκα με τον Β.! Εδώ και καιρό σχεδιάζαμε αυτήν τη συνάντηση. Κι επιτέλους βρεθήκαμε κι από κοντά. Αλλά δε μιλήσαμε καθόλου για το παρελθόν...

Στο πάρτυ αυτό, με παλιούς σου εραστές
Θα αιμορραγούν κρυφά οι συναντήσεις
Σπασμένα ρόδα θα ’ναι οι αναμνήσεις
Και ’σύ θ’ αναρωτιέσαι πόσο φταις


Πώς θα αισθανόμουν αλήθεια σε ένα τέτοιο "πάρτυ";
Πόσο άβολο θα ήταν να είσαι ανάμεσα στα φαντάσματα του παρελθόντος;
Να προσπαθείς να καταλάβεις πώς επηρέασε κάθε ένας από αυτούς το άτομο που είσαι σήμερα...
Να προσπαθείς να βρεις τα κοινά τους χαρακτηριστικά, αυτό το "κάτι" που έβαλε όλους αυτούς τους άντρες στη ζωή σου...
Άντρες που τώρα είναι απλά φίλοι, άντρες που δε θέλεις να είναι καν αυτό...
Άντρες που ακόμα και τώρα η θύμηση τους σε πληγώνει...

Αγαπημένο μου παρελθόν δεν είσαι ακόμα έτοιμο να βγεις στο φως.
Κι ίσως να μην είσαι και ποτέ...
Δε είναι ότι μετανιώνω για όσα έκανα. Δεν πρέπει άλλωστε να μετανιώνεις γι αυτά που έκανες. Μόνο γι αυτά που δεν τόλμησες να κάνεις...
Απλά σε ξαναθάβω στον πάτο της ντουλάπας μου, στα κουτιά μου με τα ενθύμια...

Μαθήματα δεν έχεις να διαβάσεις
Το διάλειμμα κρατάει δυο ζωές

10 σχόλια:

suigenerisav είπε...

σίγουρα θα 'χε ενδιαφερον ένα τετοιο παρτυ.
Νομίζω πως έχω (ψιλο)βρεθεί κιόλας..

"Στο πάρτυ αυτό, μοναχή σου θα 'ρθείς
Θα σ’ εξετάσουν μόνο ιστορία"
Μην ανησυχείς, θα είναι 'επιεικείς'.. lol

Εξάλλου, "το διάλλειμμα κρατάει δυο ζωές".

zouri1 είπε...

μ αρεσουν οι συναντησεις με παλιους εραστες.

Ανώνυμος είπε...

Old lovers are just water under the bridge....

Klearchos είπε...

Οι άντρες περνούν μαμά... ;-)

jul είπε...

Χμ δεν τολμώ να βρεθώ με κανεναν πρωην...βασικά δεν θελω κι ολας...μονο με εναν που ηταν και ο πρωτος μου βρισκόμαστε που και που....

Carrie Vs Bridget είπε...

@ suigenerisav

Τι εννοείς όταν λες ότι έχεις (ψιλο)βρεθεί;;; ;-)

Ααααχ! Ιστορία μου, αμαρτία μου...

@ zouri1

Πότε όμως είναι ακίνδυνες και ανώδυνες; Πόσος χρόνος πρέπει να περάσει;

@ Alex S.

Δεν είναι τόσο απλό... Σχεδόν όλοι κάτι αφήνουν, κάτι παίρνουν... Γίνονται πλέον μέρος της ζωής σου, του παρελθόντος σου.

@ Klearchos

Τι θα κερδίσω αν φέρω κάποιον λίγο πιο κοντά;
αφού περνούν μαμά...
:-(

@ julia

Το να μη θέλεις νομίζω το καταλαβαίνω... Γιατί όμως με κάποιους δεν τολμάς; Γιατί όντως με κάποιους δεν τολμάμε ακόμα; Κι ίσως να μην τολμήσουμε και ποτέ...

An-Lu είπε...

Σε τί χρησιμεύουν οι "ανασκαφές"; Πέρα από τις εκτιμήσεις του τι θα μπορούσες να είχες κάνει ή που θα πρέπει να βελτιώσεις, δεν χρησιμεύουν σε ΤΙΠΟΤΑ...

zouri1 είπε...

α,ναι σωστη η ερωτιση.Δυο χρονια ειναι το μινιμουμ,και μετα ολα τελεια.Τωρα διατηρουμε φιλικες σχεσεις και ειναι σε πολυ καλο επιπεδο.

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Εγω που παρακαλαω μερα νυχτα για μια συναντηση με εναν μονο απο αυτους και οχι σε "παρτυ" που να ναι ολοι τους...ειμαι για τα σιδερα?????:S

Carrie Vs Bridget είπε...

@ An-Lu

Μμμ... Δεν ξέρω αν πραγματικά χρησιμεύουν σε κάτι... Αλλά δεν είναι μόνο τα χρήσιμα πράγματα όμορφα! ;-)
Είναι ωραίες και γλυκές οι αναμνήσεις...

@ zouri1

Και λίγα λες...
Με κάποιους πρώην κι εγώ πια έχω φιλικές σχέσεις. Με κάποιους άλλους όμως δεν θέλω ποτέ η σχέση μας να καταλήξει φιλική. Προτιμώ να χαθούμε. Προτιμώ να μείνει στο μυαλό μου σαν ένας παλιός έρωτας κι όχι σαν άλλος ένας φίλος...

@ Ανατολή

Χε χε! Όχι! Νομίζω μάλιστα ότι σε καταλαβαίνω! ;-)