18.1.07

Computer freak

Χτες, ενώ ήμουν έξω με ένα φίλο για καφεδάκι, χτυπάει το κινητό μου:

- Ναι! Σου έστειλα και mail ρε... [..] Οκ! Θα το δω όταν πάω σπίτι. Θα ανεβάσω και λίγο το thread γιατί έχει χαθεί. [..] Έστειλα PM και στον Α. για το Σάββατο. [..] Ναι, νομίζω έχει το msn id του στο προφίλ στο blog του. [..] Οκ. Τα λέμε το βράδυ στο google talk...

Ο φίλος μου με κοιτάει περίεργα:

- Δεν ακούς και πολύ συχνά γυναίκες να μιλάνε στο κινητό και να χρησιμοποιούν τόση ορολογία του internet!

Και γιατί αγαπητέ μου; Ποιός σας είπε ότι οι γυναίκες δεν ασχολούνται με τους υπολογιστές;

Εγώ προσωπικά έχω pc από τα 10 μου! Και έμπαινα internet την εποχή του X-treme (το θυμάσαι αγαπητέ;). Κι όταν γράφω στο βιογραφικό μου άριστη χρήση MS Office το εννοώ! Και τυφλό σύστημα ξέρω! Και μην αρχίσω τώρα να αραδιάζω προγράμματα!
Επίσης μπορώ να στο κάνω βίδες μπροστά στα μάτια σου! Και να συνδέσω μόνη μου τον καινούριο 250άρη δίσκο που αγόρασα!
Επίσης κάτι σκαμπάζω κι από γλώσσες προγραμματισμού. Κι από web design ξέρω (μην ακούσω κανένα σχόλιο για το blog μου τώρα..), και κάτι ψιλά για επεξεργασία ήχου.
Και με τα Linux έχω παίξει έναν καιρό. Κι έχω ερωτευτεί κι ένα ΜacΒook.... Αχ! Έρωτας..!

Το θέμα όμως δεν είναι να σε πείσω ότι ΕΓΩ ξέρω. Αλλά να σε βγάλω από την πλάνη σου ότι οι γυναίκες μπερδεύουν τα cd με καθρεφτάκια και το cd-player με θήκη για τον καφέ!

Οι γυναίκες ασχολούνται με τους υπολογιστές! Και τα καταφέρνουν εξίσου καλά με τους άντρες! (μην πω "και καλύτερα" και αρχίσει κι άλλη μάχη των φύλων! δε θα το αντέξω...)

Και αυτό πλέον το βλέπεις παντού! Στο χώρο εργασίας σου, στις παρέες!

Ακόμη και η Ε. που έβλεπε υπολογιστή κι έβγαζε καντήλες πλέον κάνει format μόνη της! Εμ τι; Μια ζωή θα παρακαλάει τον Χ. να έρθει να της το φτιάξει;
Και ο Β. ζητάει τη βοήθεια της Σ. όταν γράφουν διαγώνισμα Πληροφορικής στο σχολείο...

Στην αρχή διασκέδαζα με τα απορημένα βλέματα των ανδρών όταν έβλεπαν το flashάκι που έχω κρεμασμένο στα κλειδιά μου, το laptopάκι που έβγαζα από την τσάντα μου, το palmtop μου και τα λοιπά gadgetάκια που με συνοδεύουν... Μετά άρχισε να μου τη δίνει!

Γιατί δηλαδή θεωρείται άξιο σχολιασμού το να ασχολείται μια γυναίκα με τα torrents, να ξέρει να κάνει μόνη της (!) μια αναζήτηση στο google ή μια εγκατάσταση των windows; Άξιο κριτικής θα ήταν το να ΜΗΝ ξέρει κάποιος σήμερα από υπολογιστές! Γυναίκα ή άντρας...

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρισπέκτ! Πέστα χρυσόστομη!!

Jimbo είπε...

Συγχαρητήρια για τις γνώσεις σου, και γω εντυπωσιάζομαι από την αλλαγή της σχέσης υπολογιστών-γυναικών που έχει επέλθει τα τελευταία χρόνια. Για xtreme που λες πρέπει να παραδεχθείς ότι ήσουν από τις εξαιρέσεις...

Όσο για το geek level σου, πέφτεις ένα επίπεδο: είναι ΤΟ linux όχι ΤΑ linux.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Michelle

;-)

@ Dimitris

Ε... Ένα μικρό λαθάκι θα μου το συγχωρήσετε... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Άσχετο τελειώς με το θέμα, αλλά κάπου έπρεπε να στο γράψω. Το RSS feed σου έχει πρόβλημα. Ναι μεν μου βγάζει πρώτο το νεότερο κείμενο, αλλά τα αποκάτω του είναι αρκετά παλιά (μέχρι και το πρώτο ποστ βγάζει). Αυτό δεν γινόταν απο την αρχή αλλά εδώ και κάτι μέρες (ίσως να έχει σχέση η αναβάθμιση του blogger? dunno, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το "σπόρ"). Κοίταξε το. :)

jul είπε...

Χα! ναι συμφωνώ όσο δεν μπορεις να φανταστείς μαζί σου.
Μπορεί να μην ξέρω τεχνικές γνώσεις υπολογιστή και να φοβάμαι να κάνω φορμάτ μόνη μου...(ψυχολογικό καθαρά), αλλά προγραμματίστρια τελείωσα, και ο υπολογιστής είναι η προέκταση των χεριών μου. Δεν μπορω να μην εχω υπολογιστή ή laptop σπίτι.
Ολα αυτα που αναφέρεις τα θεωρώ φυσιολογικά... Δεν εχει να κανει αν ειναι αντρας ή γυναίκα. Εχει να κανει με το τι σου αρέσει...και για μενα οι υπολογιστές ειναι αγάπη... όπως και για σενα...από οτι βλέπω...λοοοοοολ

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα θυμάμαι το πρώτο μου pc, το παίδεμα που τράβηξα για να καταλάβω τα dos παιδί πράμα, τον αδερφό μου που στα 12 διέλυε και ξανάστηνε το pc.Εμαθα όσα με ενδιέφεραν αλλά όταν ο αδερφός σου εχει σπουδάσει πληροφορική και σου δείχνει όλο νέα πράγματα μαγεύεσαι, κολλάς πως να το κάνουμε!!!
Δεν είναι θέμα άντρας ή γυναίκα αλλά αν σου αρέσει ή όχι!!!

George είπε...

Εκπληκτικό το πόστ σου. Συμφωνώ και μαζί σου ακριβώς όπως τα λές. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προτρέψεις περισσότερες να σε ακούσουν.

An-Lu είπε...

Το πιο σπαστικό ξέρεις ποιό είναι;
Να οδηγείς το αυτοκίνητό σου στο συνεργείο και τα μαστόρια να απευθύνουν το λόγο στον άντρα συνοδηγό όσο εσύ προσπαθείς να τους εξηγήσεις τι έχει το όχημα...
Εννοείται πως ΔΕΝ ξαναπάτησα σε εκείνο το συνεργείο!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Michelle

Thanks για την πληροφορία... Το κοίταξα και άκρη δεν έβγαλα όμως... Αρχικά σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει το "μπαστάρδεμα" παλιού και νέου blogger που επικρατεί στο blog μου αυτή τη στιγμή αλλά όταν άλλαξα δοκιμαστικά template το πρόβλημα παρέμεινε. Θα το ψάξω καλύτερα το ΣΚ... Αν κάποιος πάντως έχει καμιά ιδέα, please ας βοηθήσει...

@ julia

Έτσι! Αμάν πια! Από πότε οι υπολογιστές είναι μόνο ανδρικό σπορ; Ή επάγγελμα; Ουφ!
Όσο για το format, η λύση είναι μία: format-party! Καλείς κόσμο οπότε και ψυχολογική υποστήριξη έχεις όσο βλέπεις τα δεδομένα σου να χάνονται κι αναρωτιέσαι αν έχεις πάρει backup τα πάντα, και λες και καμιά κουβέντα όσο διαρκεί αυτή η (επίπονη για μένα) διαδικασία! ;-)

@ Μαράκι

> Δεν είναι θέμα άντρας ή γυναίκα αλλά αν σου αρέσει ή όχι!!!
Αυτό ακριβώς!
Βέβαια, όταν υπάρχει κάποιος άλλος πρόθυμος να κυλιστεί στα πατώματα και να "παίξει" με τα καλώδια, γιατί να του στερήσουμε την ικανοποίηση; Χε χε!

@ George

Εγώ να προτρέψω περισσότερες γυναίκες να κατακτήσουν κι αυτό το - κατά τη γνώμη κάποιων - ανδρικό "άθλημα"...
Εσύ θα προτρέψεις περισσότερους άντρες - και τον εαυτό σου μαζί - να καταλάβουν επιτέλους ότι η τεχνολογία δεν έχει φύλο;
;-)

@ An-Lu

Και καλά έκανες! ;-)
Υπάρχουν δυστυχώς ακόμα αρκετοί στενόμυαλοι που δε μπορούν να δεχτούν να χάσουν τα... πρωτεία τους σε κάποιους τομείς!

Aphrodite είπε...

pestaaa!!!

pou vasika logo katef8insis mou sto likio [pliroforiki+cisco computer networks] ke logo tou patera mou [pou logo aftou,ime katoxos pc apo tote pou me 8imame...ne ton kero pou i8ele 4 ores na aniksi ke alles 4 gia na klisi!:P]

logo olwn aftwn lipon,to 8eorw anafalvitismo to na min ine gnostis twn Ipologistwn kapios simera [ke giati imaste sto 2007 re pedia]...distixos se spastiko simio [den antexw na milaw gia to 8ema me entelos asxetous]

ke pistepse me,stin ellada aftou tou idous o anafalvitismos,den kani diakrisis sta fila!;p