6.12.06

Ένας ροκάς στα μπουζούκια

Προχτές είχε γενέθλια η Α. και φυσικά έπρεπε να το γιορτάσουμε δεόντως!

Η βραδιά ξεκίνησε με ουζοκατάνυξη στο αγαπημένο μας μεζεδοπωλείο! Και συνεχίστηκε με πολλά πολλά σφηνάκια στο αγαπημένο μας μπαράκι! Αλλά δυστυχώς, δεν τέλειωσε εκεί... Γιατί - δεν ξέρω αν το έχω ήδη αναφέρει - η Α. γουστάρει μπουζούκια! Κι εφόσον ήταν το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς κατά τις 4:30 καταλήξαμε σε ένα άθλιο μπουζουξίδικο!

Είμαι της άποψης ότι παντού μπορείς να περάσεις καλά αρκεί να είναι καλή η παρέα! Ε, στα μπουζούκια δε μπορώ να περάσω καλά! Με τίποτε!

Η Α. προφανώς βρέθηκε σε οικείο περιβάλλον και σύντομα τράβηξε και την Μ. και τη Ν. στην πίστα... Η Ε. χρειάστηκε λίγο περισσότερα παρακάλια αλλά τελικά σηκώθηκε κι αυτή! Έλειπε κι η Σ. που είναι η μόνη που με καταλαβαίνει σε τέτοιες φάσεις... (είχε σχολείο βλέπετε την επόμενη!) Οπότε έμεινα μόνη στο τραπέζι να φυλάω τα μπουφάν μας!

Παλιά μου τέχνη κόσκινο στην τελική! Επιδόθηκα λοιπόν στο αγαπημένο μου σπορ! Στην... ανδροπαρατήρηση (πώς λέμε αστροπαρατήρηση; καμία σχέση!)! Γενικά όταν βρίσκομαι σε πολυσύχναστους χώρους μου αρέσει να παρατηρώ τους γύρω μου. Άνδρες και γυναίκες. Και τα μπουζούκια αυτού του (χειρίστου) είδους είναι ιδανικά για τη μελέτη μου!

Είχα εντοπίσει ήδη τρεις κοπελιές με το ίδιο φόρεμα (το οποίο σκεφτόταν και η Ν. να αγοράσει), έναν μεθυσμένο τυπά που προσπαθούσε να χορέψει ζεϊμπέκικο ξενυχιάζοντας όλους τους υπόλοιπους στην πίστα, το κλασσικό ζευγαράκι που ζει στο μικρόκοσμο του και φιλιέται συνεχόμενα και χωρίς ανάσα αδιαφορώντας για το χάος γύρω του... Είχα δει και έναν γνωστό (και το σημείωσα για να σπάσω λίγη πλάκα την επόμενη) όταν ξαφνικά είδα ΑΥΤΟΝ.

Καθόταν κι αυτός μόνος του σε ένα τραπέζι. Έστριβε ένα τσιγάρο με απελπιστικά αργές κινήσεις. Κοιτούσε που και που το ρολόι του κι έπινε μια γουλιά από το ποτό του. Δεν ξέρω γιατί, αλλά φαινόταν πραγματικά παράταιρος εκεί μέσα! Ήταν ανάμεσα σε τόσο κόσμο κι όμως ήταν εμφανώς μόνος του! Πιθανότατα περίμενε κι αυτός κάποια παρέα που τώρα στριμωχνόταν στην πίστα... Και θα ήθελε κι αυτός να βρίσκεται κάπου αλλού...

Ένιωθα μια απίστευτη ανάγκη να του μιλήσω. Οπότε όταν επιτέλους η Μ. επέστρεψε στο τραπέζι (επειδή την χτύπησαν τα παπούτσια!) πήρα το ποτό μου και τον πλησίασα. Όχι. Αυτή δεν είναι άλλη μια ιστορία με καρδούλες και φιλάκια. Ούτε βρήκα γκόμενο στα μπουζούκια. Απλά με τον Σ. μας ένωσε κάτι σαν... συναδελφική αλληλεγγύη! Και ναι, για πρώτη φορά πέρασα καλά στα μπουζούκια!

15 σχόλια:

Chrisa είπε...

Κατ'άρχην οφείλω να ομολογήσω πως δεν το περίμενα να μην περνάς καλά στα μπουζούκια. Επίσης σε θαυμάζω για το θάρρος σου που πήγες και του μίλησες,
Το ότι Δευτεριάτικα ξενύχταγες είναι ένα άλλο σημείο που πρέπει να σε συγχαρώ...

Ανώνυμος είπε...

malista agapiti...kai ego aisthanomai ligo eteroklhtos merikes fores ..tha mou kaneis ligi parea?...:)syndiaze kai osa sou exo proeipei oti den eimai sovaros,oraios ,exypnos kai ti mporei na ypothesei mia kopela gia emena..:)
kalh synexeia....

Ανώνυμος είπε...

Είδες λοιπόν; Ποτέ μη λες ποτέ :P :)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Chrisa

Πρώτον, όχι, (δυστυχώς) δε μου αρέσουν. Και μάλιστα αισθάνομαι σαν ψάρι έξω απ' το νερό σε τέτοια μαγαζιά...
Δεύτερον, θα έσκαγα αν δεν του μιλούσα! Γενικά γνωρίζω εύκολα κόσμο και υπήρχε κάτι που με τραβούσε σε αυτόν τον τύπο!
Και τρίτον, ναι, έχω ακόμα την πολυτέλεια φοιτήτρια (και σχεδόν άνεργη) ούσα να βγαίνω μέχρι πρωίας σχεδόν κάθε μέρα! ;-)

@ julia

Θα το γράψω και το μετά... Αλλά δυστυχώς όντως δεν έχει happy end αν με αυτό εννοούμε ότι έγινε κάτι μεταξύ μας... :-(
Πάντως ο Σ. είναι απίστευτο άτομο!

@ johnyalgo

Πολύ ευχαρίστως! Που συχνάζετε αγαπητέ; ;-)

@ confused

Πλέον ΔΕΝ ξαναλέω ποτέ! Ποτέ! Χε χε!
Πάντως ειλικρινά όσες φορές έχω πει ποτέ και αποκλείεται το... λούζομαι τελικά!

An-Lu είπε...

Λίγο είναι που βρήκες κάποιον να μοιραστείς την απέχθειά σου για τα μπουζούκια;;;;-)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!!Γνωριζω αρκετους ροκαδες που πανε μπουζουκια... :D για την υπολοιπη παρεα παντα...:)

Κεντρικη Ιδεα:Οσες εχουμε αδυναμια στους ροκαδες δεν χορευουμε στα μπουζουκια!!!:D

Ανώνυμος είπε...

Moιράζομαι την απέχθειά σου για τα μπουζούκια. Είναι ένα μέρος που απλά υποφέρω. Την τελευταία φορά όμως, πήγαμε σε σκυλάδικο από τα χειρότερα της Χαλκίδας. Πραγματικά μεγάλη διαφορά. Πραγματικοί άνθρωποι σε πραγματικές συνθήκες. Καταπληκτική εμπειρία!
Στα μπουζούκια, όσο χειρότερα, τόσο καλύτερα!

toolman είπε...

τα καλύτερα είναι και τα πιο τελειωμένα, 16ο χμ. εθνική Λαμίας, Μπουγάς και σία!
τα ματάκια σου με καίνε γιατί είσαι μανεκένε!
του μ#####ύ σου χωρίστρα μου χαλάει την ορχήστρα! χαχαχα!
respect the rock!

K-Top είπε...

Ε καλά σου πήγε... εγώ κάθομαι με τον Johnny (τον Walker ντε!) και δε μιλάμε σε κανέναν. Δεν έχω κουράγιο ούτε να παρατηρώ, αρχίζω και μουρμουρίζω κάτι "μα γιατί δεν μας βομβαρδίζουν οι αμερικάνοι?", σκέφτομαι τρόπους απόδρασης, να φύγω μετανάστης, κλπ. Μετά αρχίζει να με βαράει ο Johnny (o οποίος είναι καλός για παρέα αλλά όχι για κολλητιλίκα) και αποκτώ το βλέμμα της αγελάδας.

Η πλάκα είναι πως αντί να αρχίζω να συμβιβάζομαι όσο μεγαλώνω τόσο χειρότερα γίνομαι. Πλέον δεν γουστάρω να πάω ούτε για πλάκα και χαβαλέ.

Ανώνυμος είπε...

agapiti ego eimai psilorokas...pao exarheia..alla kai kolonaki...:)Pantos mpouzoukia den ta kano kefi..opos mporei na fano kai ligo arairetikos merika club den mou aresoun...elpizo na diastaurothoun oi dromoi mas..:)

Ανώνυμος είπε...

Έτσι κιεγω,απολυτως τα ίδια,εγω και η καρέκλα ένα πράγμα.Και το να σηκωθουν οι άλλοι να χορεύουν δε με χαλάει τόσο.Αυτό που με σκοτώνει είναι οι μερακλωμένες φίλες που τραγουδάνε μπροστά στα μούτρα σου και σε βουτάνε από τους ώμους κουνώντας σε σα μαριονέτα στο ρυθμό τού"γλύκα γλύκα"(τυχαίο άσμα).Εκεί θέλω ν'ανοίξει η γη να με καταπιεί...."Δε συμπάσχω γλυκιά μου,ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ;;;;;"
Betty blueX3 :(

Klearchos είπε...

Για αυτό συμπαθώ τον Civil!!!! Αν δεν είναι σκυλάδικο της εθνικής δεν αξίζει!!!

Klearchos είπε...

Μία φορά έκλεισα τραπέζι για τα γενέθλια μου στις Μούσες (τα μπουζούκια). Όταν ήμουνα Αθήνα ήμουν "εκ των στυλοβατών του καταστήματος" (...και θαυμαστής της Αγγελικής Ηλιάδη...). Έπρεπε να πάω λίγο νωρίτερα... Οι φίλοι μου όμως ήρθαν όλοι μιάμιση ώρα μετά (ωραίους φίλους έχω)... Είμαι, λοιπόν, εγώ μόνος μου πρώτο τραπέζι πίστα κέντρο με το δωδεκάρι μπροστά μου... Όλοι από τα δίπλα τραπέζια πρέπει να νομίζαν ότι είχα πάει για να ρίξω κάποια τραγουδίστρια... Με βλέπαν έτσι και με χαιρετάγανε όλοι οι τραγουδιστές... Εγώ δεν ήξερα που να κρυφτώ...

Ανώνυμος είπε...

eisai tragika dithen, na kserasw mou irthe

Carrie Vs Bridget είπε...

@ An-Lu

Λίγο; Ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσα να φανταστώ (ειδικά μετά τις νέες εξελίξεις!). Συνήθως απλά περιμένω να φάει κανείς καμιά τούμπα στην πίστα για να γελάσω λιγάκι!

@ Aνατολη

lol

@ Anonymous

Στα μπουζούκια, όσο χειρότερα, τόσο καλύτερα!

Έεεεετσι! ;-)

@ toolman

Μπουγάς rules!
Τουλάχιστον εκεί γελάς! ;-)

@ Atron

Χα χα χα! Καλή παρέα ο γιαννάκης, δε λέω... αλλά όσο πιο πολύ πίνω τόσο πιο πολύ χαλιέμαι...
Και καλά κάνεις και δε συμβιβάζεσαι!!!

@ johnyalgo

Κάτι μου λέει ότι κάποια στιγμή θα ήθελα να σε συναντήσω αγαπητέ! ;-)
(ΨΙΛΟροκάς; τι σημαίνει αυτό;;;)

@ Betty blueX3 :(

Μα γιατί x3;
Ελπίζω να έχει φτιάξει η διάθεση σου εν τω μεταξύ...
Όσο για τις φίλες που σε βουτάνε από τους ώμους; Ε, δε θέλουν σφάξιμο;;;

@ Klearchos

Εσύ δεν ήξερες που να κρυφτείς! Εγώ θα ήθελα να 'μουν από μια μεριά!
:-P

@ Anonymous

Χρησιμοποιήστε μια λεκανίτσα παρακαλώ, μόλις σφουγγάρισα...