25.11.06

Great sexpectations

Οοοοκ! Παραδέχομαι ότι ο τίτλος είναι κλεμμένος! Sex and the City, 6ος κύκλος, 2ο επεισόδιο. Κι αυτό ακριβώς το επεισόδιο είναι κι η αφορμή γι αυτό το κείμενο...

Σας έχει τύχει, στην αρχή μιας σχέσης και πριν αυτή καταλήξει στο κρεβάτι, να κάνετε "εκτιμήσεις" για το πώς θα είναι το σεξ μαζί του/της; Και σας έχει τύχει ποτέ να πέσετε έξω;

Ο Γ. είναι το θετικό μου παράδειγμα! Η αλήθεια είναι ότι φαινόταν πολύ μετρημένος και συντηρητικός. Ήταν ευγενικός, περιποιητικός και τρυφερός! Ο άντρας που φανταζόμουν ότι θα κοκκίνιζε και θα με ρωτούσε αν μπορεί να μου πιάσει το χέρι! Που θα μου χάιδευε τα μαλλιά μετά και θα με ρώταγε αν ήταν αρκετά καλό για μένα! Ειλικρινά, απορώ πως τελικά προχώρησα μαζί του έχοντας στο μυαλό μου όλα αυτά!
Κι όμως! Ο Γ. στο κρεβάτι γινόταν άλλος άνθρωπος! Εκεί που φανταζόμουν ρομαντικό σεξ, με αναμμένα κεράκια κι απαλή μουσική... είδα αστεράκια! Κυριολεκτικά και μεταφορικά, καθώς πάνω στο πάθος έφαγα και μερικές σφαλιάρες! Όσο σοβαρός και καθώς πρέπει φαινόταν προς τα έξω, τόσο kinky αποδείχτηκε στην κρεβατοκάμαρα! Και στο σαλόνι, και στην κουζίνα και σε πολλούς άλλους εσωτερικούς, εξωτερικούς, ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους!

Αντίθετα, ο Ν., ένας από τους (μην πω αμέτρητους κι αρχίσει να με κυνηγάει) πρώην της Μ., είναι το αρνητικό μας παράδειγμα... Ο κλασικά ωραίος, ο πολύ άντρας, με τις έξυπνες ατάκες και τα σεξουαλικά υπονοούμενα! Με τους γραμμωμένους κοιλιακούς, που σε κοίταγε κι ένιωθες να λιώνεις! Που έλεγες αν με ρίξει αυτός ο άντρας στο κρεβάτι αύριο δε θα μπορώ να σηκωθώ! Αυτός λοιπόν ο άντρας στο κρεβάτι αποδείχτηκε... superman! Κι όχι με την καλή έννοια! Μη μπερδευτείτε! Μόνο ως προς την ταχύτητα! ;-)

Αααα! Τελικά τίποτε δεν είναι απαραίτητα αυτό που φαίνεται!
Δε θα έπρεπε κάπου στη συσκευασία να αναγράφονται και... οι οδηγίες, τα συστατικά και η ημερομηνία λήξης;
Πώς να διαλέξω εγώ η κακομοίρα;

26 σχόλια:

Agobooks είπε...

Ο καθωσπρέπει, σχόλασε;
Πολύ καλό ποστ και προπάντων, επιμορφωτικών!

Fight Back είπε...

Α εσεις ησασταν το ζευγαρι που εκανε σεξ με μπινελικια και σφαλιαρες στην πανεπιστημιου? Ετυχε να περναω και σας πηρα λιγο ματι.
Οσο για το σουπερμαν, δωστου χαιρετισματα απο τον ομοιοπαθη φιλο μου flash gordon.

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις....βλέπεις υπάρχουν και οι περιπτώσεις ανθρώπων που είναι αυτό που φαίνονται (φτάνει να μην κοκορεύονται οπότε μάλλον κράτα μικρό καλάθι)...
Συνήθως αυτο που καταπιέζεις στην καθημερινότητα σου το βγάζεις στο κρεββάτι σου...
Παντως χωρις δοκιμή ποτε δεν μπορεις να ξέρεις...

Ανώνυμος είπε...

Χμ....την έχω πατήσει...και πολύ άσχημα....Στα πολύ προκαταρτικά...να ειναι τέλεια όλα, να λες...πωπωπωπωπ τι εχει να γινει τωρα...και το σκηνικό να τελειώνει σε ακριβώς 2 λεπτά!!!!! Σου μιλάω για τραγική κατάσταση και μετά να ρωτάει "Τελείωσες?" ΖΝΤΟΥΠ!!!!!
Δεν υπάρχει κάτι που να φαίνεται από την αρχή... το θεμα ειναι να τα συνδιάζει και τα δύο...και τρυφερός και άγριος...οχι να σε σπάει και στο ξύλο ρε παιδί μου, αλλα να ειναι άντρας...πως να το πω...
Αντε καλό μας βράδυ...

Ανώνυμος είπε...

pipes pairneis? an nai to problima di-ortho-netai. akou pou sou lew gw.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως δεν μπορεις να ξερεις απο πριν,ειναι οτι σου κληρωσει.Παντως τωρα που το σκεφτομαι,πρεπει να ειναι πολυ δυσκολο για τους αντρες που ολα εξαρτωνται απο αυτους...
Εννοω,και στη δικη μας περιπτωση μπορει να απατησουν τα φαινομενα,να ξεκουμπωσουν το σουτιεν π.χ.και να ανακαλυψουν οτι το μισο ειναι μαξιλαρι,αλλα δεν εχει αμεση σχεση με την πραξη-ενω αυτοι,αν ειναι φιφες η σουπερμεν,παπαλα...
Betty no colour today

Ανώνυμος είπε...

Καλά όλα αυτά.
ο καημένος ο Σούπερμαν τί σου φταίει;

mn8 είπε...

Εγω παλι μιας και πιστευω οτι στο κρεβατι βγαζει ο καθενας το αλτερ εγκο του, ολα αυτα μου φαινονται πολυ φυσιολογικα που λες :)

Ανώνυμος είπε...

nai ontos den prepei na yparxoun normes se ayta ta pragmata...pantos omos me vasi to keimeno sou mou mpike to pos me vlepoun oi gynaikes kai pos ta pao sto sygkekrimeno thema...oyte exypnos eimai ,oyte sovaros,alla oute kai me koiliakous kai super gkomenos..ti tha mporouse kapoia na ypothesei gia emena...?

Carrie Vs Bridget είπε...

@ N.Ago

Πάει ο καθωσπρέπει, πάει... Αλλά ειλικρινά θα μου μείνει αξέχαστος! ;-)

@ Fight Back

lol
Μμμμ! Τώρα που το σκέφτομαι θα του αλλάξω όνομα του τύπου! Φλας θα τον λέω! Χε χε!

@ Μαράκι

Άρα; Η λύση είναι η δοκιμή; Δεν είναι κακό..! Ναι στο σεξ πριν το γάμο λοιπόν! Και με επιχειρήματα πλέον!

@ julia

2 λεπτά; Ούτε καν ένα ολόκληρο τραγούδι; Χε χε!
Όσο για τη φράση "Τέλειωσες;"! Γκρρρ! Τα νεύρα μου! Άντρες! Σας διαβεβαιώ ότι όταν θα γίνει αυτό θα το καταλάβετε! Μην ανησυχείτε! ;-)

@ mitsos

Τόσο απλά ρε παιδί μου; Αν είναι έτσι... Χε χε!

@ Betty (γιατί no colour today? εμένα η Κυριακή μου ήταν party-pink!)

Η αλήθεια είναι ότι το μεγαλύτερο βάρος πέφτει σε αυτούς... Αλλά κι εμείς κάνουμε ότι... περνάει από το χέρι μας (Mitsos, για σένα ήταν κι αυτό!)!

@ pbo

Μα, είναι δυνατόν; Να φοράει κόκκινο βρακί και μάλιστα απ' έξω;;;
;-)

@ mn8

Όλοι οι φαινομενικά... μαμιάδες είναι μάπα στο κρεβάτι δηλαδή;;; Θέλω να πιστεύω πως όχι! Υπάρχουν ρε κι άντρες που είναι ακριβώς αυτό που φαίνονται!

@ johnyalgo

...ότι είσαι πολύ καλός στο κρεβάτι! Χα χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Ευχομαι και η υπολοιπη βδομαδα pink να σου παει!!!;-)
Betty wondering what colour tomorrow will be...

Klearchos είπε...

Έφταιγε ο... κρυπτονίτης!!! ;-)

Ανώνυμος είπε...

μπηκα δυο τρεις φορες εδω μεσα και δεν ξαναμπανω συγνωμη αλλα πεφτει πολυ αντιγραφη απο το sxe & the city και μαλιστα ασχημη αντιγραφη , και λυπαμαι πολυ γι αυτο γιατι ειναι το αγαπημενο μου σηριαλ , εκνευριστηκα τοσο μαζι σου που εστειλα email στο νομικο τμημα της HBO και για καλη μου τυη προωθηθηκε γιατι τυχαινει να δουλευει ο πρωην μου εκει..
ευχομαι συντομα να σ ενοχλησουν γιατι τους δυσφημιζεις ..
καλη τυχη μην μπεις στον κοπο να μου απαντησεις δεν θα το διαβασω απλα το θεωρησα εντιμο να σου πω τι εκανα και να μην το μαθεις απο τους δικηγορους αυτα καλη τυχη

Ανώνυμος είπε...

Doing! Πόσο ανέραστος πρέπει να είναι κάποιος για να θέλει να κλείσει ένα blog (και μάλιστα τόσο ωραίο) για τον παραπάνω λόγο;

Ανώνυμος είπε...

monaxi sou grafeis monaxi sou apantas
den apokleietai na eisai ki 'oi 30ares' apto blogs.gr
sigoura katw ton 25 -kai poli vazw
real i fake, cosmopolitan generation wanabe
kai an krinw aptis perigrafes sou
exeis poli kairo na deis antriko peos
sti xeiroteri mporei na eisai kai par8ena
agapoula, den mas pei8eis, get a life!
Ntoink, leme!

Chrisa είπε...

Είχα παρόμοιο περιστατικό... Ένας κούκλος, ένας θεός, φοβερο στυλ, αισθησιακή φωνή, που και μόνο που σε κοίταζε σε έκανε να νιώθεις γυναίκα... όταν έπεσα μαζί του στο κρεββάτι δεν το πίστευα... είχε χάλια στύση και ήταν πολύ γρήγορος... Όμως με πολύ υπομονή, μπλα-μπλά και κολπάκια έγινε ο πρώτος άντρας που με έφερε σε οργασμό κάνοντάς μου έρωτα!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Anonymous

Είτε θες, είτε δε θες απάντηση:
...χωρίς σχόλιο...

@ Michelle

Δεν μπορώ να καταλάβω πια κάνουλα άνοιξα πάλι...

@ anonimia

Α! Όχι! Δε γράφω μόνη μου! Μπορείς να γράψεις κι εσύ κι όποιος άλλος θέλει! Γι αυτό τα comments είναι ανοιχτά!
Και να σου πω, μου φτάνει το μπέρδεμα μου μεταξύ Carrie και Bridget, δε θέλω κι άλλη ταυτότητα! ;-)

@ Chrisa

Αυτό είναι ίσως και το ζουμί της υπόθεσης... Όπως είπε κι η Betty, από τους άντρες εξαρτώνται όλα, οπότε ας βοηθήσουμε κι εμείς λιγάκι. Δε μπορούμε απλά να καθόμαστε και να περιμένουμε! Ας δραστηριοποιηθούμε κι ας προσπαθήσουμε κι εμείς να βελτιώσουμε τη σεξουαλική μας ζωή! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Carrie μη μασας! Όταν βλέπεις κακίες, ζήλιες, μικροψυχίες και απειλές, να καταλαβαίνεις οτι κάτι πέτυχες, αλλιώς δεν θα ασχολούνταν. Πάμε γερά!

Klearchos είπε...

Μερικές φορές από "ανώνυμους" ακούς απίστευτα πράγματα... όπως μια "καλή" δικαιολογία να μιλήσεις στον πρώην σου... Χαχαχα...

Ανώνυμος είπε...

μπηκα πολλές φορες εδω μεσα και δεν ξαναματαμπανω, excuseme αλλα πεφτει πολυ αντιγραφη απο το Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζονς και μαλιστα κακή, πολύ κακή αντιγραφη , και στενοχωρέθηκα πολυ γιατι ειναι το αγαπημενο μου DVD, τό'χω κάνει σουβέρ και είναι όλη την ώρα μπροστά μου, πάνω στο τραπέζι, τά'χω πάρει άσχημα με την πάρτι σου που εστειλα ταχυδρομικό περιστέρι στο νομικο τμημα στο υπόγειο της GHWUJS και για καλη μου τυxη τά'χουν κι αυτοί παρμένα με την πάρτι σου από καιρό γιατι τυχαινει να δουλευει εκεί ο αδερφός της γιαγιάς μου που είχε φύγει στα 20 του για Αμερική, τότε με την ποτοαπαγόρευση και στην αρχή έφτιαχνε σπίρτα αλλά μετά ανακάλυψε την οδοντογλυφίδα κι έγινε πλούσιος....
ευχομαι συντομα να σε βρουν γιατι μου είπαν πως έχουν προσλάβει επαγγελματία για την πάρτισ ου για να σου δείξει τι εστί βερύκοκο ..
καλη τυχη σου εύχομαι και με ένα καλό γαμπρό, μην μπεις στον κοπο να μου απαντησεις γιατί θα σε κάνει ρόμπα και το μόνο που θα σε σώζει θα είναι να βγεις στην Αννίτα Πάνια να τραγουδήσεις σε διαγωνισμό για την πιο ελαφριά χοντρή, απλα το θεωρησα εντιμο να σε ξεχέσω μιας και η ώρα έχει πάει τρεις και ο Μπάμπης δεν έχει επιστρέψει και δεν έχουν και τα κανάλια τίποτα, όλο κάτι μαλακίες βάζουν τελευταία, και είπα να στα πω εγώ και να μην τα μάθεις από τον ίδιο τον HITMAN που σε κυνηγάει, αυτά καλη τυχη και πάλοι

Ανώνυμος είπε...

Βρε παιδια...αυτο ειναι γνωστο...!!!Οπως και το θεμα εμφανησης...Δεν παει να πει οτι ο κουκλος ειναι και καλος στο κρεβατι...τα ειχα πριν απο καποιο καιρο με τον ΚΟΥΚΛΟ τον Θεο και τοτε ημουν και ανηξερη...Κουνια που με κουναγε...μετα τα χαλασαμε...και οταν τα φτιαξαμε με ενα παιδι που ολοι μου ελεγαν "καλα μετα τον Μακη με αυτον βρηκες?" ....και ομως αυτος ο τυπος ηταν ο ορισμος του εραστη...ωραιος, αλλα δεν συγκρινονταν με το "Μακη"...και ο Μακης ομως...πολυ θα θελε να συγκριθει μαζι του σε αλλα πραγματα;)

Τα φιλια μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, γλυκιά μου! Συμφωνώ με την άποψη που δεν πρέπει να έχουμε υψηλές απαιτήσεις, αλλά να προσφέρουμε κι εμείς. Μου φαίνεται πολύ πολύ άδικο να μετράμε λεπτά και ταχύτητες, αφού δεν πρόκειται για μηχανή, αλλά για άνθρωπο, για τον οποίο έχουμε κάποια αισθήματα. Η κατανόηση και η υπομονή έρχονται με τον πιο φυσικό τρόπο, όταν υπάρχουν αισθήματα. Συγγνώμη που σήμερα είμαι ανώνυμη.

Ανώνυμος είπε...

Carrie γιατί δεν γράφεις πια; :((( Ελπίζω να μην φταίει αυτό που είπε η χαζανώνυμη!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Klearchos

Τέλεια δικαιολογία όμως, ε; Χε χε!

@ civil

Απλά ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

@ Aνατολη

Καλός βρε παιδί μου κι ο Μάκης, αλλά κι εγώ τον δεύτερο θα προτιμούσα! ;-)

@ Anonymous

Ναι, η αλήθεια είναι ότι αυτές οι "κακιούλες" περί σούπερμαν μας προκύπτουν συνήθως μέσα σε μια κακή σχέση ή μετά από έναν άσχημο χωρισμό. Όταν είμαστε με κάποιον που αγαπάμε α) δεν τον θάβουμε δημοσίως και β) προσπαθούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση...

@ Michelle

Μόλις έγραψα ένα καινούριο κειμενάκι... Μετά από μια περίοδο ξηρασίας σε έμπνευση και γεγονότα ήρθε μια περίοδος με πολλές πολλές εξελίξεις. Τις οποίες σύντομα θέλω να καταφέρω να μεταφέρω εδώ!

Ανώνυμος είπε...

"Αααα! Τελικά τίποτε δεν είναι απαραίτητα αυτό που φαίνεται!

Πώς να διαλέξω εγώ η κακομοίρα;"

den kserw an to erwtima pigazei apo to Sex & The City, i an einai dikos sou problimatismos.Pantws mou fantazei to erwtima tis geneias mas..allou patame ki allou vriskomaste sto telos.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ avissos

Ο τίτλος είναι κλεμμένος, το ερώτημα δικό μου... Κι αλήθεια, σε όλους τους τομείς τίποτε δεν είναι απαραίτητα αυτό που φαίνεται! Τι κάνουμε;