22.11.06

Το ενθύμιο της Σ.

Πριν από λίγο ήρθε η Σ. από το σπίτι. Με πήρε τηλέφωνο μόλις σχόλασε ρωτώντας αν μπορεί να περάσει από εδώ να μου δείξει κάτι! Έφτιαξα καφεδάκι - καθώς εγώ μόλις ξύπνησα - και την περίμενα.

Το πολύτιμο απόκτημα της ήταν μια χιλιοδιπλωμένη κόλλα χαρτί! Το ξεδίπλωσα για να αντικρύσω ένα ποιηματάκι γραμμένο με τον αδέξιο γραφικό χαρακτήρα πιθανότατα άντρα και μάλιστα αριστερόχειρα (συγχωρήστε μου αυτά τα σχόλια, έχω κάνει "διατριβή" βλέπετε στο θέμα!).


Δεν αντιγράφω εδώ το ποίημα καθώς αυτό θα αποτελούσε κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Ο Β. βλέπετε δεν ξέρει καν ότι το χαρτί που πέταξε βγαίνοντας από την τάξη κατέληξε στα χέρια της Σ. Πόσο μάλλον στα δικά μου!

- Δεν είναι πολύ γλυκό; ρώτησε η Σ.

Μμμμ... Γλυκό! Θυμήθηκα τα ποιήματα που γράφαμε κι εμείς στα τετράδια και στα περιθώρια των βιβλίων στο Λύκειο... Επηρεασμένα από τη μουσική που ακούγαμε! Από τα ποιήματα του Καρυωτάκη που τόσο λατρέψαμε στην εφηβεία μας! Δακρύβρεχτα! Με μεγάλα λόγια για έρωτες και πάθη που δεν είχαμε ζήσει! Μιλώντας για τον πόνο που ακόμα δεν είχαμε γνωρίσει. Ένα τέτοιο ποιηματάκι κρατούσα και τώρα στα χέρια μου! Από ένα αγόρι 17 χρονών, ίσως λίγο πιο ευαίσθητο απ' ότι συνηθίζεται σε αυτές τις τελευταίες τάξεις του λυκείου που όλοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι μάγκες!

Ναι. Ήταν ένα γλυκό ποιηματάκι που ο συγγραφέας του πέταξε στα σκουπίδια μόλις το κουδούνι σήμανε τη λήξη της τελευταίας διδακτικής ώρας...

- Τι μάθημα είχατε όταν το έγραψε αυτό; ρώτησα γελώντας.
- Θρησκευτικά!

Οοοοκ! Ναι! Η ώρα των θρησκευτικών ήταν πάντα η πιο δημιουργική! ;-)

Ααααχ! Τι μου θύμισες τώρα μικρή..;
Με έπιασε μια νοσταλγία και το βλέπω στις λέξεις που γράφω...
Θυμήθηκα τα τετράδια μου με τα ποιήματα...
Μα πάνω απ' όλα θυμήθηκα το κουτί μου με τα ενθύμια. Το εισητήριο από το σινεμά που είχα πάει με τον Γ., το χαρτάκι που ο Π. μου είχε γράψει το τηλέφωνο του, το λαστιχάκι για τα μαλλιά του Χ. το οποίο είχα πάρει χωρίς να το γνωρίζει...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την τελευταία εκκαθάριση ενθυμίων την έκανα πριν το καλοκαίρι, ειχα μαζέψει πολύ σαβούρα...κράτησα τα πιο σημαντικά...
και πραγματικά η νοσταλγία είναι μεγάλη...
αυτο το πρώτο σκύρτιμα ε...ειναι απίστευτο!

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρεις Καρυωτάκη; εγω τρελαίνομαι!

Πάντως αυτό το πράγμα με τα ενθύμια το κάνω κι εγώ. Μερικές φορές αναρωτιέμαι μήπως είναι ψυχαναγκαστική ενέργεια. Έχω κρατήσει εφημερίδες από το πρωτάθλημα της ΑΕΚ το '89, το σαπουνάκι του ξενοδοχείου από την πενθήμερη του λυκείου, το πρόγραμμα της Ολυμπιάδας της Αθήνας, τις 24 ραψωδίες της Μυρτήσιας (κατά το Οδύσσεια) που είναι οι περιπέτειες της Μυρτούς, μιας ελληνίδας μαθήτριας που κατέληξε να γίνει πόρνη (το έγραψε ένας κολλητός στο λύκειο - πολύ γέλιο), τα σεξιστικά ποιήματα που έγραφε ο Γ. όταν διαβάζαμε στατιστική στη βοβλιοθήκη κλπ κλπ κλπ

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε θα με αφήσει ο #*#$#@ blogger να σχολιάσω; Χθες το απόγευμα δε μπορούσα με τίποτα!

Εγώ πάντως στο πατάρι έχω ακόμα μια σακούλα με "ενθύμια". Φυσικά και δεν την έχει (και ούτε πρόκειται) ο σύζυγος :P

Καλημερούδια :)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ julia

Εκκαθάριση; Θέλεις να πεις ότι πέταξες κάποια από αυτά; Ποτέ! Καλύτερα να βγω εγώ από το σπίτι παρά τα ενθύμια μου!

@ civil

Ο Καρυωτάκης είναι σταθερή αξία!
Κι άλλος ΑΕΚτζής.. Ωχ! Κερδίσατε προχτές, ε;
Μήπως μπορείς να μας δημοσιεύσεις κανένα από αυτά τα σεξιστικά ποιηματάκια; ;-)

@ confused

Αχά! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι για τις σημαντικες σχεσεις εχω απο ενα ολοκληρο κουτι...
Τα ενθυμια απο τις αλλες,τις πιο μικρες,ειναι διασπαρτα εδω κιεκει...Καθεις στη θεση του κιο Λουμιδης στους καφεδες
(τωρα μηπως αυτο ειναι γκριζα διαφημιση και με συλλαβουν;..)

Betty woke up not blue

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Betty

Έτσι! Να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο κουτί! ;-)
Νot blue αήμερα, ε; Εγώ πότε θα ξυπνήσω έτσι; :-(