11.12.06

Ένα λουλούδι για την κυρία;

Πως με εκνευρίζουν όλοι αυτοί οι πλανόδιοι με τα μαραμένα γαρύφαλα που έρχονται στο τραπέζι σου και κάθονται από πάνω σου κανένα πεντάλεπτο, σου χώνουν και το λουλούδι κάτω από τη μύτη και σου λένε: "Ένα λουλούδι για την κυρία;"...
Η πάγια τακτική είναι να λέμε όχι, πρώτα ευγενικά, και μετά λίγο πιο έντονα με την αντίστοιχη κίνηση του χεριού μπας και τους ξεφορτωθούμε!
Σας έχει τύχει όμως ποτέ να σας προσφέρουν ένα από αυτά τα λουλούδια;
Ποτέ δεν θέλησα ο συνοδός μου να μου αγοράσει κάποιο από αυτά τα κακοπαθημένα άνθη που πιθανότατα είχαν κλαπεί από κάποιο νεκροταφείο. Ούτε ένιωσα την κρυφή ελπίδα ότι θα το κάνει. Κι όμως, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν το έκανε ο Σ.!
Την επόμενη των μπουζουκιών βγήκαμε με τη Μ. και τον Σ. για καφέ στην Πλάκα. Και προφανώς σύντομα πέρασε ο τύπος με τα γαρύφαλα! Κι αντί για το κλασσικό "ξου" με το χέρι, ο Σ. αγόρασε δύο και τα πρόσφερε σε μένα και τη Μ... Αν και γενικά μια τέτοια κίνηση θα με ξενέρωνε, αυτή τη φορά μου άρεσε!
Η Μ. βέβαια, και ακόμα περισσότερο η Ν., το θεώρησαν γελοίο. Νομίζω ότι του απέδωσαν και τον χαρακτηρισμό "γλίτσας"! Δε λέω, κι εγω ξενερώνω με κάτι τέτοια γλυκανάλατα... Αλλά πειράζει που αυτή τη φορά μου άρεσε; Έτσι κι αλλιώς δε νομίζω ότι η φάση με τον Σ. είναι κάτι παραπάνω από το φιλικό...

11 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Πολυ καλά έκανες και σου άρεσε. Οσο για τη Μ. και τη Ν. τι να πω! Ο άνθρωπος έκανε μία ευγενική χειρονομία και του κόλλησαν και χαρακτηρισμό... Απαράδεκτες!

Και μία σκηνή από την ταινία "Για όλα φταίει το γκαζόν". Έρχεται ένας λουλουδάς στο ζευγάρι και τείνει το λουλούδι. Οπότε ο άντρας λέει:
"Οχι ευχαριστώ. Εχουμε πηδηχτεί!"
Τώρα που στο σκέφτομαι μήπως ο Σ. είχε πονηρές σκέψεις; "Ας κάνουμε μία αβρότητα κι όποια συγκινηθεί συγκινήθηκε" Και ποια συγκινήθηκε; ;-)

Chrisa είπε...

...και μένα θα μου άρεσε πολύ!!! Δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι απο τις γυναίκες που χαίρονται όταν τους προσφέρουν λουλούδια!!!!

tsitas είπε...

..Έχεις σκεφτεί μήπως ο Σ. είχε τσιμπήσει τα γαρύφαλα από τα μπουζούκια, και τα έδωσε στον πλανόδιο για να έρθει τάχα να τα πουλήσει..;

Πέρα απο την πλάκα, ήταν ωραία κίνηση, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν δεν ενδιαφερόσουν για τον ροκά, θα το θεωρούσες και εσύ γελοίο, όπως και οι φίλες σου...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Αταίριαστος

Πραγματικά οι γυναίκες είμαστε πολύ αυστηρές με τους άνδρες! Τίποτε δε μπορείτε να κάνετε χωρίς να το περάσουμε από κόσκινο και συνήθως να το θεωρήσουμε κακό, ή έστω να προσπαθήσουμε να βρούμε κι ένα λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να είναι κακό!

Αλλά είδες που κι εσύ τελικά έρχεσαι στα λόγια τους; Μα, πρέπει πάντα μια τέτοια κίνηση να κρύβει κάποιο υπονοούμενο;

@ Chrisa

Γενικά δε μου αρέσει να μου προσφέρουν λουλούδια... Με κάνει να αισθάνομαι άβολα...

@ tsitas

lol
Μη μου λες τέτοια... Όντως, αν μου το πρόσφερε κάποιος άλλος μπορεί να έβαζα και τα γέλια, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μου αρέσει κιόλας! Ε; Μη με τρομάζεις και μη με μπερδεύεις! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι έχω τρομερό τρακ όταν μου χαρίζουν λουλούδια σε δημόσιο χώρο, επειδή τα ξεχνάω εκεί όπου κάθισα! Μου έχει τύχει άπειρες φορές και το χειρότερο είναι ότι πάντα ο άνθρωπος που μου τα προσέφερε θυμάται ότι τα ξέχασα!!! Απίστευτο ρεζίλι γίνομαι και άντε να αποδείξω ότι νοιάζομαι ή εκτιμώ την χειρονομία! Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Χα..κατι μου λεει κοπεΛΛΛιτσα...οτι σου αρεσει ο Σ.....
Γιατι οπως και προειπες...αν το εκανε αλλος θα εκνευριζοσουν.....ΟΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
αχ αχ αχ.....

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι σε τέτοιες περιπτώσεις, για να μην φέρω τον άλλο στη δύσκολη θέση να διώξει τον πλανόδιο ή να αγοράσει τους διώχνω εγώ. Το γελοίο είναι όταν έρχονται σε κουλές περιπτώσεις, πχ να είμαι με φίλη μου ή με κάποιον απο τους γονείς μου. Έλεος.
Γενικά όσον αφορά την προσφορά λουλουδιών, μου αρέσει αρκεί να περιορίζεται σε λίγα που είναι συμβολικό. Το βρίσκω βλακώδες να δώσει κάποιος πχ 100 ευρώ για μια ανθοδέσμη (ή ακόμα και 30!)

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον Τσίτα. Αν η γυναίκα σε γουστάρει, ό,τι και να κάνεις το βρίσκει ωραίο. Αν όχι...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Irene

Χα χα χα! Ε, όχι και να τα ξεχάσεις! Κι εγώ αισθάνομαι άβολα να κυκλοφορώ στο δρόμο μετά με το λουλούδι στο χέρι αλλά... όχι κι έτσι! ;-)

@ julia

Μη! Μην το λέτε αυτό! Ακόμη κι αν δε μου αρέσει έτσι που το πάτε θ' αρχίσω να τον σκέφτομαι τελικά!

@ Michelle

Κι εγώ συνήθως τους διώχνω μόνη μου. Αυτή τη φορά δεν πρόλαβα...
Α! Καλά! Με όποιον και να κάθεσαι έρχονται, δεν κολλάνε σε τέτοια!
Μμμμ... Κι εγώ που και που εκτιμώ μια συμβολική χειρονομία (όντως, σε λογικά πλαίσια, 100 κόκκινα τριαντάφυλλα π.χ. τι να τα κάνω;;; Κι αν ο άλλος θέλει να δώσει 100 ευρώ ας μου πάρει κα΄τι πιο... χρήσιμο! Χε χε!)

@ civil

Κι εσύ τέκνον Βρούτε; Μην τα λέτε αυτά λέμεεεεε...

Simos είπε...

Χα! Έτσι έδωσα το πρώτο μου φιλί... με μια πιτσιρίκα πριν πολλά πολλά χρόνια στην ακρόπολη! Το είχαμε σκάσει από το σχολείο και πήγαμε βόλτα και χαζεύαμε... κάτσαμε σ'ένα παγκάκι.. μιλάγαμε.. δεν ήθελε να τη φιλήσω... κάποια στιγμή πέρασε μια τσιγγάνα.. είχε λουλούδια.. είπε, "πάρε ένα που είστε αγαπημένα".. αγόρασα ένα και της το έδωσα... έλιωσε... φιληθήκαμε.. ξανά και ξανά... είμασταν μαζί 2 μήνες.. αιώνας για σχέση του δημοτικού... βέβαια ποτέ δεν της το είπα... ποτέ δεν της αποκάλυψα ότι έκείνη τη μέρα αγόρασα το λουλούδι γιατί η γύφτισσα μου είχε φανεί τόσο φοβιστική, με είχε τρομάξει τόσο πολύ που δεν τόλμησα να της πω όχι....

ΥΓ. Ωραία ιστορία ε? Τώρα την έβγαλα... ;-)
πάντως ισχύει ότι, συμπτωματικά, αφού είχα κάνει μια τέτοια κίνηση είχα φιλήσει μια κοπέλα στο γυμνάσιο)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Simos

Γιατί βιάζεσαι να το απομυθοποιήσεις;;; Ήταν ωραία ιστορία... :-(
Κοίτα, αν η άλλη πάντως (αυτή του γυμνασίου) δεν είχε σκοπό να σε φιλήσει, κι ένα ανθοπωλείο να της έφερνες τίποτε δε θα κατάφερνες μάλλον... ;-)