15.10.06

Οι φίλοι του φίλου μου

Χτες βγήκα για πρώτη φορά με τους φίλους του Κ... Ειλικρινά, τόσο άγχος δεν είχα ούτε στο πρώτο ραντεβού με τον ίδιο! Μόνο ίσως στις πανελλήνιες... Αλλά και πάλι, το χτεσινό ήταν απίστευτο!
Η Ε. είχε έρθει από το σπίτι για καφέ και με βρήκε μπροστά στη ντουλάπα. Δε μπορούσα με τίποτε να αποφασίσω τι να βάλω! Τι ρούχα, τι παπούτσια, πως να φτιάξω τα μαλλιά μου, να βαφτώ ή όχι! Και φυσικά γέλαγε! Αυτή βλέπετε έχει γνωρίσει εδώ και χρόνια τους φίλους του Χ. Οι περισσότεροι πλέον έχουν γίνει και δικοί της φίλοι. Οπότε δε μπορούσε να με καταλάβει...
Αισθανόμουν σα να δίνω ξανά προφορικά για το Proficiency! Ότι θα με καθήσουν στη μέση, θα με κοιτάξουν από πάνω μέχρι κάτω, θα με ανακρίνουν, θα με περάσουν από κόσκινο και μετά θα δώσουν ή όχι την έγκριση τους, το βαθμό τους!
Όταν φτάσαμε στην καφετέρια που ήταν τα παιδιά, ο Κ. μου είπε τόσο γρήγορα όλα τα ονόματα που δεν πρόλαβα να τα συγκρατήσω. Πάσχιζα να συνδιάσω πρόσωπα με ονόματα και ιστορίες που είχα ακούσει αλλά ήταν αδύνατο. Αισθανόμουν πραγματικά σαν ψάρι έξω από το νερό! Στριφογυρνούσα στην καρέκλα και σκεφτόμουν κάτι έξυπνο να πω, έναν τρόπο να μπω στην κουβέντα. Και - πιστέψτε με! - ποτέ δεν είχα τέτοιου είδους πρόβλημα! Είμαι κοινωνικό άτομο και το μπλα-μπλα είναι το δυνατό μου σημείο. Αλλά τώρα είχα μπλοκάρει!
Δεν θυμάμαι πότε σταμάτησα να απαντάω μονολεκτικά και σαν να δίνω συνέντευξη για δουλειά. Ίσως να ήταν όταν ο Κ. μου έπιασε το χέρι κάτω από το τραπέζι. Ή όταν ο κολλητός του γέλασε με κάποια ατάκα μου. Ή όταν... Αλήθεια! Δε θυμάμαι! Απλά κάποια στιγμή ένιωσα άνετα! Σαν κάποιος να έσβησε τη λάμπα του ανακριτή που μέχρι εκείνη την ώρα με τύφλωνε! Και χαλάρωσα... Και πέρασα πάρα πολύ ωραία με τα παιδιά!
Τώρα βέβαια περιμένω τα... αποτελέσματα της εξέτασης, αλλά είναι όπως όταν ξέρεις ότι πέρασες το μάθημα και απλά δεν είσαι σίγουρος αν πας για τη βάση ή για βαθμό! ;-)

8 σχόλια:

zouri1 είπε...

φοβερο θεμα.'Φαντασου πως νοιωθω εγω,που οι περισσοτεροι φιλοι μου,με φωναζουν απο την αρχη μιας σχεσης τους,για να πω την αποψη μου για τον αλλον -η.

Fight Back είπε...

Ελα τωρα, το ξερουμε οτι δε σου επιασε το χερι κατω απο το τραπεζι..
Ειναι οντως λιγο αδεξια η εισοδος σε μια νεα παρεα και το περιεγραψες πολυ ωραια!!

Ανώνυμος είπε...

malista de leo foveros provlimatismos..gia arxize omos kai na "diavazeis" gia na min exeis kai poly agxos..

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω ότι η αποδοχή των φίλων του είναι τόσο σημαντική. Πολλές φορές οι φίλοι δεν θέλουν το καλό μας.. ;P

An-Lu είπε...

Για να ανεβάσεις το βαθμό στην επόμενη συνάντηση, βάλε τον καλό σου να σου ξάνα-περιγράψει το προφίλ του καθενός. Έτσι θα συγκρατήσεις και τα ονόματα καλύτερα!!!!!

Chrisa είπε...

Γιατί είχες τόσο άγχος;; Μάλλον ο Κ σε ενδιαφέρει αρκετά!! Το δικό μου άγχος συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις είναι αν περνάω καλά με τα συγκεκριμένα άτομα διότι σίγουρα θα περάσουμε πολλές ώρες μαζί μιας και είναι φίλοι του έτερου ήμισυ. Οπότε φαντάσου να τους βαριόμουν πόσο άσχημα θα ένιωθα κάθε φορά που θα μου πρότεινε το έτερον να βγούμε με αυτούς!!!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ακριβώς έτσι ένοιωσα και εγώ... όταν γνώρισα τους φίλους του δικού μου, την μάνα του και τον αδερφό του...Να ιδρώνουν τα χέρια μου και να νοιώθω σαν ηλίθια που έχω ξεχάσει όλα μου τα αστεία και να φοβάμαι να ανοίξω το στόμα μου...τελικά αυτό ήταν μόνο την πρώτη φορά γιατί μετά η γλώσσα λύθηκε και τώρα μόνο σφαλιάρες δεν παίζουμε....Αντε καλύ συνέχεια...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Μόλις μου θύμισες την άλλη όψη του νομίσματος! Και το "κοσκίνισμα" που πέρασαν (και περνάνε ακόμα) οι φίλες μου τον κακομοίρη τον Κ.! Ααααα! Πρέπει να γράψω και γι αυτό!

@ Fight Back

Χε χε χε! ;-)

@ john

Ξεκινάω εντατικό "διάβασμα"!
;-)

@ kogi

Ααααχ! Μπελάς αυτοί οι φίλοι, μπελάς...

@ An-Lu

Χε χε! Τα σκονάκια επιτρέπονται;

@ Chrisa

Είναι σίγουρα σημαντικό να περνάς καλά με τους φίλους του. Δε θέλω όμως να δεθώ ιδιαίτερα. Ήδη έχω χάσει κάποιους φίλους λόγω χωρισμού... Κάπου υπάρχει μια λεπτή γραμμή στο φίλοι μου - φίλοι σου...

@ julia

Άντε! Να περάσει αυτό το άβολο στάδιο... Κλαψ!