10.10.06

Αν ο έρωτας περνάει από το στομάχι...

...εγώ θα μείνω στο ράφι!


Χτες το βράδυ θα ερχόταν ο Κ. από το σπίτι! Οπότε είχα ξεκινήσει από το πρωί τις ετοιμασίες! Συμμάζεψα, σκούπισα, σφουγγάρισα. Γέμισα το ψυγείο. Άναψα κεράκια. Έφτιαξα και την κατάλληλη playlist για ένα χαλαρό δείπνο... Και ήρθε η ώρα να ετοιμάσω και το δείπνο!

Κάπου εδώ πρέπει να σας ενημερώσω ότι... ότι... να... δεν είμαι και τόσο καλή μαγείρισσα. Για την ακρίβεια, ξέρω τα απολύτως βασικά. Και μερικές φορές αποτυγχάνω και σ' αυτά! Άσε που δεν είναι και τόσο καλή ιδέα να φτιάξεις μακαρόνια ή ομελέτα στον επί 1,5 μήνα γκόμενο σου που έρχεται σπίτι σου για πρώτη φορά...

Οπότε αποφάσισα να φτιάξω τη σπεσιαλιτέ μου! Ριζότο με λαχανικά και χοιρινό με γλυκόξινη σάλτσα! Κι αγόρασα και spring rolls από το σούπερ μάρκετ για να συμπληρώσω το μενού!

Επιστράτευσα λοιπόν όλη μου την τέχνη και κλείστηκα στην κουζίνα! Θέλετε λεπτομέρειες; Δε θα σας κάνω τη χάρη! Θα σας πω μόνο ότι παρότι πέρασα 3,5 ώρες γυρνώντας σαν τρελή μες στην κουζίνα απέτυχα παταγωδώς! Το ρύζι παραέβρασε, το κρέας - δεν ξέρω τι έκανα στραβά - έγινε πολύ σκληρό, τα spring rolls άρπαξαν λίγο... Και σίγουρα τίποτε δεν είχε την καλύτερη εμφάνιση!

Μισή ώρα πριν έρθει ο Κ. ήμουν ακόμα με τις φόρμες και την ποδιά της κουζίνας κοιτώντας τρία απογοητευτικά πιάτα... Τα έβαλα λοιπόν σε ένα τάπερ (σε μια κρίση λιγούρας ακόμη κι αυτά τρώγονται...), παρήγγειλα κινέζικο και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο!

Ευτυχώς είμαι (ή ελπίζω ότι είμαι) καλή σε άλλα πράγματα! ;-)

22 σχόλια:

zouri1 είπε...

θελουμε και την συνεχεια,για αυτα τα αλλα πραγματα.:)

nosyparker είπε...

Βασικά λίγη εξάσκηση θέλει και μερικές εύκολες συνταγές. και μετά περνάς πιο έυκολα από την κουζίνα σε άλλα δωμάτια χιχιχχι :P

civil είπε...

Δεν πειράζει! Ούτε κι αυτός ήρθε για τη μαγειρική σου!

Agobooks είπε...

Βασικά, καλός σε βρήκα!
Συμφωνώ με τη Nozy.
Αν και προσωπικά, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια, από κι ξεκινάει ο έρωτας μου.
Πάντως, αν πράγματι, σε άλλα είσαι έτσι όπως λες(ότι ελπίζεις) το ξέχασε το ριζότο ο Κ.

Chrisa είπε...

Πολύ ωραίο το post σου και νομίζω πως θα μου γίνεις καθημερινή συνήθεια!!! Θα θέλω κάθε πρωί να σε διαβάζω!!!

An-Lu είπε...

Για κάτι τέτοιες φάσεις, καλό είναι να έχεις κάνει "προπόνηση" το Σ/Κ!!!! ;-)


ΥΓ Όσο υπάρχουν τα "άλλα" ταλέντα, το ράφι ΔΕΝ θα το δεις!!!!!

K-Top είπε...

Έχω μία καλή συνταγή για παγάκια αν θες κάτι εύκολο να ξεκινήσεις. :p

Ανώνυμος είπε...

Αν δε μάθεις να μαγειρεύεις το ράφι το έχεις σίγουρο.

Τ' "άλλα" ταλέντα δε φτάσανε ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

αν μάθεις να μαγειρεύεις καλά θα είστε μαζί για πολλά χρόνια μαζί, αν δεν μάθεις θα έχεις πολλούς μαζί για χρόνια, εγώ πάντως το αναβάλλω!

nahames nakanamoko είπε...

μα γιατί πρέπει να αγχώνεστε εσείς οι γυναίκες τόσο για το φαί όταν καλείτε σπίτι καποιον γκομενο;αφού για αλλο λογο ερχόμαστε...
ίσως αυτό να δείχνει πως κατα βαθος ολες κρυβετε μια νοικοκυρα μεσα σας,αλλες πολυ αλλες λιγο...

Unknown είπε...

Συνήθως οι γυναίκες
δεν είναι καλές μαγείρισσες
οπότε δεν είναι αυτός ο λόγος
για να μείνεις στο ράφι.
Ευτυχώς όμως που είσαι καλή
σε άλλα πράγματα

Πάντως το πιο καλό που έκανες
ήταν που μπήκες να κάνεις
ένα μπάνιο !

Καλό πρωινό

Nada είπε...

Μου θύμισε πολλά η ιστοριούλα σου, αγαπητή μου!

Παρεμπιπτόντως, το σχόλιο της Druuna είναι όλα τα λεφτά

Klearchos είπε...

Μικρές Συμβουλές...
Το ρύζι είναι κάτι απλό... Θέλει 3 ποτήρια νερό για κάθε 1 ποτήρι ρύζι... Το βράζεις ΑΚΡΙΒΩΣ τα λεπτά που προβλέπει το πακέτο... Στη συνέχεια το βγάζεις απο την φωτιά και βάζεις μια πετσέτα από πανω (εννοείται χωρίς καπάκι) για κανένα τέταρτο...
Αντί για χοιρινό, σε τέτοιες περιπτώσεις, να προτιμάς το κοτόπουλο...

Klearchos είπε...

Διόρθωση (ένα μυαλό έχουμε) 1 προς 2 είναι η αναλογία ρύζι με νερό...

Carrie Vs Bridget είπε...

Ω! Πολύς κόσμος! Ελπίζω τουλάχιστον εσείς να διασκεδάσατε με τις περιπέτειες μου... Γιατί εγώ έχω αρχίσει να απογοητεύομαι...

@ zouri1

Θέλεις συνέχεια;;; Μμμ... Θα ξεφύγουμε λίγο, αλλά θα δω τι μπορώ να κάνω για σένα! ;-)

@ civil, nahames nakanamoko

Κοιτάξτε, κι εγώ στο ότι δε με θέλει για τις μαγειρικές μου ικανότητες ελπίζω! Αλλά μην τον δηλητηριάσουμε κιόλας, ε;

@ ΙΚΕΑς

Μου έκανες την καρδιά περιβόλι! Πάντως μέχρι τώρα φτάνουν και παραφτάνουν τα "άλλα"! ;-)
Μέχρι να αρχίσω να ψάχνω για γαμπρό βέβαια, ελπίζω να έχω μάθει να μαγειρεύω!

@ Atron, Klearchos

Λέω να ξεκινήσω όντως από τα παγάκια! Παγάκια με λεμόνι! Με πολλαπλές χρήσεις! ;-)
Όσο για το ρύζι, θεωρητικά όλα σωστά τα έκανα! Αυτό γιατί έγινε λαπάς; Γκρρρ..! Α! Και το κοτόπουλο δυστυχώς δε μου αρέσει...

@ nosyparker, agonek, An-Lu, Sailor

Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση! Κακά τα ψέματα, περνάει κι απ' το στομάχι ο καταραμένος. Οπότε όντως η λύση είναι μία! Εξάσκηση! ...Ή μάλλον υπάρχουν κι άλλες - όχι και τόσο έντιμες - λύσεις! Delivery, ταπεράκι από τη μαμά, λίγη βοήθεια από τη Μ. που είναι η μαγείρισσα της παρέας...

@ druuna

Σωστή σε βρίσκω! Πολύ σωστή! Χε χε!

@ Nada

Τι σου θύμισε;;; Πες, πες!

@ Chrisa

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Και για την παρουσίαση στο blog σου... :-)

Fight Back είπε...

Εγω θα σου προτεινα να μη συνεχισεις μ'αυτον τον Γιοζεφ Κ. γιατι συντομα θα τον συλλαβουν και θα τονε δικασουνε.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Fight Back

Ε; Τι; Πώς;
Αυτός δεν είναι ο ήρωας από τη "Δίκη" του Κάφκα;
Αν μου εξηγήσεις το συνειρμό σου πραγματικά κερνάω παγωτό!
lol

Simos είπε...

συνταγή απλή:
αν δεν έχει καλή εμφάνιση το φαγητό, φρόντισε να έχεις εσύ. κανείς δεν θα προσέξει το φαγητό. Αν έχεις τις κατσουφιές σου, φρόντισε το φαγητό να είναι καλό. Γιατί έναν άντρα πάντά πρέπει να τον ταϊζεις... Κι εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα φαγητά, αλλά όταν γίνεται χρυσοχέρα η καλή μου, λιώνω και γίνομαι χαλί...

J. είπε...

Δεν ξέρω αν η αγάπη περνάει από το στομάχι, πάντως δεν σταματάει στο στομάχι...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Simos

Σωστός! Κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ... Αν όμως πετύχει και το ένα και το άλλο δεν είναι καλύτερα; Ή αν είναι πολύ καλό το φαΐ μπορεί να φάει, να σκάσει και μετά να μην μπορεί να ασχοληθεί με μένα; Χε χε!

@ Johny B.Good

Έτσι ελπίζω..!

Simos είπε...

Η ζωή σε βάζει να διαλέξεις.. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.. Και σκέφτομαι ένα φίλο που παντρεύτηκε μια όμορφη. Τις προάλλες ήμουν σπίτι του και εκείνη προσπαθούσε να σκουπήσει. Φορούσε ένα μίνι φορεματάκι (χάρηκε που με είδε μάλλον), καλσόν, χτενισμένη και βαμμένη και είχε μπλεχτεί στη σκούπα. Δεν μπορούσε να τη κουμαντάρει με τίποτα. Την κοίταζα και από τη μία έλεγα, κοίτα την ακάματη, από την άλλα ξανάλεγα, δεν πειράζει, τέτοια γυναικάρα.. ας πάρουνε Φιλιπινέζα!

Ανώνυμος είπε...

Ο καημενούλης ο Κώστας μου και τι δεν έχει φάει απο τα χεράκια μου...αλλά εκτός από μια μικρή γκρίνια γενικά δεν λεει τιποτα...φακές με σκόρδο τόσο όσο να βρωμάει για τις επόμενες 2 μέρες (γιατι την προηγούμενη φορά γκρινιαζε που δεν ειχα βαλει αρκετο σκόρδο και το πηρα επι πονου), ρεβύδια σχεδόν άβραστα...
γενικά με τα όσπρια, επειδή δεν τα τρώω δεν τα πάω καθολου καλά... αν και σε γινικές γραμμές ειμαι καλή στο μαγειρεμα...τα όσπρια ειναι ο εφιαλτης μου...