6.10.06

Η σμίκρυνση!


Μέχρι τώρα θεωρούσα την περίοδο της εξεταστικής τελείως μα τελείως ακατάλληλη για γκομενοδουλειές και γκομενογνωριμίες! Ξέρετε τώρα, όταν ανεβαίνεις στη σχολή με μαύρους κύκλους από την αϋπνία (γιατί φυσικά αποφάσισες τελευταία στιγμή να διαβάσεις), με κόκκινα μάτια, με τα γυαλιά (γιατί είπαμε, από την αϋπνία δεν μπορείς να βάλεις φακούς), με τις φόρμες και με την χειρότερη δυνατή διάθεση και ψυχολογία, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βρεις άντρα! Ούτε τη διάθεση να βρεις άντρα εδώ που τα λέμε!
Έλα όμως που υπάρχει πάντα η Α. για να καταρρίπτει όλες μου τις θεωρίες! Ακόμη κι αυτή, σε περίοδο εξεταστικής, ανεβαίνει άβαφη, με γυαλιά και αλογοουρά στη σχολή... Αλλά παρ' όλα αυτά πάλι κατάφερε να βρει γκόμενο! Αυτή τη φορά στο φωτοτυπάδικο έξω από το ΠΑ.ΠΕΙ.!
Είχε πάει πρωί πρωί με το βιβλίο να βγάλει όλα τα sos διαγράμματα σε σμίκρυνση. Κι εκεί που περίμενε στην ουρά, της έπιασε την κουβέντα ένας τύπος! Κι αυτός κρατώντας το ίδιο βιβλίο! Όχι μόνο λοιπόν μοιράστηκαν το ίδιο ψαλίδι κι έκοψαν παρέα τα σκονάκια τους, όχι μόνο κάθησαν δίπλα δίπλα στο αμφιθέατρο, όχι μόνο "συνεργάστηκαν" καθ' όλη τη διάρκεια της εξέτασης, έχουν και ραντεβού το Σάββατο!
Λέτε αύριο κι εγώ πριν δώσω να πάω για φωτοτυπίες;

13 σχόλια:

zouri1 είπε...

βαλε και την διευθυνση,να αρχισω να πηγαινω και εγω.

nat είπε...

μερικές βρίσκουν άνδρα και στο σουπερ μάρκετ ανάμεσα στις μαρμελάδες και τα απορρυπαντικά, επίσης στην ουρά του ΙΚΑ ειναι υπέροχα και στην ουρά της τράπεζας στην αρχή της βδομάδας,
Καλη τύχη ...

An-Lu είπε...

Άμα σε θέλει το γκομενο-αστρικό σου παιδί μου....ακόμα και στο λεωφορείο της γραμμής μπορείς να βρεις!

Simos είπε...

διαβασα και το προηγούμενο post κι έχω να σου πω ότι εγώ τον πρώτο μου έρωτα σε συνέλευση τον πέτυχα. Καθόταν δίπλα μου και τη ρώταγα ποιος είναι ποιανού κόμματος. Εκείνη γνώστρια με πέρασε για άσχετο και για ηλίθιο. Άσχετος ήμουν αλλά μετά από 2 μήνες άλλαξε γνώμη για το ηλίθιος. Οπότε ποτέ δεν ξέρεις.. αν σε θέλει η στιγμή... ακόμα και στο μετρό πετυχαίνεις τα όμαρφα.. αρκεί να υπάρχει το κατάλληλο timing!

Nada είπε...

Μμμ... ωραίο περιστατικό!

Κι εγώ κατάφερα να κλείσω ραντεβού με φοιτήτρια χθες! Δοξάστε με!!!

Τσίου!

suigenerisav είπε...

α) κανόνισε να σε τσιμπήσω εγώ στο μάθημα μου με σμίκρυνση, να δεις τι έχει να γίνει .. ;-)
β) Εκτιμώ ότι υπάρχουν απλούστεροι τρόποι για να βρει κανείς γκόμενο τη σήμερον ημέρα, αλλά η αλήθεια είναι πως η μεθοδευμένη συνεργασία φέρνει τους ανθρώπους [διαβαζε, φοιτητές] πιο 'κοντά'..
Aπλά, βεβαιώσου ότι ο εποπτεύων καθηγητής _δεν_ είναι πολύ κολοπετσωμένος-[98%, δεν είναι..]. Βιωματικώς speaking δηλαδή.

Last but not least, και με τσουβάλι ντυμένη, ξενυχτισμένη, άβαφη και γενικώς σε αθλιοτάτατη κατάσταση να διαβείς τα σκαλοπάτια του Ιδρύματος, άμα ΤΟ 'έχεις' κοριτσάκι.. βρίσκεις σύντροφο παντού.. LoL
keep up, then!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Ντροπή!
...Δεν ξέρω σε ποιο απ' όλα διαδραματίστηκε το περιστατικό... Έχει πολλά εκεί τριγύρω! ;-)
Οι καφετέριες όμως δεν είναι πιο βολικό μέρος ρε παιδιά; (για κυλικείο δε θα μιλήσω! Αυτή η τρύπα ΔΕΝ είναι κυλικείο! Χε χε!)

@ suigenerisav

Ουπς! Σε καθηγητή πέσαμε; Πάλι καλά που δε βάζω κι ονόματα! Μην κάψουμε και κανέναν! lol
Κι είστε πολύ αυστηρός κύριε καθηγητά με αυτούς που κάνουν σκονάκια; Ακόμα κι αν αυτή που πιάσατε έχει το σκονάκι κρυμμένο στη μπλούζα της όπως η κοπελιά της φωτογραφίας;

@ Nada

Τι να πω;! Χαίρομαι για σένα! Και εις ανώτερα!
(όχι με την Α. πάντως, ε;)
lol

@ drama queen, An-Lu, Simos, suigenerisav

Πάντως ειλικρινά, δεν είναι θέμα τύχης (ή τουλάχιστον όχι μόνο τύχης). Eίναι θέμα αυτοπεποίθησης και στυλ! Και διάθεσης! Και timing...

Ανώνυμος είπε...

Εντυπωσιάζομαι να ακούω τις γυναίκες να λένε ότι είναι δύσκολο να βρουν γκόμενο! 'Εχετε ένα πλεονέκτημα που δεν το έχετε πάρει στα σοβαρά: Σε όποιον κι αν μιλήσετε δεν θα σας αποπάρει, δεν θα σας βρίσει. Ενώ εμείς διατρέχουμε αυτόν τον κίνδυνο μονίμως. Ακόμη κι αν κάνουμε τα πιό έξυπνα ανοίγματα 5 στις 10 θα πάρουμε αρχική απόρριψη. Κι αν δεν μετράμε από εμφάνα, τότε θα μας βρίσουν για το θράσος μας να τους απευθύνουμε το λόγο! Αυτό ποτέ δεν θα συμβεί με αντίθετη κατεύθυνση!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ heliotypon

Πρώτον, μην το λες αυτό! Κι εμείς μπορεί να φάμε χυλόπιτα! Με τις ίδιες σχεδόν πιθανότητες! Άσε που σε εμάς μετράει ακόμα περισσότερο η εμφάνιση... Και τέλος, εγώ προσωπικά δεν ισχυρίστηκα ότι είναι τόσο δύσκολο να βρούμε γκόμενο. Εγώ έχω άλλου είδους προβλήματα με τους άντρες! ;-)

suigenerisav είπε...

@
carrie vs bridget,

πολύ αυστηρος κοριτσάκι.. ;-)
Ειδικά προς τα γυναικεία μπούστα.
Βλέπεις, όταν τα 'χεις κάνει _όλα_ [ως φοιτητής] πριν διασκελίσεις την 'αλλη' μεριά του φράχτη, ξέρεις καλά τι παίζει lol

Και δεν τρέχει και τίποτα με κανα-δυο ματιές στα κλεφτά [στο μπροστινό έδρανο] αλλά να 'χεις πάρει πρέφα και να σου πουλανε και παραμύθι [="μα τι λέτε, γιατί να αλλάξω θέση;", "σας παρακαλώ πολύ! με προσβάλλει ο υπαινιγμός σας πως αντιγράφω", "όχι δεν έχω τίποτα να βγάλω από το μπούστο μου-απορώ πως το σκεφτήκατε..!"], πάει πολύ .. :-))

Οπότε, διαχειρίζεται κανείς [ως διδάσκων] τέτοιες καταστάσεις πιο 'έξυπνα': άλλοτε μόνο με χιούμορ, κι άλλοτε με μια ματιά _εκεί_ που πρέπει, [που αντί για 1000 λεξεις-λέει: κόφτο, δεν σε παιρνει..]
Κι ακόμη καλύτερα βάζοντας θέματα που από τη φύση τους δεν προσφέρονται για σκονάκι ..
Και βέβαια-πάντα με χαμόγελο...!
[ΑΝ, με εννοείς.. lol]

Carrie Vs Bridget είπε...

@ suigenerisav

Κύριε καθηγητά... Αφού παραδέχεστε ότι τα κάνατε κι εσείς σα φοιτητής... Να είστε λίγο ανεκτικός μαζί μας!
Α! Και προσοχή με τα σκονάκια των γυναικών... Μπορεί να βρείτε κακό μπελά! Και εξηγώ:
Έχει συμβεί το παρακάτω περιστατικό, φοιτήτριας με σκονάκι γραμμένο στο μπούτι, η οποία σήκωνε κάθε τόσο τη φούστα κι αντέγραφε! Ο επιβλέπων καθηγητής, εκνευρισμένος μόλις το αντιλήφθηκε, την πλησίασε και της σήκωσε τη φούστα! Στο αμφιθέατρο έγινε ο χαμός, η κοπελιά άρχισε να τσιρίζει, ο καθηγητής - συνειδητοποιώντας τι έκανε - κοκκίνησε σαν πατζάρι... Την ακριβή συνέχεια δεν τη μάθαμε ποτέ. Πάντως η κοπελιά το πέρασε το μάθημα! lol

suigenerisav είπε...

@
οικοδέσποινα

"Ανεκτικός"..? Μα είμαι, είμαι .. ;)
Μ@λ@κ@ς, όμως, προσπαθώ.. να μη γίνομαι..
Μια βασική αρχή πάντως που μαθαίνει στη ζωή του _κάθε_ άνδρας, ακόμα και καθηγητής (lol) είναι πως _δεν_ σηκώνουμε ποτέ τη φούστα μιας γυναίκας-αν είναι, τη σηκώνει από μόνη της .. ;-))
Επί της ουσίας, όμως, μέχρι τώρα-μπελά δεν έχω βρει..
Ίσως γιατί σέβομαι τους ανθρώπους [των γυναικών συμπεριλαμβανομένων-των αντιγραφέων επίσης!], όπως ακριβώς περιμένω να κάνουν κι αυτοί μαζί μου .. Αλλά μάθημα, 'έτσι', δεν περνάει κανείς.
lol

Aphrodite είπε...

xmm...giati sti diki mu sxoli eksakolou8un oles na erxonte stolismenes [oi plistes,les ke emfanizonte plai ston plutarxo stis 9 to prwi]

oti exoume oreous domikous pantos...tous exoume...alla na mas pi to mistiko tis!!! ee giati kemis pou etimazume ta skonakia mas sto pc mas mones mas,exoume dikeoma stous gkomenous!

telio to blog sou sto metaksi;)