28.9.06

Σε δημόσιο χώρο...


Αλήθεια, σας αρέσουν οι αγκαλιές και τα φιλιά σε δημόσιους χώρους; Είστε από τα ζευγάρια που περπατάνε μονίμως αγκαλιά και που δεν αφήνουν το χέρι παρά μόνο για να μην πάρουν παραμάζωμα κανένα δέντρο; Ή περπατάτε κρατώντας αποστάσεις και με τα χέρια στις τσέπες έτοιμος/η να κοκκινήσετε ή να το βάλετε στα πόδια στην πρώτη επίδειξη τρυφερότητας;

Γενικά δεν έχω πρόβλημα με τους δημόσιους χώρους. Και χέρι-χέρι θα περπατήσω με τον άλλο και θα τον φιλήσω στο φανάρι και πιθανότατα να αφεθώ σε μια παθιασμένη αγκαλιά σε κάποιο λίγο πιο σκοτεινό δρομάκι. Είμαι διαχυτική μέσα στα (δικά μου) φυσιολογικά πλαίσια!

Ο Κ. όμως δεν είναι καθόλου μα καθόλου διαχυτικός! Δεν πρόκειται να με αγκαλιάσει ούτε καν στο σινεμά. Διστάζει να με φιλήσει ακόμα κι όταν με αφήνει κάτω από το σπίτι μου στο τέλος της βραδιάς. Όταν πάλι βγαίνουμε με φίλους προσπαθεί να κάτσει όσο γίνεται πιο μακριά και να μου απευθύνει το λόγο όσο λιγότερες φορές μπορεί. Κι εγώ αισθάνομαι τόσο μα τόσο άβολα...

Δε λέω να κυκλοφορούμε σα σιαμαίοι ή να γίνουμε άλλο ένα από εκείνα τα εκνευριστικά ζευγάρια που ζουν στο μικρόκοσμο τους και, είτε βγαίνουν με παρέα είτε όχι, φιλιούνται συνεχώς και μιλάνε μόνο μεταξύ τους. Θα ήθελα όμως να μου πιάσει το χέρι όταν περνάμε το δρόμο ή να ακουμπήσει το χέρι του στο πόδι μου όταν καθόμαστε δίπλα δίπλα στην καφετέρια...

Ζητάω άραγε πολλά;
Μήπως φταίω εγώ κι οι ανασφάλειές μου που χρειάζομαι αυτήν την... δημόσια επιβεβαίωση;
Ή μήπως είμαι απλά αφελής που τον πιστεύω όταν μου λέει ότι με θέλει αλλά δε μπορεί να εκφραστεί σε δημόσιο χώρο;

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

min akouo xaza!!!!!akou anasfaleies..! ego se brisko mia xara fisiologiki! einai poli omorfa auta pou periegrapses pos thes apo ton allo k katholou iperbolika! k na sou po k kati, ok o kathenas mas ekdilonetai diaforetika alla autos bazei anamesa sas tromeri apostasi...otan thes kapoion psaxneis eukairia gia na ton aggizeis..oxi gia na ton apofeugeis!...

mn8 είπε...

Κοιτα, το οριο της "δημοσιας αιδους" για τον καθενα ειναι διαφορετικο... Αυτα που ζητας βεβαιως και δεν μου φαινονται καθολου παραλογα, εχω κανει και χειροτερα :Ρ Ηθελα να σε ρωτησω ποσο καιρο ειστε μαζι. Αν ειστε σχετικα λιγο καιρο μπορει να νιωθει αβολα ακομη...

Carrie Vs Bridget είπε...

Πόσο καιρό είμαστε μαζί... Να μια καλή ερώτηση! Η ιστορία αυτή έχει αρχίσει εδώ και δυο μήνες περίπου. Επισήμως μαζί, αν υπάρχει επισήμως, είμαστε μόνο 15 μέρες... Λες να φταίει αυτό; Αλλά και πάλι, στην αρχή της σχέσης είναι που δε θες να ξεκολλήσεις από τον άλλο, όχι;

mn8 είπε...

Οπως και να'χει, ειστε λιγο καιρο μαζι. Προσεξε με, δεν εχει να κανει με το αν θες να ξεκολλησεις απο τον αλλον. Εχει να κανει με το κατα ποσον ανετα νιωθει πλαι σε εναν ανθρωπο που, καλως ή κακως ετσι ειναι, δεν τον ξερει πολυ καλα. Ειδικα αν ειναι ντροπαλος αυτο το πραγμα γινεται πιο εντονο. Μην αγχωνεσαι παντως, και προπαντος μην βγαζεις συμπερασματα απο αυτο. Υπαρχει ολοκληρο δασος μπροστα σου που δεν το εχεις εξερευνησει ακομη, μην κολλας σε μια λακουβα ;)

Klearchos είπε...

Λυπάμαι που το λέω, αλλά αν τώρα που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είστε "στα μέλια" είστε σε απόσταση, τότε τί θα γίνει αργότερα;

Carrie Vs Bridget είπε...

mn8, αυτό που λέει ο Klearchos είναι που φοβάμαι... Θα δείξει πάντως... Θα δείξει...

civil είπε...

Όταν ήμουνα μικρούλης, ήμουνα και ντροπαλούλης. Τα είχα με μια κοπέλα με την οποία ήμουν σφόδρα ερωτευμένος αλλά ενώπιον παρέας μου δεν την ακουμπούσα! Τώρα που μεγάλωσα, πανω στον έρωτα φτάνω στο άλλο άκρο (το αφήνω στη φαντασία σας).
Τα πάντα είναι σχετικά. (Πάντως πρόβλημα ανασφάλειας ίσως έχει αυτός - όχι εσύ!)

Blonde είπε...

Θέμα επιβεβαίωσης δεν είναι αλλά σίγουρα έκφρασης τρυφερότητας. Δεν ξέρω αν είναι ντροπαλός, αν απλά θέλει να το παίξει βαρύς και ασήκωτος, αν την έχει πατήσει και φοβάται τις δεσμέυσεις ή αν δεν μπορεί.

Ανώνυμος είπε...

κοιτα, να του τη πέσεις μια φορά κι εσύ, εκεί που βγαίνετε κόλλα του, κάνε κι εσύ μια κίνηση! Αν νιώθεις έρωτα κάντου παιχνιδάκια, μπορεί να ναι ντροπαλός και να θέλει "αέρα", τώρα αν αρχίσει να κάνει το κινέζο, να σε απωθεί, να σου λέει σταμάτα-μας-βλέπουνε-δε-μπορώ τότε κοπέλα μου να με συγχωρείς αλλά είναι σα να βγαίνεις βόλτα με το ψυγείο σου! σορρυ κι όλας αλλά ΝΟ FUN!

mafalda είπε...

Καλησπέρα. Στην αρχή της σχέσης μου είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με τον φίλο μου. Όχι σε τέτοιο βαθμό, απλά δεν έκανε την πρώτη κίνηση, δεν ανοιγόταν σε χώρο με κόσμο. Σε έναν καβγά του είπα ότι αισθάνομαι αυτήν την απόσταση και δεν την αντέχω, και θέλω να αλλάξει αλλιώς δε θα μπορώ να συνεχίσω για πολύ. Μου απάντησε με όλη του την ειλικρίνεια, ότι καλώς ή κακώς είναι έτσι αλλά αν δεν είμαι εγώ γιατί γίνομαι κάτι που δεν είμαι και απομακρύνομαι? Και συμπλήρωσε το κορυφαίο: "άσε εμένα και τους λόγους μου. Εσύ έχεις ένα φράχτη και κάθεσαι και τον κοιτάς και του λες να πέσει. Γιατί δεν δοκιμάζεις να πηδήξεις τον φράχτη αντίθετα?"
Το σκέφτηκα και αποφάσισα ότι εγώ θα εκδηλώνω ότι θέλω να εκδηλώσω και αυτός ας κάνει ότι νιώθει, θα αποφασίσω μετά.
Όλα πήγαν καλά για μένα. Δοκίμασέ το. Είτε έτσι είτε αλλιώς δε θα σου βγει σε κακό!
Συγνώμη για το σεντόνι!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ civil

Όλοι οι άντρες είστε μπελάς! Κι εμείς πώς θα καταλάβουμε τι θέλετε αν δεν εκδηλώνεστε; Όσο γι αυτά που αφήνεις στη φαντασία μας... μμμ... μου έδωσες ιδέα για το επόμενο κειμενάκι! ;-)

@ Lianne

Ααααχ! Το πρόβλημα είναι ότι ούτε εγώ ξέρω...

@ druuna

Πάλι καλά που είναι ψυγείο μόνο όταν είμαστε έξω, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ! Χε χε! Πάντως πρέπει να λυθεί αυτό το θέμα...

@ mafalda

Θα δοκιμάσω να... πηδήξω το φράχτη! Μόνο μην πέσω και σπάσω τα μούτρα μου...

mafalda είπε...

Μπορεί και να τα σπάσεις.
Αλλά δεν είναι καλύτερα να τα σπάσεις τώρα και όχι μετά?
Μην ξεχνάς ότι από ένα σημείο και μετά αρχίζουν να μεγαλώνουν και τα αισθήματα και η λογική μένει στην ίδια τάξη από απουσίες..΅Εγώ αυτό σκέφτηκα.
Όχι ότι κατ' ανάγκη σκέφτηκα καλά, ίσως απλά ήμουν τυχερή!

Simos είπε...

για μένα 3 κατηγορίες δεν θέλουν πολλά πολλά εκτός σπιτιού,
- οι νροπαλοί (ντρέπονται)
- οι κομπλεξικοί (δεν θέλουν να δείχνουν ότι γουστάρουν κάοποιον)
- οι σταρ (δεν θέλουν να τους κουτσομπολεύουν)

α και επίσης όσοι ντρέπονται για το ταίρι τους (πχ. καλή είσαι για κρεββάτι αλλά σιγά μην σε αγκαλιάσω δημοσίως).

εγώ πάντως δεν μπορώ. Συπνέω μαζί σου. Αν αγαπάς το δείχνεις παντού και πάντα. Δεν είναι τροπή ο έρωτας. Ούτως ή άλλως έρωτας και βήχας δεν (πρέπει να) κρύβονται..

Carrie Vs Bridget είπε...

@ simos

Αυτήν την 4η κατηγορία είναι που φοβάμαι όταν μιλάω για ανασφάλειες...

Ελπίζω βέβαια ότι δεν έχω πέσει τόσο έξω με το συγκεκριμένο άτομο. Τώρα ετοιμάζομαι να... πηδήξω το φράχτη και θα δούμε! Καλού κακού έχω πάρει κι ένα βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, μιά και το θέμα είναι τα δημόσια μέρη έχω να σας πως τα εξής: Κάθε καλοκαίρι (το φετεινό ήταν το 4ο) πάμε με το φουσκωτό διακοπές. Ανοιγόμαστε σε μέρη απ' όπου περνούν άλλα πλεούμενα (εκτός πλοίων της γραμμής) και του δίνουμε και καταλαβαίνει! Μας έχουν πάρει μάτι σχεδόν όλοι οι κάτοικοι και παραθεριστές των παραλίων του Παγασητικού, του Σαρωνικού και της Λευκάδας! Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι ερεθιστικό που είναι! Και στα δικά σου Carie...

Ανώνυμος είπε...

Θα σου έλεγα να κάνεις λίγη υπομονή μαζί του. Παλιά πίστευα κι εγώ το "στην αρχή της σχέσης είναι που δε θες να ξεκολλήσεις από τον άλλο". Στην πορεία όμως κατάλαβα ότι κάποιοι άνθρωποι χρειάζονται το χρόνο τους πριν νιώσουν άνετα σε μια νέα σχέση για δημόσιες αγκαλιές και φιλιά. Είναι δύσκολο να ξέρεις αν όντως ο Κ. ανήκει σε αυτή την κατηγορία, αλλά εγώ θα του έδινα το πλεονέκτημα της αμφιβολίας.