17.8.06

Επιστροφή στη φύση

Χτες είχα βγει με τη φίλη μου που... παραλίγο να γνωρίσει γκόμενο στην πορεία (βλέπε εδώ).

Μπορεί να μη βρήκε γκόμενο στην πορεία, τύλιξε όμως ένα πρωτοετό που πέτυχε στο συντονιστικό! Ρε παιδιά, αυτή είναι ικανή να βρει γκόμενο και σε Γενική Συνέλευση της σχολής (λες;)!

Και μιας και είναι καλοκαιράκι αποφάσισαν να πάνε κάπου διακοπές μαζί, 3-4 μερούλες! Και που λέτε να πήγαν; Αααχ! Δικαιώνομαι πάλι... Στο Αγκίστρι!

Η φίλη μου λοιπόν είναι από αυτές τις κοπελιές που είναι πάντα ντυμένες και φτιαγμένες στην τρίχα και που για να πετύχουν αυτό το τάχα ατημέλητο λουκ τους ξοδεύουν τουλάχιστον μια ώρα μπροστά στον καθρέφτη. Και όταν μιλάει για διακοπές εννοεί ξενοδοχείο τουλάχιστον τεσσάρων αστέρων και με πρωινό! Ίσως να έχει μείνει και μια φορά στη ζωή της σε ενοικιαζόμενα... Πώς πήρε η κουζουλή την απόφαση να πάει κάμπινγκ (κι όχι απλά κάμπινγκ, αλλά ελεύθερο κάμπινγκ!) ξαφνικά στα 22 της; Που όσο ήξερε η Ντάλια του "Παρά Πέντε" τι είναι η σκηνή άλλο τόσο ήξερε κι αυτή!

Ετοίμασε λοιπόν η φίλη μου τη βαλιτσούλα της και πήγε να συναντήσει τον Κ. (δεν είναι Κώστας! Υπάρχουν κι άλλα ονόματα από Κ...). Ο Κ. με μακό, βερμούδα, καπέλο-καθίκι, αθλητικά παπούτσια και σακίδιο στον ώμο. Η φίλη μου με ένα από αυτά τα μπλουζάκια-που-αποτελούνται- από-διάφορα-σχοινάκια-που-δένουν-από-δω-κι-από-κει-κι-όταν-βιάζεσαι- να-τα-βγάλεις-δε-βγαίνουν-με-τιποτε, μίνι φούστα, πέδιλα με τακούνι (!), βαμένα νύχια και κόκκινη βαλιτσούλα με ροδάκια! Τι ταιριαστό ζευγάρι!

Να μην τα πολυλογώ, ήδη φαντάζεστε περίπου τι έγινε, έφτασαν στο νησί, η φίλη μου έφτυσε αίμα - κι ακόμα απορώ πως δεν έπαθε και διάστρεμα - μέχρι να φτάσει στο μέρος που κατασκήνωσαν κι από κει και πέρα άρχισαν οι εκπλήξεις!
- Μωρό μου, που είναι οι τουαλέτες;
- Τρίτος θάμνος αριστερά!
- Εεεεεε; (κοιτάει...) Ωωωωωω! (κατάλαβε!)

Πέρασαν 3 αξέχαστες - από κάθε άποψη - μέρες, με τη φίλη μου να γκρινιάζει
για τις "τουαλέτες"...
το νερό (μα, πώς θα κάνω ένα ντουζάκι;)
τα ζουζούνια (Βοήθεια! Είναι ένα τέρας έξω από τη σκηνή!)
το πόσο άβολο είναι να κοιμάσαι στη σκηνή (παρότι ο Κ. της είχε παραχωρήσει και το υπόστρωμα του)

και συμφώνησαν (δε χώρισαν πάντως! περίεργο...) ότι από δω και πέρα διακοπές ο καθένας με την παρέα του!
Η φίλη μου τώρα ετοιμάζει βαλίτσες για Σαντορίνη κι ο Κ. πάει με τους κολλητούς του Κουφονήσια!

6 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Να αναζητούμε εμείς, που έχουμε καβαλήσει το ένα τρίτο του αιώνα, την άνεση του ξενοδοχείου ή έστω του ενοικιαζόμενου, το καταλαβαίνω. Αλλά 22 χρονών κοπελίτσα να μην της φτάνει ο αγαπημένος της και τα άστρα για σκεπή, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Τι τις θέλετε τις ανέσεις όταν βράζει το αίμα; Ή μήπως δεν βράζει; Καλομαθημένη μου φαίνεται η νέα γενιά (Ωχ, τώρα ακούγομαι πολύ σαν γέρος).

Carrie Vs Bridget είπε...

Εγώ μαζί σου είμαι! Καλή παρέα να υπάρχει και όπου να 'ναι... ;-)

Α! Και μην προσπαθείς να βάλεις τα πάντα σε κουτάκια. Δεν είναι όλη η νέα γενιά ούτε έτσι, ούτε αλλιώς. Μόνο στην παρέα μου για παράδειγμα, έχουμε απ' όλα!

Σταυρούλα είπε...

Αχ, δεν ήξερε δεν ρώταγε πρώτα;
Τεσπα... Ανθρώπινα είναι κι αυτά!

Καλωσήρθες στην μπλογκόσφαιρα! :)

Y. K. είπε...

λοιπον Carrie συμφωνω..Καλη παρεα να υπαρχει και διαθεση.Ολα τα υπολοιπα τα συναντας στην πορεια..:)
καλως σε βρηκαμε στη blog-family!!

ps: I like your nickname! κι εγω διχαζομαι ετσι sometimes :p

Νίνα είπε...

xaxa μην το λες..κι εγω ειμαι σαν την φιλη σου, αλλα φετος μια χαρα πηγα στην ικαρια..την πρωτη μερα φοραγα τα αραχνουφαντα κ τα ψηλοτακουνα..ειδα οτι δεν σηκωνει το κλιμα..κι ολες τις υπολοιπες μερες ημουν μια χαρα με το σορτσακι κ το μαγιω all day long..ουτε τα φρυδια μου δεν εβγαλα 6 μερες!!! τρομερο!!! θεμα επιβιωσης λοιπον..!

Νίνα είπε...

Η μαλλον θεμα προσαρμογης..το καλυτερο ειναι να μπορεις να εισαι κ του σαλονιου..και του λιμανιου!!!