11.8.06

18; 28; 38;

Σήμερα η γυναικοπαρέα είχε έκτακτο μεσημεριανό meeting σπίτι μου! Το θέμα της σημερινής μας μελέτης: "Ποιά είναι τα ηλικιακά όρια μέσα στα οποία μπορεί να κινηθεί μια γυναίκα; Μικρότερος; Μεγαλύτερος; Πόσο μικρότερος; Πόσο μεγαλύτερος;"
Οι γνωμες ποικίλουν. Έχουμε αυτές που ψάχνουν άντρα στα αμφιθέατρα και στις εγγραφές των πρωτοετών... Υπάρχουν εκείνες που θέλουν τον άντρα συνομήλικο, άντε το πολύ +2... Υπάρχουν κι οι άλλες που αν ο άντρας δεν τις περνάει τουλάχιστον 5 χρόνια δεν αισθάνονται καλά!

Ο μικρός σε έχει θεά, σε φροντίζει, σε κοιτάει στα μάτια! Κι έχει και την αντοχή και τον ενθουσιασμό που έχει κανείς στα 18 του! Είναι όμως 18... Συχνάζει ακόμα στα μπιλιαρδάδικα κι όταν μιλάει για έξοδο εννοεί Goody's, σινεμά, άντε και κανένα καφεδάκι στο Θησείο!

Ο μεγάλος πάλι έχει τη δουλειά του, τις υποχρεώσεις του, έχει αρχίσει να γίνεται λίγο βαρετός... Έχει όμως πείρα και ξέρει πως να φερθεί σε μια γυναίκα! Θα έρχεται να σε πάρει με το αμάξι του, θα σε βγάζει σε πιο "ψαγμένα" μαγαζιά...

Τώρα που ακούσατε μέσες άκρες τι περιέχει το μενου, τι θα πάρετε κυρίες μου;

Θα προτιμήσετε τον ενθουσιασμό του πιτσιρικά ή την πείρα του μεγαλύτερου;

Τον πιτσιρικά είπατε; Και τι; Θα κυκλοφορείτε με λεωφορείο ή θα ξεπαγιάζετε πάνω σε κανένα παπάκι; Θα πηγαίνετε διακοπές στο Αγκίστρι και θα βγαίνετε Σάββατο βράδυ για σουβλάκια;

Α! Τον μεγάλο θέλετε, ε; Μα, θα αντέξετε να τον ακούτε να μιλάει συνεχώς για τη δουλειά του; Να σας κλείνει μέσα Σάββατο βράδυ γιατί είναι κουρασμένος ή να βγαίνετε με τους φίλους του που είναι παντρεμένοι, με παιδιά και έτη φωτός μακρυά από τη δική σας φάση;

Μπέρδεμα, ε;

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, βρήκαμε τον άντρα και κολλήσαμε στην ηλικία;

5 σχόλια:

Estrella_ είπε...

Εμένα μου άρεσαν πάντα οι μεγαλύτεροι. Σε ένα σημείο και έπειτα νόμιζα οτι έπασχα απο κάποιο σύνδρομο, ξέρω γω ;;!!
Σχέση με συνομίληκο δεν έκανα ποτέ. Ακόμα και στο σχολείο π.χ πήγαινα Α' γυμνασιoυ μου άρεσε ο Πάνος της Γ΄Λυκείου. Ε, με τα χρόνια το παράκανα. Ολες μου οι σχέσεις ήταν +10 χρόνια μεγαλύτεροί μου. Αλλά πέρασα και περνάω καλά. Ισως επειδή αν και ήταν ολοι μεγάλύτεροι ήταν καταβάθος παιδιά (μπορεί και ανώριμοι :P )

Ανώνυμος είπε...

Γέλασα πάρα πολύ με την τελευταία φράση. Να 'σαι καλά μεσημεριάτικο.

Νίνα είπε...

εσυ εισαι δικια μου το καταλαβα!!!η μαλλον ολες οι γυναικες ειμαστε ιδιες!!!κι βασανιζομαστε απο τα ιδια ερωτηματα!!!
Κοιτα

"Ο μικρός σε έχει θεά, σε φροντίζει, σε κοιτάει στα μάτια!"

μην παρεις κι ορκο..αμα βρειτε τετοιον μικρο να τον κρατησετε με νυχια κ με δοντια!!!

Τωρα βγαινω με καποιον που ειναι 8 χρονια μεγαλυτερος μου..κι η αληθεια ειναι οτι ενω ειναι τοσο γλυκος κ τρυφερος κ κατανοει την φαση της φοιτητριας που εγω βρισκομαι-χυμα στο κυμα δηλαδη- εκεινος εχει κατασταλαξει κι εχει σοβαρεψει..κι εχω την αισθηση οτι θα εχουμε προβληματα στο μελλον διοτι εκεινος ωσονουπω θα θελει γαμο παιδια σκυλια γατια οταν εγω θα θελω club, γκομενακια, να γινω famous δημοσιογραφος, να βαψω τα μαλλια μου μελιτζανι κ δεν ξερω κι εγω τι αλλο..τι τα θες..πρεπει να μου αρκει που βρηκα ενα καλο παιδι..?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ βρήκα έναν πιτσιρικά 22 χρονών, 3,5 χρόνια μικρότερος απο εμένα, που με κοιτάζει στα μάτια, που ήταν ο πρώτος που τη 2η μερα γνωριμίας μου είπε κατά λέξη: "είσαι πολύ όμορφη", που με προσέχει και με κάνει να νιώθω ασφαλής σαν να ήταν 5 χρόνια μεγαλύτερος, που δεν έχει τρελή εμπειρία στο σεξ και νοιώθω ότι έχω το πάνω χέρι, που όταν αγριέψει τον φοβάμαι λιγουλάκι, που είναι μωρό και άντρας ταυτόχρονα!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ evita_cp

Κι εγώ θέλω...
Ακριβώς αυτό που περιέγραψες!
Δεν παίζει να έχει δίδυμο αδερφό, ε; lol