10.8.06

Να δεις που πάλι σύντροφοι θα 'μαστε στους αγώνες

η ταξική προέλευση κρατάει για αιώνες...

Έχω κατέβει σε πολλές πορείες... Για το Πολυτεχνείο, για την εργατική Πρωτομαγιά, σε αντιπολεμικές, στις μαθητικές ("Κάτσε καλά Γεράσιμε"!) και τώρα στις φοιτητικές πορείες για την αναθεώρηση του άρθρου 16. Ποτέ όμως δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί κάποιος να κατέβει σε μια πορεία για να βρει γκόμενο!
Συζητώντας πριν από λίγο με μια φίλη για την περιπέτεια μου στο γήπεδο, μου είπε μια δικιά της εμπειρία: Είχε κατέβει τον Ιούνη σε μια από τις φοιτητικές πορείες με απώτερο σκοπό να βρει άντρα! Οι πολιτικοποιημένοι μουσάτοι μαλλιάδες ήταν πάντα ο τύπος της. Και πού αλλού θα έβρισκε τόσους ωραίους άντρες μαζεμένους; Μα φυσικά στην πορεία!
Πράγματι βρέθηκε να περπατάει δίπλα σε έναν ψηλό μελαχρινό κούκλο, με κοτσίδα και μαντήλι δεμένο στο λαιμό. Πιάσανε κουβέντα με αφορμή τον αναπτήρα, που τόσο βολικά είχε ξεχάσει η φίλη μου (βρες μπας και πρέπει να αρχίσω το κάπνισμα;), και σύντομα επεκτάθηκαν σε άλλα θέματα κι όλα πήγαιναν τόσο καλά... Ώσπου άρχισαν να φεύγουν κάτι πέτρες και μολότωφ! Αλλά ακόμη κι αυτό λειτούργησε προς όφελος της γιατί ο κούκλος την έπιασε απ' το χέρι, την τράβηξε σε μια αλυσίδα και συνέχισε να της μιλάει καθησυχαστικά. Και πάνω που αντάλλαξαν τηλέφωνα... άρχισε το κυνηγητό και τα δακρυγόνα! Κι η φίλη μου βρέθηκε να τρέχει, έχασε τον κούκλο, έχασε και τη δεξιά της σαγιονάρα! Και γύρισε σπίτι μες στα νεύρα κι αποφασισμένη ότι δεν αξίζει τόσος κόπος για να βρει γκόμενο!
Εκεί λοιπόν που ήμουν έτοιμη να αρχίσω το κήρυγμα για τα πολιτικά πιστεύω, τους αγώνες κτλ η φίλη μου με διακόπτει και μου λέει: "Δεν τελείωσα ακόμη! Έχει και συνέχεια!". Μα, τι άλλο μπορεί να έγινε;
Σας είπα ότι είχαν ανταλλάξει κινητά; Ε, λοιπόν, την πήρε τηλέφωνο! Και της πρότεινε να βρεθούν. Ντύθηκε λοιπόν κι αυτή, βάφτηκε και πήγε να τον συναντήσει. Κι αντί να την πάει σε καμιά καφετέρια... την πήγε στο συντονιστικό!!!
Μπορεί να μη βρήκε γκόμενο, ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι κατάλαβε δυο πράγματα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, τα δωρεάν συγγράμματα και το ν+1...

1 σχόλιο:

Νίνα είπε...

XAXA..παντως φετος στην ικαρια ειχε τοσους μακρυμαλλιδες...ουτε στο rockwave δεν εχω συναντησει τετοια υπερπροσφορα σε μακρυμαλλιδες!!!!