10.8.06

Στο γήπεδο!


Η γνωστή γυναικοπαρέα συζητά, αυτή τη φορά πίνοντας ουζάκια στην Πλάκα... Το θέμα είπαμε, είναι πάντα οι άντρες! Και στην προκειμένη περίπτωση, σε ποιά μέρη μπορεί μια γυναίκα να βρει γκόμενο! Ο χώρος εργασίας είναι μια καλή λύση αλλά δεν είναι καλό να μπλέκεις τη δουλειά με τη διασκέδαση... Στα μπαράκια και τα κλαμπάκια, μετά από έρευνες και πολυετείς μελέτες καταλήξαμε ότι γνωρίζουμε μόνο μ@λάκες! Στη σχολή κάτι πάει κι έρχεται αλλά κι αυτή τελειώνει σιγά σιγά... Κάπου εκεί λοιπόν πέφτει κι η ιδέα: μήπως να πάμε γήπεδο;
Και επειδή το γοργόν και χάριν έχει (όπως καταλάβατε, έχω τη συνήθεια να πειραματίζομαι), τηλεφώνησα σε έναν φίλο και χτες πήγα μαζί του στο φιλικό Ολυμπιακός-Μαγιόρκα!
18.000 κόσμος, το 98% περίπου άντρες και τουλάχιστον ένα 60% ωραίοι άντρες! Και μετά το ημίχρονο το 75% αυτών χωρίς μπλούζες! Ω ναι! Αυτά τα μαθηματικά μου αρέσουν!
Ομολογουμένως ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία! Χιλιάδες άντρες παθιασμένοι, να φωνάζουν, να χοροπηδάνε, να ανεμίζουν τις μπλούζες τους! Από οφθαλμόλουτρο άλλο τίποτε!
Αλλά, μέχρι εκεί! Γιατί κανένας άντρας δε μου έδωσε σημασία... Ειλικρινά, ο μόνος τρόπος για να με κοιτάξουν θα ήταν (όχι, και να έβγαζα τη μπλουζα μου δε νομίζω να βοηθούσε...) να φωνάξω "Γ@μιέται ο Θρύλος"! Ε, τότε κάτι θα γινόταν!
;-)

Και ένα σχετικό ανέκδοτο:

Μια ξανθιά και μια κοκκινομάλλα συζητάνε για τα παιδιά τους.
Λέει η κοκκινομάλλα:
- Εγώ το παιδί μου θα το κάνω αστροναύτη να ανακαλύψει νέους πλανήτες και να λένε όλοι "Να τον χαίρεται η μάνα του" και εγώ να βγαίνω και να λέω "Εγώ, εγώ είμαι η μάνα του".

Και λέει κι η ξανθιά:
- Εγώ θα τον κάνω ποδοσφαιριστή και θα πηγαίνουμε στο γήπεδο και θα προσπερνάει όλους τους παίκτες και τον τερματοφύλακα και θα σουτάρει και θα αστοχεί και τότε όλοι θα φωνάζουν "Γαμώ την μάνα σου" και τότε εγώ θα πετάγομαι και θα λέω "Εγώ, εγώ είμαι η μάνα του!"

1 σχόλιο:

Νίνα είπε...

εγω παντως τον συναντησα εντελως απροσδοκητα σε ταξιδι στην αγγλια :DDDD! η κεραμιδα σας ερθει εκει που δεν το περιμενετε κοριτσια!!!