18.10.06

Δεν θα 'ταν η βροχή να πέφτει αν δεν μας έβρεχε μαζί

Τι γίνεται όταν αρχίζεις να νιώθεις έτσι;
Όταν συνειδητοποιείς ότι δέθηκες πιο πολύ από ότι θα ήθελες;
Όταν διαπιστώνεις ότι η πανοπλία που φόρεσες έχει τρυπήσει;
Κι έχεις για άλλη μια φορά πέσει με τα μούτρα;
Και δυστυχώς κινδυνεύεις για άλλη μια φορά να φας τα μούτρα σου;

Εξαιρετικά αφιερωμένο... Αν και δε θα 'θελα...

Δεν θα 'ταν σήμερα Δευτέρα αν δεν ξυπνούσαμε μαζί
Δεν θα 'χε όνομα η μέρα αν δεν της έδινες εσύ
Δεν θα 'ταν η βροχή να πέφτει αν δεν μας έβρεχε μαζί
Δεν θα 'χα εικόνα στο καθρέφτη αν δεν με κοίταζες εσύ

Όσα τραγούδια και να γράψω πάλι τον ήχο σου θα ψάξω
Κι όση αγάπη σου 'χω στείλει είναι από μένα τον Βασίλη

Δεν θα 'ταν τ' όνειρο δικό μου αν δεν κοιμόμαστε μαζί
Δεν θα 'χε φως το γόητρο μου αν δεν με φώτιζες εσύ
Δεν θα 'ταν η φωνή δική μου αν δεν μιλούσαμε μαζί
Δεν θα 'χε ιδρώσει η μουσική μου αν δεν την άκουγες εσύ

10 σχόλια:

mafalda είπε...

Το ζεις!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ mafalda

Φοβάμαι...

mafalda είπε...

Βλακείες!
Ξεκόλλα!

Αλλιώς η ζωή σου θα είναι μίζερη.

annamaria είπε...

Απολαυσε το και οσο κρατησει!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

Έχετε δίκιο...
Απλά μόλις συνειδητοποίησα ότι αυτό το έργο το έχω ξαναζήσει... Το άγχος για τη γνωριμία με τους φίλους, για την πρώτη φορά που θα του μαγειρέψω, που θα κοιμηθεί σπίτι μου...

Και δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να ξαναβουτήξω κιόλας στα βαθιά... Οι τελευταίες πληγές είναι ακόμα ανοιχτές...

(πολλές πολλές τρεις τελίτσες... γιατί; εγώ λατρεύω τα θαυμαστικά... που πήγαν τα θαυμαστικά μου;;;)

zouri1 είπε...

ζηστο τουλαχιστον,μονο και μονο για να δεις το τελος.!!!

suigenerisav είπε...

@
μπριτζετ, κλπ

Άστους κορίτσι μου να λένε!! Άκου εκεί..
Να το ζήσεις φυσικά. Βαρέθηκα να γνωρίζω κοπέλες γύρω μου χωρίς ζωή.. ;)
Go for it sweetie !! And get along..

Chrisa είπε...

Εγώ λατρεύω την ζωή.... και η ζωή έχει και έρωτα, και χτυποκάρδια και στεναχώρια. Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να θέλει να περάσει μια ερωτική απογοήτευσει. Χρειάζομαι και την άσχημη πλευρά της ζωής για να καταλαβαίνω πως υπάρχει και η καλή! Γιάυτό ζησ'το πέσε με τα μούτρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Να το ζήσεις και ας την ξαναπατήσεις....ετσι ειναι η ζωή γεμάτη αγάπη και πόνο, γεμάτη εμπειρίες... Μην θεωρείς δεδομένο το σαβούριασμα, μπορεί να βγεί σε καλό! Όπως πολύ σοφά είπε και ο suigenerisav είναι πλέον πλειονότητα οι κοπέλες να είναι άχρωμες,...να μην ζουν, να μην γελάνε, να μην χαίρονται τον έρωτα και ας πονάει στο τέλος!!

Ανώνυμος είπε...

na exeis tin dunami na ksanapaeseis k ksana k ksana alla na einai epidi to thes... oxi giati den mporeis na kaneis alliws. min afineis ton eauto sou na trwei ta moutra tou apla giati den mporei na kanei kati allo.. filika leoni