20.10.06

Αυτός, αυτή κι η μητέρα του

Η Ε. κι ο Χ. είναι μαζί εδώ και πολλά πολλά χρόνια... Και φυσικά αυτή έχει γνωρίσει και τους φίλους του, και την αδερφή του και τους γονείς του, μέχρι και γιαγιάδες, παππούδες, θείους και ξαδέρφια! Και έχει με όλους πολύ καλές σχέσεις! Με όλους είπα; Ναι, καλά! Η... μέλλουσα πεθερά δεν εγκρίνει βλέπετε την υποψήφια νύφη! ;-)

Η κυρία Μαρία καταλαβαίνετε, είναι μια κλασσική ελληνίδα μάνα! Καμιά κοπέλα δεν είναι αρκετά καλή για τον κανακάρη της! Καμία δε θα μπορέσει να τον αγαπήσει όσο αυτή! Να τον περιποιείται όπως αυτή! Να του φτιάχνει τα φαγητά που του αρέσουν, να του πηγαίνει και τις παντόφλες!

Τον πρώτο καιρό έκανε τα πάντα για να τους χωρίσει. Το παιδί έπρεπε να κοιτάξει τα διαβάσματα και τις σπουδές του! Κι όχι να τρέχει πίσω από τις φούστες της κάθε μίας!

Κάποια στιγμή βέβαια συνειδητοποίησε ότι ο γιος της έγινε ολόκληρος άντρας και δε μπορεί πια να τον βουτάει από το αυτί και να του απαγορεύει να "κάνει παρέα" με τα κοριτσάκια!

Το πήρε λοιπόν απόφαση κι έβαλε νέο στόχο: να φέρει την Ε. στα μέτρα της! Ξεκίνησε με τα βασικά: Η γυναίκα πρέπει να είναι σεμνή και υπάκουη! Να είναι καλή νοικοκυρά! Και φυσικά να είναι καλή μαγείρισσα! Και δως του οι συνταγές μαγειρικής και τα ιδιαίτερα μαθήματα στην κουζίνα! Έτσι ανοίγεις φύλλο! Και του Χ. μου του αρέσουν τα σαρμαδάκια, ξέρεις να φτιάχνεις σαρμαδάκια; Α! Και να σου πω και πως φεύγει ο λεκές από σοκολάτα...



Σήμερα η Ε. γύρισε έξαλη! Η "πεθερούλα" της της έκανε δώρο μια ποδιά! Και της είπε σκουντώντας την χαϊδευτικά: "Η θέση της γυναίκας έτσι κι αλλιώς είναι στην κουζίνα! Τι να τα κάνεις κόρη μου τα πτυχία; Τον άντρα δεν τον κρατάς μ' αυτά! Με το μουσακά σου τον κρατάς!" και της έκλεισε και το μάτι!

Τι να πω; Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, δεν θα άντεχα... Θα είχα τσακωθεί προ πολλού! Ή μάλλον θα είχε αγανακτήσει η κυρία Μαρία με την πάρτη μου! Σήμερα πάλι έκαψα μια ομελέτα!

16 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ σοφή η κυρά Μαρία
τι να σου πω
άραγε φτιάχνει καλό μουσακά ?
Του γιού της δεν του έμαθε να φτιάχνει σαρμαδάκια
και καμμιά σραπατσάδα μια που σου
κάηκε η ομελέτα ?

καλό σου πρωινό
πάμε τώρα για έναν αχνιστό
καφέ και άσε την κυρα Μαρία
να φτιάξει μουσακά !

Ανώνυμος είπε...

καλά μιλάμε χτυπάω κόκκινα σ αυτά! από την άλλη είναι τ απαραίτητα για όποιους το πάνε σοβαρά (γάμος και τα ρέστα)... τέτοιες "θυσίες" δε σκοπεύω να κάνω στη ζωή μου πάντως!!!!

Ακου ποδίτσα δώρο! Jesus!

K-Top είπε...

Μία φωτιά που σιγοκαίει και δεν σβήνει με ήπιες μεθόδους, υπάρχει μόνο ένας τρόπος να σβήσει. Να γίνει μία μεγάλη έκρηξη ώστε να ξεμείνει από καύσιμη ύλη.

Κάποια πράγματα είναι σαν τον καρκίνο. Αν τα προλάβεις νωρίς έχουν καλή εξέλιξη...

Aurellia είπε...

Καλημέρα
σοφή η κα. Μαρία με το μουσακά και τα παιδιά και το σπίτι.
Το συνειδητοποιώ τώρα, στα 33 μου με παιδί, δουλειά καριέρας, σπίτι, φαγητό και όλα αυτά τα χαριτωμένα..
Και όλα αυτά στο όνομα της χειραφέτησης και της ανεξαρτησίας μου ( οικονομικής και συναισθηματικής).
Μετά απο μερικά χρόνια θα καταλάβει και η μέλλουσα νύφη ποσο τυχερη θα ήταν αν ακολουθούσε τότε τις συμβουλες της πεθεράς......
καλημέρα σε όλους!

An-Lu είπε...

Υπάρχει ένα crash test που έχω εφεύρει και εφαρμόσει με επιτυχία: Ρωτώ τον υποψήφιο της καρδιάς μου αν έχειμείνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 χρόνια μόνος του, εκτός οικογενειακής εστίας (δεν συμπεριλαμβάνεται η θητεία σε αυτό το χρονικό διάστημα). Αν μου απαντήσει "ναι" έχουμε σοβαρές ελπίδες. Αν απαντήσει "όχι" και είναι 30+, τότε είναι μαμάκιας/βολεψάκιας/ακατάλληλος για την αφεντιά μου.
Απλό ε;


ΥΓ Η πεθερά μου με λατρεύει, προφανώς επειδή ήξερα ήδη να μαγειρεύω!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θαρρώ πως στην κοσμογονική διαμάχη μεταξύ νύφης και πεθεράς, ο γκόμενος-γιος δεν πρέπει να μένει αμέτοχος, παρατηρητής. Στην τελική αυτός είναι η αφορμή και ο κρίκος σύνδεσης αυτών των δύο μέχρι πρότινος αγνώστων γυναικών!
Άποψή μου, αλλά πρέπει να εξηγηθεί και στις δύο. Στη μάνα του να ξεκαθαρίσει πως η γυναίκα που έχει δίπλα του είναι μια σοβαρή επιλογή του, πως τον κάνει ευτυχισμένο και πως πρέπει στην τελική να τη σέβεται. Από την άλλη στην δικιά του πρέπει να εξηγήσει πως, μάνα του είναι και πως καλώς ή κακώς θα υπάρχει στη ζωή του και πως όσο μπορεί θα την περιορίζει ο ίδιος.
Όλα αυτά καλά και άγια και με την προϋπόθεση πως ο άντρας είναι υπεύθυνος, δυναμικός και δραστήριος. Αλλιώς παίρνουν τα ηνία οι γυναίκες και αν τα βρουν, έχει καλώς, αλλιώς .. από μακριά και αγαπημένες!!!
Υ.Γ. Η μητέρα μου με την πεθερά της έχουν να μιλήσουν κι να ειδωθούν 25 χρόνια, αφού για 2-3 χρόνια προσπάθησαν να τα βρουν, τσακώθηκαν και κατέληξαν πως δεν κάνουν χωριό!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Sailor

Ο μουσακάς της, οφείλω να ομολογήσω, είναι θεϊκός! Ο Χ. φυσικά ΔΕΝ ξέρει να μαγειρεύει (αν και νομίζω ότι αν προσπαθούσε μάλλον θα γινόταν καλύτερος από μένα...).
Καλημέρα! (sorry, καφέ στις 01:49; Τέτοια ώρα κοιμάσαι! Δεν ξυπνάς!)

@ druuna

Ήμουν σίγουρη για τη δική σου απάντηση φιλενάδα! ;-)
Ούτε εγώ πάντως θα μπορούσα να κάνω τέτοιου είδους θυσίες...

@ Atron

Ωχ! Πεθερές κρυφτείτε! Αυτός έχει άγριες διαθέσεις! Χε χε!

@ glizz

Αχά! Να κι ο αντίλογος! Συμφωνώ ότι οι γυναίκες σήμερα προσπαθώντας να τα πετύχουν όλα - και οικογένεια και καριέρα και ζεστό σπιτικό φαγητό! - δεν έχουν χρόνο για τον εαυτό τους. Πάντως αυτός δεν είναι λόγος να βάλεις την ποδιά από τα 25 σου! Ούτε να παρατήσεις τις σπουδές σου! Έχουμε χρόνο να μάθουμε να μαγειρεύουμε και να γυαλίζουμε το παρκέ! Κι ελπίζω ότι κι οι άντρες μας θα μάθουν επίσης! Και θα βοηθάνε!

@ An-Lu

Αν εφαρμόσω το τεστάκι σου στους άντρες της ηλικίας μου λίγοι θα το περάσουν με επιτυχία... ;-)

Α! Και μην παίζετε με τον πόνο μου! Κι εγώ θα μάθω! Κάποτε...

@ seaina

Ααααχ! Τι να κάνει ένας άντρας ανάμεσα σε δυο γυναίκες; Ειδικά όταν η μία είναι η κυρία Μαρία; Χε χε!

Fight Back είπε...

Εγω δεν καταλαβα γιατι η κυρια Μαρια δεν είναι κυρια Μ.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Fight Back

Γιατί με Μ. συμβολίζω μία από την παρέα... Κι εξάλλου μπορεί το κυρία Μαρία να μην είναι και το πραγματικό της όνομα... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Πέρα από την πλάκα γιατί μόνο έτσι μπορώ να το δώ...υπάρχουν πολλές τέτοιες πεθερές που ο Θεός να σε φυλλάει...
Να φτύσω τον κόρφο μου...φτου φτου φτου

Ανώνυμος είπε...

Το να πάει κόντρα σε αυτή την γυναίκα μάλλον τα μάτια της θα βγάλει... Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις... φίλησέ το!!!

Chrisa είπε...

Εγώ ήμουν ο anonymous

Ανώνυμος είπε...

Προς ολες τις μελλοντικες νυφες:Οι πεθερες θελουν δουλεμα, χοντρο δουλεμα .Παιξτε το παιχνιδι τους και μια μερα θα παιζουν αυτες το δικο σας

Fight Back είπε...

Νομιζω τελικα οτι η κακιά πεθερα είναι ενας μυθος που πηγαζει απο το φοβο που έχουν οι υποψήφιες νυφες (και γαμπροι) για το ρολο της. Ειναι εξαίρεση κι οχι κανονας. Αν φανταστειτε τους εαυτους σας μελλοντικα στο ρολο της πεθερας θα ειστε η σκυλα πεθερα, ή η πεθερα που κατανοεί? μαλλον το δευτερο προβλεπω θα πειτε.
Εξαλλου τους συγγενεις δεν τους διαλεγεις, ποσο μαλλον τους εξ'αγχιστειας, αλλα πρεπει να τους ανεχτεις.

An-Lu είπε...

@ οικοδέσποινα
- Είναι δυσεύρετοι αλλά όχι ανύπαρκτοι (παντρεύτηκα έναν τους!)
- Επιμένω να καθορίζω το age group 30plus. Σε νεαρότερες ηλικιές θέλεις άλλα κόλπα για ξεσκαρτάρισμα/ξεσαβούρωμα ΟΚ?

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά δεν ξέρει να μαγειρεύει αυτός καθόλου;