12.9.06

Με τρίχες θα ασχολούμαστε;

Την Κυριακή η γυναικοπαρέα είχε μαζευτεί στο σπίτι της Ε. για πίτσες και επιτραπέζια! Κάποια στιγμή λοιπόν η Μ. σηκώνει μηχανικά το μπατζάκι του παντελονιού της και βάζει τα γέλια: "Πω! Κοίτα πόδι! Έχω πάνω από βδομάδα να ξυριστώ!"

Και φυσικά αυτό ήταν η αφορμή για μια ολόκληρη συζήτηση για... τρίχες!

"Έλα μωρέ..." είπε η Ν. "Τώρα που χειμώνιασε φοράμε τζην και δεν φαίνονται! Άσε που ο δικός μου είναι στην Πάτρα, οπότε ποιός θα τις δει;"

Η Σ. που γενικά είναι μέσα στην πίκρα τελευταία (απέτυχε και το ραντεβού με τον Ν... Κάποια στιγμή πρέπει να γράψω γι αυτό!) άρχισε τη γκρίνια: "Εγώ πάλι έτσι κι αλλιώς γκόμενο δεν έχω και ούτε θα βρω απ' ότι φαίνεται! Φούστες και σορτσάκια δε φοράω είτε χειμώνας είναι είτε καλοκαίρι! Γιατί να ξυριστώ; Ουφ!"

Η εδώ-και-χρόνια-δεσμευμένη της παρέας, η Ε., δήλωσε: "Κορίτσια, εμένα ο Χ. τόσα χρόνια με έχει δει ένα σωρό φορές αξύριστη, με μία παραπάνω δε θα πάθει τίποτε... Βαριέμαι..."

Ο τελικός απολογισμός; Οι τέσσερις στις έξι είχαν πάνω από βδομάδα να πιάσουν ξυράφι! Μόνο εγώ κι η Α. (η φίλη μου που παραλίγο να βρει γκόμενο στην πορεία και πήγε με το πρωτοετό στο Αγκίστρι...) τους χαλάγαμε το σερί...

Κι εγώ, για να είμαι ειλικρινής, έκανα χαλάουα προχτές για έναν πολύ πολύ συγκεκριμένο λόγο... Αύριο έχω ραντεβού!

Οπότε ρε κορίτσια, ποιό είναι το συμπέρασμα;

Αν έχουμε μακροχρόνια σχέση τα έχουμε ξεπεράσει λέει αυτά τα κολλήματα! Και αφήνουμε τον άλλο τον κακομοίρη να χαϊδεύει ένα πόδι με περισσότερη τρίχα από το δικό του!

Αν έχουμε δε σχέση από απόσταση ακόμα καλύτερα! Κυκλοφορούμε με τρίχα κάγκελο όλο τον καιρό κι όταν έρχεται αυτός κάνουμε μια γενική κούρα ομορφιάς!

Αν δεν έχουμε πάλι σχέση βαριόμαστε να πιάσουμε ξυράφι... Ποιός θα δει τα πόδια μας ούτως ή άλλως; Ααααχ! Κι αν σου κάτσει; Αν τον βρεις εκεί που δεν τον περιμένεις, τι θα του πεις; Μισό λεπτό μωρό μου να πάω στο μπάνιο να ρίξω ένα ξυρισματάκι;

Πφφφ... Τρίχες!

1 σχόλιο:

civil είπε...

Όοοοοοχι! το συμπέρασμα δεν είναι αυτό! Το συμπέρασμα είναι πως θέλω τηλέφωνο και διέυθυνση της Α.
(οι άλλες να πάτε να ξυριστείτε πρώτα)