7.11.08

Πες μου ένα ψέμα ν΄ αποκοιμηθώ

Ψέματα...
Μικρά, μεγάλα, αθώα...
Του ψαρά (κι έπιασα ένα ψάρι τοοοοοοσο)
Του κυνηγού (και τότε βούτηξα την αρκούδα...)
Του πιτσιρικά (και ήρθε ένα μεγααααλο ρακούν και έφαγε όλο το γλυκό)
Του μαθητή (εγώ κοπάνα; τι λες ρε μάνα, 4ωρο είχαμε!)
Του φοιτητή (ε, πόσα να χρωστάω; δύο, τρία;)
Του γκόμενου....
Ε, τι;! Πώς πας να το προσπεράσεις έτσι απλά αυτό;
Θέλει ανάλυση το θέμα!
Όλοι λέμε ψέματα! Κι όποιος λέει ότι δεν έχει πει ποτέ, λέει ΨΕΜΑΤΑ!
Το θέμα όμως είναι τι ψέματα...
Και δεν εννοώ μόνο για ποιο σκοπό!
Ναι, υπάρχουν τα ψέματα για "καλό" και "κακό" σκοπό...
Αυτά που λες για να μη με πληγώσεις (όχι γλυκιά μου, δεν πάχυνες καθοοοολου)
Αυτά που λες για να γλυτώσεις έναν - ανώφελο (;) - καβγά (ναι, προχτές δεν είχες πονοκέφαλο, τον Παναθηναϊκό έβλεπες, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα)
Αλλά κι αυτά που λες για να καλύψεις τις... βρωμοδουλειές σου! Και φρόντισε να μην τα μάθω!
Το άλλο όμως μεγάλο κεφάλαιο στο θέμα ψέμα είναι το είδος!
Μην τα βάζουμε όλα μαζί! Το ψέμα είναι τέχνη! Δημιουργία!
Υπάρχει και το πρόχειρο, υπάρχει όμως και το εμπνευσμένο! Το καλοδουλεμένο! Το οσκαρικό!
Και να σου πω κάτι; Αν είναι να μου πεις ψέμα - πες με μαζόχα - πες μου τουλάχιστον ένα καλό!
Ένα από αυτά που καλύπτουν όλες τις πιθανές εκδοχές, που σε βγάζουν κι από πάνω!
Ένα από αυτά που και να καταλάβω ότι είναι ψέμα, τουλάχιστον θα παρηγορηθώ ότι κόπιασες για να με πείσεις!

Κι αφού το ανοίξαμε το θέμα, ας δώσουμε και τα βραβεία της παρέας!

Ειδικό βραβείο, ψέμα "νομίζω είμαι καλυμμένος"
Το βραβείο θα παραδώσει η Α. στον Χ. (χειροκροτήματα)
- Μωρό μου! Μα φυσικά και δεν ξέχασα τη γιορτή σου! Απλά δεν είχα κάρτα... Κι εκεί που ήμουν δεν έπιανε και το κινητό. Δεν είχα και ίντερνετ. Κι εξάλλου ήθελα να στο πω από κοντά!

Έπαινος, ψέμα "γέλα πουλί μου, γέλα"
Από την Ε. στον Χ. με αγάπη!
- Κοίτα να δεις... Δεν ξέχασα ακριβώς να σου πάρω το μαλλακτικό που ζήτησες... Είμαι στο σούπερ μάρκετ! Κοιτάω τα ράφια και εντοπίζω ότι έχει μείνει μόνο ένα τελευταίο από αυτά που είναι για μπούκλες και έξτρα όγκο. Κι εκεί που πάω να το πιάσω χτυπάει το κινητό μου. Μέχρι να το κλείσω έρχεται μια γιαγιάκα και - τσουπ! - παίρνει ακριβώς αυτό... Πήγα να την ακολουθήσω, να την παρακαλέσω, αλλά καταλαβαίνεις, ήταν και γιαγιούλα, τη λυπήθηκα...

Πρώτο βραβείο, ψέμα "οσκαρικό" με ειδικά εφέ και πολλούς κομπάρσους
Θα το παραδώσω εγώ προσωπικά στον Κ.
- Αγάπη μου δε μπορώ να βρεθούμε απόψε... Δε θα το πιστέψεις! Πάρκαρα παράνομα το αμάξι και μου το σήκωσε ο γερανός! Και θα πρέπει τώρα να τρέχω στην τροχαία... Άχου, τι έπαθα! Και έχω ξεχάσει και μέσα το κινητό...

Και μην ξεχάσω:
Χρυσό βατόμουρο από την Ν. στον Σ. για τον περιβόητο "ολοήμερο πονοκέφαλο"!

1 σχόλιο:

σοκολάτα φράουλα είπε...

Τα ψέματα της τρίτης κατηγορίας μες στη σχέση είναι ασυγχώρητα! Και πρέπει να παρακαλάς να τα μάθεις για να σουτάρεις τον άλλο όσο είναι καιρός! Αν και κανείς δεν πρέπει να βγάζει την ουρά του απ'έξω!!

Όσο γιατο ψέμα του κηνυγού, μου θύμισες ένα ανέκδοτο:

Ήταν ενα βράδυ μια παρέα αντρών που κοκορεύονταν για τα κατορθώματά τους. Και έλεγε ένας:
-Είχα πάει μια φορά για κυνήγι στο δάσος κι εκεί που κυνηγούσα είδα ξαφνικά μια αρκούδα, τεράστια και καφέ. Αλλά εγώ δε φοβήθηκα. Πήγα να της ρίξω με την καραμπίνα και είδα ότι μου τελείωσαν τα σκάγια. Αλλά ουτε τότε φοβήθηκα. Με τρεις κινήσεις την ξάπλωσα κάτω με τα πόδια ψηλά...
Κι εκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό του. Αφού μίλησε και το έκλεισε, λεει:
-Πού είχα μείνει;
-Εκεί που την ξάπλωσες κάτω με τα πόδια ψηλά
-Α ναι, και την πηδούσα μέχρι το πρωί!!!