25.11.08

Δικαιολογίες του κώλου

με συγχωρείτε κιόλας...
αλλά πώς αλλιώς να τις πω;

Μα, είναι δικαιολογία τώρα το ότι δεν ήρθα στο πάρτυ σου γιατί είχα... γαστρεντερίτιδα;;;
(με αναλυτική περιγραφή στο msn για την ποσότητα και τη... σύσταση)

Και φυσικά δε μπορούσες και να πάρεις ένα τηλέφωνο γιατί ήσουν συνέχεια στο μπάνιο!

Οοοοοοχι...
Σκέφτηκες να πάρεις αλλά έχεις και κάτι ψυχολογικά με το θέμα γεννέθλια. Σε πονάει το ότι μεγαλώνουμε! Ούτε στου κολλητού σου δεν είχες πάει! Και τέτοια μελοδραματικά.

Φυσικά... Ξέχασα... Ανήκεις στην κατηγορία "νομίζω είμαι καλυμμένος"!
Δηλαδή τώρα αισθάνεσαι ότι με έπεισες;
Δεν αφήνεις τις δικαιολογίες του κώλου λέω εγώ τώρα;
Ουφ!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά πρώτα πρώτα !

Νομίζω δεν πρέπει να είσαι τόσο καχύποπτη. Αν λέει κάποιος ψέμματα δικό του πρόβλημα...

Carrie Vs Bridget είπε...

Thanks! :)

Όσο για το... πρόβλημα, είναι και δικό μου αν με θεωρεί τόσο βλάκα για να τον πιστέψω!
Κάτι σαν τα ψέματα που λένε τα παιδάκια! "Εγώ; Εγώ δεν πήγα ποτέ εκεί! Και να πήγα δεν τον χτύπησα! Και έτσι κι αλλιώς αυτός ξεκίνησε πρώτος!"
:-Ρ