24.5.07

Όχι τώρα μωρό μου, έχω πονοκέφαλο!

Το θέμα της σημερινής συζήτησης της παρέας των 6 ήταν οι... ηλίθιες δικαιολογίες! Τι μας έχουν πει και τι έχουμε πει κατά καιρούς για να ακυρώσουμε ραντεβού και εξόδους!
Το βραβείο πάντως το κέρδισε με την αξία του το... αίσθημα της Ν.!
Από χτες κανονίζανε τα παιδιά να βρεθούνε, είναι και περίοδος εξετάσεων και το πρόγραμμα είναι φορτωμένο....
"Θα τα πούμε αύριο το βράδυ. Θα έρθω εγώ στα μέρη σου αυτή τη φορά!" της έγραψε στο μήνυμα και χάρηκε η Ν.! Ε, εδώ που τα λέμε, 1,5 ώρα ταξίδι δεν είναι και λίγο! Καταραμένη Αθήνα! "Αν προκύψει κάτι θα σε ενημερώσω", συμπλήρωσε σε ένα δεύτερο μήνυμα... Και η Ν. πήρε ανάποδες!
- Να δείτε που θα το ακυρώσει, γκρίνιαζε στο msn! Και μάταια προσπαθούσαμε να την πείσουμε για το αντίθετο...
Και πράγματι το ακύρωσε! 11 το πρωί της μιλάει στο msn...

- Καλημέρα... Δυστυχώς άκυρο το σημερινό. Δεν είμαι καλά και δε θα μπορέσω να έρθω... Τσαντίστηκες;
- Δεν έχω πρόβλημα... Τι έχεις;;;
- Έχω πονοκέφαλο...
- Ο οποίος να φανταστώ θα κρατήσει μέχρι το βράδυ;;;

Ε, όχι πείτε μου δηλαδή! Είχε άδικο που τσαντίστηκε; Ρε παιδιά, μας στήνετε που μας στήνετε, βρείτε τουλάχιστον μια δικαιολογία της προκοπής! Μην υποτιμάτε και τη νοημοσύνη μας!

7 σχόλια:

Wonder είπε...

έχει σημασία η δικαιολογία;
"he's just not that into you"

toolman είπε...

θα έλεγα κάτι, αλλά έχω πονοκέφαλο, μια άλλη φορά ίσως σε κάποιο άλλο ποστ.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εχω περιοδο σημερα.
Θα σχολιασω και εγω αυριο....

Αταίριαστος είπε...

Ε, πες μας ποιες δικαιολογίες θέλετε να ακούτε που δεν θεωρείτε ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη σας; Θα διαβάσω με ενδιαφέρον και θα κρατήσω και σημειώσεις.

Νίνα είπε...

Κρατα σημειωσεις αταιριαστε.."ειμαι του θανατα μωρακι μου ποναει η μεση μου η πλατη μου το κεφαλι μου το στομαχι μου και αποκλειεται να μπορεσουμε να βρεθουμε το βραδυ..δεν θελω να σε κολλησω κιολας τωρα που ξερω οτι εχεις εξεταστικη κ εισαι πιεσμενη..!"

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Wonder

Δε θα αρνηθώ ότι είναι μια πιθανότητα...

@ toolman & ΠΡΕΖΑ TV

Είστε απλά κάφροι!!!
Αααααχ! Άντρες!
:-D

@ Αταίριαστος

Με κάλυψε η Nina! lol
Ρε συ, δε θέλουμε δικαιολογίες... Προτιμούμε την αλήθεια. Αλλά αν πιστεύετε ότι δε θα καταλάβουμε το λόγο (ρε μωράκι μου, είναι ο τελικός αύριο...) πείτε κάτι πιο πιστευτό! Μα, ολοήμερος πονοκέφαλος;;;

@ Nina

Χα χα χα!

civil είπε...

ρε, είμαστε πολύ έξυπνοι. Γι' αυτό χρησιμοποιούμε ηλίθιες δικαιολογίες!
;)