4.11.08

Οριζοντίως...

Γενικά δεν αισθάνομαι άνετα να γνωρίζω μαμάδες, γιαγιάδες και θειάδες. Πόσο μάλλον... υποψήφια πεθερικά! Κωμικοτραγικές ιστορίες σημαδεύουν τις συναντήσεις με τα σόγια κάθε φορά! Και κάθε φορά εγώ εύχομαι να ανοίξει η γη να με καταπιεί!

Οκ, γενικά με τα αδέρφια δεν έχω μεγάλο πρόβλημα! Σίγα μην τους ζητήσουμε και την έγκριση δηλαδή! (αν και είχα και περιστατικό μεγάλης αδερφής που ήθελε να με ξεμαλλιάσει γιατί αποπλάνησα λέει τον αδερφούλη της!)
Το συγκεκριμένο περιστατικό πάντως με τον αδερφό δεν είναι και τόσο τραγικό. Μάλλον προς το κωμικό πάει. Είμαι με τον καλό μου στο σπίτι του - δεν έχω ιδέα αν και ποιος άλλος μπορεί να είναι στο σπίτι - και χαμουρευόμαστε στο κρεβάτι του. Σε αυτή λοιπόν τη σεμνή και διακριτική στάση, εγώ τ' ανάσκελα κι αυτός αποπάνω ανοίγει την πόρτα ο αδερφός! Και τι πιο φυσικό από το να κάνουμε τις συστάσεις οριζοντίως! Αυτή εδώ από κάτω είναι η κοπέλα μου! Κι αυτός που χάσκει με το στόμα ανοιχτό στην πόρτα είναι ο αδερφός μου. Δε δίνουμε και τα χέρια να είμαστε πιο επίσημοι;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι αν έδινες το χέρι σου, κάπου αλλού θα σταματούσε πριν βρεί το χέρι του άλλου...;-))

J.

Carrie Vs Bridget είπε...

Γκουχ, γκουχ...