3.11.08

Της θειας σου!

Της θειας σου το περίπτερο...
Της θειας σου το μπουγαδοκόφινο...
Το πλυντήριο...
Το ταμ-τιρι-ρι...
Της θειας σου τέλος πάντων!

Ναι, ναι! Το ξέρω! Αυτό το "της θειας σου" πάντα το λέω σε λάθος στιγμές! Π.χ. στον Σ. παρουσία δύο ξαδέρφων και μιας ξαδέρφης!
- Για τη μάνα μου το είπες ρε;
- Όχι μωρέ, για την άλλη...
- Ποιά δηλαδή; Τη δικιά μου;
Κι άσ' το να πάει στο διάολο ένα πράγμα!

Ε, αν συνδυάσεις τη συγκεκριμένη συνήθεια και τον αγαπημένο μου Μέρφυ απλά παίρνεις το ακόλουθο περιστατικό!

Καινούριο "αίσθημα" και γενικά έχω αποφύγει εντέχνως να γνωρίσω μαμάδες, μπαμπάδες, γιαγιάδες. Και είμαι πανευτυχής! Έλα όμως που τα σόγια καραδοκούν!
Πίνουμε τον καφέ μας αμέριμνοι και φυσικά πλακωνόμαστε! Όχι πολύ σοβαρά, αλλά εγώ ένα "της θειας σου" του το πέταξα! Και φυσικά εκείνη τη στιγμή ποια πέρναγε από δίπλα; Μα φυσικά, η θειά του! @$*#@_*#!
Ναι, ομολογουμένως, ήταν ένας ενδιαφέρον τρόπος να τη γνωρίσω! Και πρέπει και να με κατασυμπάθησε κιόλας... Πφφφ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: