7.12.07

Χρααατς!

Ο πρωταγωνιστής ρίχνει την κοπέλα στο κρεβάτι. Της βγάζει τα ρούχα ενώ τη φιλάει με πάθος. Και χρααατς! Της σκίζει τα εσώρουχα! Και...

Τι και; Σε ποια ταινία το είδατε αυτό; Και πως σας ήρθε να το εφαρμόσετε;
Ξέρετε πόσο κοστίζει ένα σουτιέν; Όχι, πείτε μου! Έχετε την παραμικρή ιδέα;

Τι πάθος και κολοκύθια; Με δουλεύεις;

Στο σεξ όλα επιτρέπονται. Και το πάθος συχνά προκαλεί ατυχήματα. Από γρατζουνιές και πιπιλιές που μια ζωή καλύπτουμε για να μην τα δουν οι γονείς μας, οι καθηγητές μας, το αφεντικό μας... Πιασμένη μέση, στραβολαίμιασμα... Κατά κάποιο τρόπο θεμιτά (αυτό με τις πιπιλιές υπόσχομαι να το αναπτύξω σε άλλο κείμενο)...
Αλλά αυτό με τα εσώρουχα; Μπορεί να το έχω φαντασιωθεί, να με εξιτάρει σαν ιδέα, να το βρίσκω απόλυτα διεγερτικό... Στην πράξη όμως, ευχαριστώ, δε θα πάρω! Δεν μπορώ βλέπεις να το ξέρω από πριν για να μη βάλω το αγαπημένο μου... Αυτό για το οποίο έσκασα 90 ευρώ... Ή αυτό που με βολεύει τόσο μα τόσο πολύ κι είναι το μόνο που μπορώ να βάλω με την αγαπημένη μου κόκκινη μπλούζα...
Δε μπορώ να το προγραμματίσω λοιπόν, κι αυτό το "χρααατς" μπορεί να είναι καταστροφικό για την εξέλιξη της βραδιάς... Όσο και να σε θέλω, τη στιγμή που θα ακούσω το χρατς, το πιο πιθανό είναι να ξενερώσω! Να εκνευριστώ! Να πελαγώσω...
Ναι, μπορεί και όχι... Μπορεί να το κάνεις την κατάλληλη στιγμή. Μπορεί να το κάνεις έτσι που να μη με νοιάζει ότι κι αν είναι αυτό που φοράω... Μπορεί να είναι το πιο ερωτικό πράγμα που μου έχει συμβεί.
Αλλά είσαι έτοιμος να πάρεις αυτό το ρίσκο;

Μου έχουν σκίσει αρκετές φορές τα εσώρουχα... Δε θυμάμαι κάποια που να το απόλαυσα 100%. Που να μην έκανα έστω τη σκέψη "όχι ρε γμτ, όχι αυτό...". Ή ακόμα χειρότερα "λες να μπορώ να το ράψω;"... (όχι ακριβώς κατάλληλες σκέψεις κατά τη διάρκεια του σεξ...)
Πιο καταστροφική νομίζω ότι ήταν η φορά που ένας τύπος μου έσκισε το σουτιέν ενώ ήμασταν σπίτι του. Κι έπρεπε μετά να βρω τρόπο να γυρίσω στο δικό μου! Κι ήταν και καλοκαίρι, να πεις ότι θα φορούσα το μπουφάν και κάπως θα την έσωζα την κατάσταση! Και δεν είχε καν κλωστή και βελόνα... Τι το θυμήθηκα τώρα αυτό; Ουφ!

Δεν ξέρω... Αυτά που γράφω πιθανότατα δεν είναι γενικός κανόνας...
Αλλά να... Αν θέλετε ντε και καλά να σκίσετε κάτι προτιμήστε τα κάτω... Α! Και μην σκεφτείτε ούτε στιγμή ότι κι αυτών η τιμή πάει ανάλογα με την... ποσότητα του υφάσματος! ;)
Ή στην τελική πάρτε μας δώρο ένα σετάκι με αυτόν τον σκοπό! (ξανά ;))

13 σχόλια:

An-Lu είπε...

Νομίζω πως η λύση του δώρου "πριν" είναι η πλέον εφικτή και ανώδυνη!
;-)

Sourotiri είπε...

Πηγαινε στην λαικη και παρε βρακακια με 3 ευρω, να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

τέλσον είπε...

sourotiri, δεν είναι λίγο αντι-καυλέ τα €3-α εσώρουχα (για να μην πω βρακιά) από την λαϊκή;;;

Carrie, μπορώ να σου πω πάντως πως στιγμές πάθους που θέλεις να είναι και λίγο Large, αν όχι ΧΧΧ-Large, θέλουν και την αντίστοιχη θυσία, στην συγκεκριμένη περίπτωση, να βάλεις το χέρι σου βαθια στην τσέπη. Δε θα μπορούσα να σκίζω τα εσώρουχα των συντρόφων μου και να μην τους χαρίζω καλύτερα και ομορφότερα...

Ανώνυμος είπε...

WOW!!Gia alli mia fora meno ekpliktos brosta sta poliploka kai polisintheta provlimata pou adimetopizei i sigxroni ginaika...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ An-Lu

Τώρα βέβαια δεν ξέρω πόσο σίγουρη είμαι για την επιλογή που θα κάνει ένας άντρας σ' αυτόν τον τομέα... Αλλά ειδικά αν είναι για... σκίσιμο, τι πειράζει; :Ρ

@ Sourotiri

Με κάλυψε ο Τέλσον...
(Ε, όχι! Δε λέει! Αυτά δε σου προκαλούν και καμία διάθεση να τα σκίσεις νομίζω!)

@ τέλσον

Εεεετσι! Γι αυτό σε πάω εσένα! Γιατί είσαι large! ;)

@ DeathGuard

Αμφισβητείς τη σοβαρότητα του συγκεκριμένου προβλήματος φίλτατε; Και το παραδέχεσαι κι ανοιχτά; Θα τιμωρηθείς παραδειγματικά! :Ρ

Derek είπε...

και εκεί που νόμιζες ότι είναι ανατομικά αδύνατον να στραμπουλίξεις τα δάκτυλα σου... ΤΑ-ΝΤΑΑΑΑ ένα σουτιέν!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

Πες μου ότι πραγματικά ΔΕΝ το έχεις πάθει!
lol
Είναι ειλικρινά διασκεδαστικό να βλέπεις έναν άντρα να παιδεύεται να ανοίξει ένα σουτιέν! Ειδικά αν αρχικά έχει προσπαθήσει να το παίξει άνετος και "μπορώ και με ένα χέρι"! Χε χε!

Derek είπε...

κοίτα εγώ πάντα το έλεγα ότι η αυτογνωσία είναι πολύ μεγάλο προτέρημα για έναν άνθρωπο και επειδή ξέρω ότι δεν έχω γνώσεις κλειδαρά-λουφαδόρου δεν την έχω πατήσει ποτέ γιατί ποτέ δεν έκανα τον άνετο και ποτέ δεν άνοιξα (εντελώς) μόνος μου σουτιέν που ανοίγει από πίσω

από την άλλη πάλι αυτές τις 2-3 φορές που πέτυχα σουτιέν που ανοίγει από μπροστά έκανα πανηγύρι

για την ακρίβεια τα σουτιέν που ανοίγουν από μπροστά είναι (χαλαρά) στο νούμερο 5 της λίστας μου με τις 5 σημαντικότερες εφευρέσεις του ανθρώπινου είδους μετά τον στιγμιαίο καφέ, τις ζώνες ασφαλείας, τα ισοθερμικά εσώρουχα (τα οποία τα εκτίμησα δεόντως στην Φινλανδία) και την φωτογραφική μηχανή

Ανώνυμος είπε...

Τα ακριβα δεν θελεις να στα σκιζουν γιατι κοστιζουν.
Τα φτηνα δεν σου κανουν γιατι δεν θα θελει κανεις να στα σκισει αμα σε δει με αυτα...
Να σε πληρωνει για να στα σκιζει ακουγεται λιγο υποτιμητικο...

Τι τραβατε και εσεις οι φτωχιες...

Ισως να μην φορας γενικως καθολου?

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

>> ποτέ δεν άνοιξα (εντελώς) μόνος μου σουτιέν που ανοίγει από πίσω

Ξέρεις τι ξενέρωμα είναι να σου πει ο ΄λλος "βγάλτο μόνη σου, εγώ δε μπορώ";;; :Ρ

@ Ανώνυμος

Ααααα! Κι άλλος που αμφισβητεί τη σοβαρότητα των... προβληματισμών μου! Δε θα τα πάμε καλααααα...

(παρεμπιπτόντως, δεν είναι κακή ιδέα... σε κάποιες περιπτώσεις!)

Derek είπε...

το "βοήθα λίγο" που χρησιμοποιώ εγώ ακούγετε καλύτερα

maria είπε...

Έχω την υποψία ότι η κοπέλα στην οποία ανήκει αυτό το blog, έχει πολύμεγάλη φαντασία και διάθεση για ιστορίες για αγρίους. Και η διαίσθησή μου είναι τις περισσότερες φορές σωστή...

Heliotypon είπε...

Δεςν έχω σκίσει ποτέ ρούχο σε γκόμενα γιατί δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα. Μετά, έτσι που είνα τα σημερινά βρακιά δεν χρειάζεται να σκίσεις. Απλώς παραμερίζεις το λαστιχάκι... Κι είναι καυλωτικό να σε πιέζει από τα πλάγια το λαστιχάκι αλλά και η ιδέα ότι της το κάνεις με το βρακί... 'Οσο για τα σουτιέν κι αυτά μικρά είναι και τα παραμερίζεις...