6.12.07

Η μέρα που ξαναείπα όχι στο σεξ!

Ε, αν πεις μια φορά όχι μάλλον παίρνεις το κολάι! Ή απλά δεν πάω καλά τελευταία!
Τις προάλλες είχα βγει με μια παρέα που αποτελείται κυρίως από ζευγάρια! Και που έχουν φαγωθεί να μου βρουν γκόμενο! Κάθε φορά που βγαίνουμε μου κουβαλάνε κι άλλον υποψήφιο... Άραγε ξέρει κι αυτός γιατί τον φέρνουν ή μόνο εγώ έχω την τιμή να το γνωρίζω;
Μέχρι πρότινος όλοι όσοι μου είχαν φέρει μου ήταν πλήρως αδιάφοροι (με εξαίρεση έναν συμπαθητικούλη τον οποίον όμως πρόλαβε και τον πήρε η Α....). Και γενικά αυτά τα... προξενιά μου φαίνονται πολύ ανόητα! Όχι βέβαια ότι θα με χάλαγε να γνωρίσω μερικά καινούρια άτομα, έστω και σαν παρέα.
Για τον Γ. δε μου είχαν παρουσιάσει βιογραφικό. Μάλλον τους προέκυψε τελευταία στιγμή. Τους φάνηκε καλή περίπτωση κι ότι θα ταιριάζαμε και μας έσυραν για κρασί στο Θησείο.
Πραγματικά περάσαμε πολύ ωραία κι ο Γ. είναι ενδιαφέρον άτομο! Είναι και λίγο κομπιουτεράς οπότε βρήκαμε κι ένα κοινό σημείο και πιάσαμε την κουβέντα για πολλές πολλές ώρες. Κατά τη μία οι... καλές προξενήτρες αποφάσισαν ότι έπρεπε να αποχωρήσουν και μας άφησαν μόνους μπας και γίνει το μοιραίο!
Λοιπόν μείναμε στο Θησείο μέχρι που έκλεισε το μαγαζί και μετά μεταφερθήκαμε σε κάτι παγκάκια παρακάτω μιλώντας ατελείωτα και με τον Γ. να προσπαθεί να μου ρυθμίσει το wifi στο κινητό (δεν υπάρχει κανένα πονηρό υποννοούμενο! κυριολεκτικά αυτό προσπαθούσε να κάνει!). Πρέπει να αποφασίσαμε να γυρίσουμε σπίτια μας (ήταν κι εργάσιμη η επόμενη) κατά τις εφτά το πρωί!
Υπό νορμάλ συνθήκες το μυαλό μου ήδη θα έκανε σκέψεις του στυλ "σπίτι μου ή σπίτι σου;" και θα αναζητούσα το σωστό timing για το πώτο φιλί! Οι συνθήκες όμως εξακολουθούσαν να μην είναι νορμάλ! Οπότε ακριβώς τη στιγμή που ο Γ. έκανε μια κίνηση να με φιλήσει μπήκα στο πρώτο ταξί που ήταν σταματημένο στην πιάτσα κι έφυγα! Για να κοπανήσω βέβαια μετά με την ησυχία μου το κεφάλι μου στον τοίχο!
Θα μου πει κανείς τι έχω πάθει; Δεν είμαι εγώ! Οι πράξεις μου δεν ταιριάζουν με τις απόψεις μου. Οι συνειδητές μου αποφάσεις με τις ασυνείδητες! Έχω αρχίσει να γίνομαι... φυσιολογική;;;

Υ.Γ. Να του στείλω κανένα μήνυμα; Παίζει να σώζεται η κατάσταση ή με θεώρησε τελείως τρελή;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Vlepo mia krisi tautotitas auto ton kairo e?:P Mia xara sozetai i katastasi.Siga min se pire gia treli autos epeidi den kathises gia fili.Min sou po oti tora tha goustarei akoma parapano se fasi a orea auti den ine eukoli klp klp stereotipa :)

K-Top είπε...

Αυτός θα φύγει μόνο αν τον απειλήσεις με όπλο. Εδώ σε περίμενε μέχρι τις 7 το πρωί σε ένα παγκάκι και μάλιστα με την επόμενη εργάσιμη!

Ανώνυμος είπε...

"Έχω αρχίσει να γίνομαι... φυσιολογική;;; "

Ακριβως το αντιθετο


"Παίζει να σώζεται η κατάσταση"

Χαλαρα...


"ακριβώς τη στιγμή που ο Γ. έκανε μια κίνηση να με φιλήσει μπήκα στο πρώτο ταξί που ήταν σταματημένο στην πιάτσα κι έφυγα!"

Για να καταλαβω, περασατε μια ολοληρη νυχτα εξω, μονο οι δυο σας και εκεινος βρηκε καλη την ιδεα να δωσει το πρωτο φιλι οταν ειχε πια ξημερωσει μπροστα απ' την πιατσα των ταξι ; wtf !

Α, και κατα ποιο τροπο ειπες "Οχι" στο σεξ ; Εμενα πιο πολυ μου φανηκε σαν οχι στο να ξαναβρεθειτε και με αυτο σαν δεδομενο, προκυπτει οτι αντρες=σεξ για 'σενα ! Βρε, πως αλλαξαν τα πραγματα ! Ξερεις, οπως καποιοι εφηβοι αποκαλουν τις γυναικες "μουνια" σε λιγο θα ακουσουμε κοπελες να αποκαλουν τους αντρες "καυλες" :Ρ

Carrie Vs Bridget είπε...

@ DeathGuard

Κρίση ταυτότητας; Κρίση γενικώς; Πάντως όντως κάτι έχω πάθει τελευταία...
Λες πως σώζεται... Έχω μάθει ότι κάποια πράγματα είναι τώρα ή ποτέ. Μη μπερδευτούμε. Δε μίλησα ποτέ για σχέση. Αλλά για φάση. Κι εκεί νομίζω ότι δε χωράν αναβολές...

@ Atron

Μπορεί να κάθησε μέχρι τις 7 ο χριστιανός αλλά αυτό που του 'κανα δεν τον ξενέρωσε επαρκώς;

@ Anonymous

Μα, κι αυτός όντως λάθος timing διάλεξε. Πήγε να το παίξει εκ του ασφαλούς; Και το καθυστερούσε για να βεβαιωθεί; Ποιος ξέρει...
Όπως γράφω και παραπάνω, αν αποφάσιζα να κάνω κάτι με τον Γ. δε θα ήταν τίποτε περισσότερο από μια φάση. Ίσως κρατούσε και μερικές μέρες αλλά σε καμία περίπτωση τίποτε πιο σοβαρό. Με αυτήν την έννοια αυτός ο άντρας και αυτή η κατάσταση, ναι, ισοδυναμεί με σεξ. Λίγο ψυχρό; Ίσως...

Ανώνυμος είπε...

Xmmm....Exeis dikio.Alla akoma ki etsi gia enan adra den ine pote arga gia mia fasi ;)

Aphrodite είπε...

OMG! dont do that!
ginese san emena!

RUN FOR YOUR LIFEEEEEEEEEE!!!

haha

xoris plaka!
stile tou minima..pes oti ixes ta dika sou ke isoun kapos perierga ktl ktl :P


good luck!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ DeathGuard

Λες, ε;
Εγώ πάντως λέω να το αφήσω... Ξαναζεσταμένο πολλές φορές δε λέει...

@ QuelMarth

lol
Τρέχω τρέχω αλλά δεν ξεφεύγω...
Ποιά δικά μου να του πω ότι είχα του κακομοίρη; Και γιατί να κάτσει να ασχοληθεί και μαζί μου στην τελική; Θα το αφήσω έτσι το θέμα κι αν κάτσει κάποια στιγμή στο μέλλον να τον ξαναδώ το συζητάμε. Προς το παρόν προέχει το να αρχίσω να μαθαίνω από τα λάθη μου... :(

Ανώνυμος είπε...

gief carrie !

Ανώνυμος είπε...

Mia fora den PhDhXtHkEs me enan agnwsto, kai se phre apo katw... To feministiko kinhma summerizetai ton 8rhno kai thn odynh soy. Keep Walking.