5.12.07

Η μέρα που είπα όχι στο σεξ!

Γενικά περνάω μια φάση που - όπως το έθεσε ένας φίλος - μαζεύω χαρακιές στο μαχαίρι μου. Κοινώς ψάχνω νέες εμπειρίες. Δεν έχω διάθεση για σχέσεις και δεσμεύσεις. Γενικά ψάχνομαι.
Για τον ντελιβερά μου σας έχω μιλήσει, σωστά; Τον τελευταίο καιρό, και αφού οι μαγειρικές μου ικανότητες δε βελτιώθηκαν στο ελάχιστο, ο ντελιβεράς μου χτύπαγε συχνά πυκνά το κουδούνι! Ναι, ο ίδιος! Κι είχε μάλιστα αρχίσει κι ένα φλερτ που πολύ με διασκέδαζε! Διακριτικό, ρομαντικό, σχεδόν ιπποτικό! Το οποίο συμπεριλάμβανε χειροφίλημα, κομπλιμέντα και γενικά πράγματα που υπό νορμάλ συνθήκες θα με ξενέρωναν! Αν τα συνδιάσεις δε με γύρο πίτα, τζατζίκι, πατάτες και κρεμμύδια ήταν μάλλον κωμικά! "Θέλω πάντα εγώ να σου φέρνω τα σουβλάκια σου"! Μα, δεν σας ακούγεται κάπως;
Λοιπόν λίγο η όλη φαντασίωση γύρω από το θέμα ντελιβεράς, λίγο η προαναφερθείσα κατάσταση αναζήτησης εγώ πολύ σκεφτόμουν να κάνω κάτι μαζί του! Κι απλά περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία! (και την κατάλληλη παραγγελία... αν έχεις βάλει τζατζίκι στο σουβλάκι δε λέει... καταλαβαίνετε...)
Βέβαια κάθε φορά που εγώ ήμουν ψιλοαποφασισμένη ερχόταν άλλος ντελιβεράς και ξενέρωνα...
Είναι λοιπόν Κυριακή βράδυ, το ψυγείο μου είναι εφιαλτικά άδειο (κυριολεκτικά έχει μόνο νερό κι ένα σιρόπι για το βήχα), τα ντουλάπια μου είναι σε αντίστοιχη κατάσταση, είμαι απίστευτα πτώμα και ΠΕΙΝΑΩ! Και φυσικά παραγγέλνω σουβλάκια!
Να τονίσω ότι ήμουν πραγματικά κουρασμένη. Είχα μόλις επιστρέψει από ένα δωδεκάωρο δουλειάς και δε μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Επίσης είχα το μαύρο μου το χάλι. Το μόνο που χρειαζόμουν ήταν ένα καλό μπάνιο κι ένας καλός δεκάωρος ύπνος. Αντί γι αυτό όμως...
Αντί γι αυτό ήρθε ο ντελιβεράς μου! Αποφασισμένος να κάνει την κίνηση! Στα ίσια, και παρακάμπτοντας το χειροφίλημα, άρχισε να με φιλάει στο λαιμό! Το οποίο είναι το αδύνατο σημείο μου (κι αυτό είναι μείον μου, που λέει και το άσμα!)! Ναι, ομολογώ ανατρίχιασα κι υπό νορμάλ συνθήκες η συνέχεια θα ήταν ακατάλληλη για ανηλίκους. Αλλά οι συνθήκες δεν ήταν νορμάλ!
Γιατί εγώ του είπα απλά "όχι απόψε... είμαι πτώμα...", πήρα τα σουβλάκια κι έκλεισα την πόρτα!
Κατόπιν εορτής βάρεσα αρκετές φορές το κεφάλι μου στον τοίχο. Δεν πίστευα ποτέ ότι εγώ θα έλεγα όχι σε κάτι τέτοιο! Όσο κουρασμένη και να ήμουν!
Το είπα όμως... Κι έκτοτε δεν τον έχω ξαναπετύχει... :(

10 σχόλια:

Derek είπε...

μήπως είναι πάλι ανάδρομος ο Ερμής?

εγώ πήγα και παράτησα πιπινάκι 18χρονο σαν τα κρύα τα νερά γιατί θέλω (λέει!) να πάρω πτυχίο

Derek είπε...

(και τώρα που μου το θύμισες μου τελείωσε και το μουκοσολβάν και πρέπει να σταματήσω το μεσημέρι να πάρω)

Lina είπε...

χαχαχχαχα... πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικό μας θα ναι... μη στενοχωριέσαι =)

Sourotiri είπε...

Την επομενη φορα που θα ερθει, μην τον αφησεις να προλαβει να σκεφτει το προηγουμενο σκηνικο. Και οταν θελεις να ξαναπαραγγειλεις αλλα εισαι πτωμα, παρε απο αλλο μαγαζι φαγητο. Και οταν θελεις σεξ αλλα δεν πεινας, παρε απο αυτο το μαγαζι. :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Ax ayto maresei stis ginekes:Metanionete PADA sxedon gia tis apofaseis sas!I gia na to theso allios den adilamvaneste oti oi epiloges pou kanete exoun kai sinepeies(kala xodro gia tin sigegrimeni periptosi to sxolio alla genika isxiei:)).Pisteuo oti an tou ixes katsei pezei na egrafes oti "popo ekana kala pou tou ekatsa?Mipos itan poutania?"

ps:Welcome back.Sorry pou den to egrapsa sto proigoumeno post :)

Ανώνυμος είπε...

Εφοσον ο τυπος ηταν εν ωρα υπηρεσιας και προφανως δεν ειχε και τοσο χρονο στη διαθεση του, ο μονος τροπος για μα μην εχανε τη δουλεια του θα ηταν μια 5λεπτη ξεπετα. Καλα ρε, ουτε αυτο δεν μπορουσες να αντεξεις - τι νομιζες, πως θα εμενε και για πρωινο ;

K-Top είπε...

Δεν πιάνεις δουλειά σαν ντελιβερού λέω εγώ να έχεις και ποικιλία???

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

Καλά, άφησες το πιπίνι για το πτυχίο;
Γιατί δλδ, δε συνδιάζονται;!
Εσύ παίζει να είσαι χεορότερος κι από μένα! :Ρ

@ >Lina

Μα, κάθε φορά που το παίρνω απόφαση κάθεται στραβή (στην προκειμένη βέβαια φταίω εγώ...)! Δεν το βλέπω... Δε μας θέλει... (η τύχη! γιατί ο ντελιβεράς μάλλον μας θέλει!)

@ Sourotiri

Υποκλίνομαι στη λογική σου!
Και λέω να την ακολουθήσω κιόλας (μόλις παρήγγειλα... λες; )

@ DeathGuard

Τώρα να πω ότι έχεις άδικο; Δε με πολυπαίρνει...
Γενικά βέβαια είμαι της λογικής του να μη μετανιώνω για αυτά που έκανα! Παρά μόνο γι αυτά που ΔΕΝ έκανα... Όπως το συγκεκριμένο... :(

@ Ανώνυμος

Εεεε... Αυτό γιατί δεν το πολυσκέφτηκα;;;
Ή ξεπέτα ή ραντεβού στο τέλος της βάρδιας... Προλάβαινα να κάνω και το μπάνιο μου... Μουτζώστε με! Δεν ξέρω τι σκεφτόμουν! Ή μάλλον ξέρω! ΔΕΝ σκεφτόμουν!

@ Atron

lol
Γιατί εγώ τώρα βλέπω εικόνες ακατάλληλες κι από low budget τσόντα;

K-Top είπε...

Μη σκας για το budget. Εσύ θα πάρεις όσα συμφωνήθικαν από την αρχή! :p

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Atron