11.12.07

Σημάδια...

Μου αρέσουν τα σημάδια... Πιπιλιές, γρατζουνιές, μελανιές... Για να είμαι ειλικρινής, το σεξ το θέλω άγριο, βίαιο, παθιασμένο...
Προτιμώ τα σημάδια σε σημεία όχι τόσο εμφανή... Σημάδια που θα μπορώ να βλέπω μόνο εγώ αναπολώντας μια νύχτα...
Δεν μου αρέσει να τα επιδεικνύω... (αλλά δε θα κυκλοφορώ και με κασκόλ μες στο καλοκαίρι...)

Γιατί όμως κάποιος αφήνει σημάδια; Είναι πράγματι ένδειξη πάθους; Αδυνατεί εκείνη τη στιγμή να σταματήσει; Ή είναι κι ένα μαρκάρισμα; Μια δήλωση ιδιοκτησίας;
Έχουμε ωριμάσει ή υποκινούμαστε από τα ίδια ένστικτα που είχαμε στο λύκειο;

Αν αντιληφθώ ότι κάποιος το κάνει με αυτόν το σκοπό το πιο πιθανό είναι να γελάσω...
Δε μπορείς να μου προκαλέσεις τέτοιο πρόβλημα. Δε μπορείς να με εμποδίσεις να κάνω κάτι απλά και μόνο επειδή η οδοντοστοιχία σου είναι αποτυπωμένη στον ώμο μου.
Ίσα ίσα που δημιουργείς μια αίσθηση απαγορευμένου!
;)



Εγώ δε συνηθίζω να αφήνω σημάδια...
Υποσυνείδητα φαντάζομαι...
Δε θέλω ούτε να προσφέρω "λάφυρα"...
Ούτε να δημιουργώ προβλήματα...

4 σχόλια:

zouri1 είπε...

κακο σημαδι :)

An-Lu είπε...

;-)Όταν ξέρω ότι ο λατρεμένος μου θα φοράει ζιβάγκο την επόμενη εβδομάδα, δεν μπορώ να μην του μαρκάρω το λαιμουδάκι!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1



@ An-Lu

Το προγραμματίζει από πριν ότι θα φοράει ζιβάγκο ή αναγκάζεται; Βρε, τον κακομοίρη! Γοργόνα είστε ή βαμπίρ τελικά;

ΑλφαΚαπαΒητα είπε...

ένα ακόμη πρόβλημα με τα σημάδια είναι το γεγονός ότι αμα τα έχεις κάπου φανερά σε παίρνουν οι άλλοι στο δούλεμα. επιλογή σου είναι βέβαια να τους γράψεις αλλά κάποτε καταντάει αρκετά ενοχλητικό.

από ορισμένα άτομα πάντως θεωρείται ένδειξη ερωτικής εξουσίας (λειτουργεί όπως το κολάρο.)

...όταν μου αφήνουν σημάδια και τα κοιτάζω στο μυαλό μου ανασχηματίζονται εικόνες ηδονής...