15.8.07

"Θα τα πούμε" extended

Το θέμα του "θα τα πούμε" το αναπτύξαμε! Πάμε ένα βήμα παρακάτω! Οκ, ξεκαθαρίσαμε ότι το θα τα πούμε είναι πλέον ένας τυπικός χαιρετισμός! Αν του προσθέσω και δυο μπύρες; Μια πρόσκληση για σινεμά; Κι άλλη μία για δείπνο; Μήπως τότε γίνεται λίγο πιο συγκεκριμένο το θέμα;

Τι έπαθα πάλι; Νεύρα! Πολλά νεύρα! Με αφορμή το προηγούμενο post έκανα έναν απολογισμό! Πόσα "θα τα πούμε" άκουσα φέτος και πόσες φορές τα... είπαμε τελικά!

Περίπτωση No 1: Ο Μ.!
Ραντεβού στα τυφλά... Σχεδόν! Τον γνώρισα μέσω msn. Ο κολλητός μου, για να με ξεφορτωθεί μάλλον κι επειδή δεν άντεχε άλλο τη γκρίνια μου, προσκάλεσε και τον Μ. στη συζήτηση. Και σύντομα διώξαμε τον κολλητό και πιάσαμε την κουβέντα οι δυο μας! Σε φιλικό πάντα επίπεδο. Του έστειλα κάτι φωτό από μια εκδρομή που είχα πάει. Μου έστειλε κι αυτός μία αποκριάτικη. Γιατί, ναι, να ανταλλάξουμε φωτογραφίες, αλλά να μη φανεί κιόλας ότι κάνουμε και καμάκι μέσω internet! Ε, όχι και να λουστούμε αυτά που κοροϊδεύουμε! ;-)
Να μην τα πολυλογώ, κανονίσαμε μια μέρα να βρεθούμε. Για να διαβάσουμε μάζι... (ήταν καιρός εξεταστικής) Βρεθηκαμε, φυσικά ΔΕ διαβάσαμε, ήπιαμε το καφεδάκι μας, είπαμε διάφορες ιστορίες, με πήγε και μέχρι το σπίτι με το αμάξι. Μου πρότεινε να πάμε και για μπύρες μες στη βδομάδα. Κι αν είναι να βγούμε και καμιά φορά όλοι μαζί με τον κολλητό μου.
Μπύρες δεν είπε; Μες στη βδομάδα κιόλας; Μου είχε πει και συγκεκριμένο μαγαζί νομίζω! Ε, λοιπόν εγώ μπύρες δεν ήπια! Αφήστε που πάψαμε να μιλάμε και στο msn!
Το "θα τα πούμε" καταλαβαίνω ότι μπορείς να το πεις από κεκτημένη ταχύτητα και να μην το εννοείς! Αλλά και τις μπύρες;

Περίπτωση No 2: Ο Γ.!
Ααααα! Μεγάλο κόλλημα κι αυτός! Τον γνώρισα γύρω στα Χριστούγεννα. Μου έκανε ένα κλικ από την πρώτη στιγμή. Η φάση ήρθε κι έκατσε ένα μεθυσμένο βράδυ, απόκριες ήταν νομίζω. Μετά από αρκετά κιλά κόκκινο κρασί βρεθήκαμε αγκαλιά, να φιλιόμαστε σε μια στάση λεωφορείου με τις φίλες μου να περιμένουν στη γωνία. Κάποια στιγμή βαρέθηκαν κι αυτές και στείλανε τελεσίγραφο: "θα έρθεις ή να φύγουμε;". Χαιρετάω κι εγώ τον Γ. και του λέω "θα τα πούμε" (το εννοούσα όμως). "Αύριο", μου απαντάει, "θα σε πάρω τηλ".
Ναι, όσο πήρε εσάς πήρε κι εμένα! Κι επειδή ήμουν και ψιλοκαψούρα είπα να στείλω κι εγώ ένα μήνυμα, μήπως έχασε το κινητό μου το παιδί! Λέμε τώρα... Απάντησε στο μήνυμα και είπε φυσικά, και να βρεθούμε, απλά αυτή την περίοδο ήταν λίγο πηγμένος... Και ότι θα με πάρει τηλ να κανονίσουμε για το Σαββατοκύριακο. Φυσικά δεν πήρε! Ε, αυτή τη φορά ΔΕΝ ξαναπήρα ούτε εγώ...

Περίπτωση No 3: Ο Π.!
Τον γνώρισα από μια παρέα. Σε μια περίοδο που ψιλοψαχνόμουν. Μου πρότεινε να βγούμε οι δυο μας ένα βράδυ, να τα πούμε, γιατί με τόση φασαρία και κόσμο την προηγούμενη φορά δεν είχαμε καταφέρει να πούμε και πολλά. Μέχρι να κανονίσουμε τη... μεγάλη συνάντηση μιλούσαμε σχεδόν καθημερινά στο τηλέφωνο, μου έστελνε e-mail και μηνύματα στο κινητό. Γενικά η όλη κουβέντα βασιζόταν στην κόντρα και στην αμοιβαία ανταλλαγή κακιών! Αλλά είχε πλάκα.
Όταν βρεθήκαμε επιτέλους, παρατήρησα ότι τελικά η μύτη του ήταν λίγο πιο μεγάλη από ότι θυμόμουν. Κι ότι αυτά που νόμιζα ότι έλεγε απλά για να μου πάει κόντρα ίσως και να τα εννοούσε τελικά. Αλλά, όπως προείπα, ψιλοψαχνόμουν κι ένα επιπλέον άτομο για να βγεις για ένα ποτό δεν είναι και τόσο κακή ιδέα. Οπότε όταν με χαιρέτησε και μου είπε να πάμε κανένα σινεμαδάκι την Παρασκευή είπα "γιατί όχι;". Αυτός φαίνεται άκουσε μόνο το όχι γιατί απλά απλούστατα εξαφανίστηκε! Κι ούτε τηλέφωνο, ούτε μήνυμα, ούτε e-mail!

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, γιατί να κάνεις προτάσεις που δεν έχεις σκοπό να τις τηρήσεις; Πες έστω το τυπικό "θα τα πούμε" αν θες να είσαι ευγενικός (ή θες να κρατήσεις μια πισινή). Αλλά μην προτείνεις και εξόδους! Τηλέφωνα που ποτέ δε θα πάρεις! Δεν είναι αρκετά μπερδεμένα τα πράγματα στον πλανήτη των σχέσεων; Γιατί να τα περιπλέξουμε κι άλλο; Ουφ!

8 σχόλια:

zouri1 είπε...

μηπως καλου κακου κανεις και εναν αγιασμο?

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο! Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα! Ξέρεις τι γίνεται; Σε πολλούς αρέσει αυτό το είδος "κοινωνικής υποκρισίας", δεν αντέχουν την ευθύτητα. Κι εκτός αυτού, θέλουν να αφήνουν ένα παραθυράκι ανοιχτό, μια καβάντζα, μπας και αλλάξουν γνώμη.

Ανακάλυψα τυχαία το blog σου και είναι πολύ καλό!

Θεριό Ανήμερο είπε...

Μην το πολυψάχνεις. Ξέρεις πολλούς ανθρώπους που να ξέρουν τι θέλουν;

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Από Σεπτέμβρη! Μαζί με τα σχολεία, θα κάνω ι εγώ εναν! lol

@ Celeste

Κοινωνική υποκρισία! Ωραία το έθεσες!

Υ.Γ. Thanks...

@ Θεριό Ανήμερο

Κι επειδή αυτοί δεν ξέρουν τι θέλουν εγώ τι φταίω;;; Ουφ!

jul είπε...

Αμα βγάλεις άκρη πες μου και εμένα που το΄έχω απορία...γιατί ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη....

toolman είπε...

auf wiedersehen extended

Νίνα είπε...

"Παιζεις ναι με παιζεις" ειναι αυτες οι καταστασεις! καλα κανεις και δεν μασας, ξερουμε πλεον να πληρωνουμε εμεις οι γυναικες με το ιδιο νομισμα!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ jul

Don't hold your breath though...

@ toolman

γκρρρρρ - extended...

@ Nina

Το θέμα όμως δεν είναι "μία σου και μία μου (θα το μετανοιώσεις)"... Το θέμα είναι να συνεννοηθούμε κάποια στιγμή... :-(