11.5.07

Μια ζωή μουσική!

Το Sourotiri το ζήτησε! Κι εγώ δε χαλάω χατίρια! ;-)

Στο σπίτι δε θυμάμαι να ακουγόταν πολύ μουσική... Μόνο τον αδερφό μου που τσίριζε θυμάμαι! Τα τραγούδια τα έχω συνδυασμένα περισσότερο με τα ταξίδια! Από το ραδιοκασετόφωνο του αυτοκινήτου...
Μεγάλωσα με Σαββόπουλο και Παπακωνσταντίνου. Προστέθηκε και λίγος Πανούσης. Κατσιμιχαίοι... Τσακνής, Μαχαιρίτσας...
Αυτά βασικά άκουγαν οι γονείς μου.

Όταν επιτέλους απέκτησα το δικό μου walkman και τις κασέτες μου, απέβαλα το Σαββόπουλο αλλά κράτησα όλους τους άλλους... Πρόσθεσα και Τρύπες, Σιδηρόπουλο, Άσιμο...
Αργότερα Ενδελέχεια, Μωρά στη Φωτιά, 1550... Και διάφορα άλλα (καμένα) ελληνικά ροκ συγκροτήματα...

Και μετά ήρθαν οι άντρες!

Όλοι οι πρώην μου μου έγραφαν κασέτες (στη συνέχεια cd και dvd)... Κι εγώ τις άκουγα ευλαβικά! Και κολλούσα και υιοθετούσα τις δικές τους μουσικές προτιμήσεις! Πέρασα χρόνια ακούγοντας Iron Maiden, λάτρευα τους Metallica και τους U2... Και μόλις χώριζα το μόνο που μου έμενε ήταν άλλο ένα τραγούδι που δε μπορούσα να ακούσω χωρίς να με πληγώνει...

Από τους πρώην μου οφείλω να ομολογήσω ότι ανακάλυψα πολλά αξιόλογα είδη μουσικής... Κι όμως. Όταν είμαι μόνη ακούω την ίδια playlist που άκουγα από τα 12...

6 σχόλια:

Alma Libre είπε...

Η έλειψη reggae,jazz και σκυλάδικα απο τη λίστα σου με κάνει να αναρωτιέμαι πόσο διαφορετικοί είναι οι άντρες που μας σημάδεψαν.. :-p
Ευτυχώς δεν είδα πουθενά το soundtrack της Μπεζεντάκου!!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ pigouinaki

Κοίτα, έχω μια κασέτα με Κορκολή και Βίση... Αλλά γενικά οι άντρες της ζωής μου ήταν μεταλλάδες ή ροκάδες! (είπαμε, είναι και το φετίχ που έχω με το μακρύ μαλλί... το οποίο συνήθως σε αυτές τις κατηγορίες συνηθίζεται! χε χε!)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ από τον Σαββόπουλο απέβαλα τα πάντα εκτός από τα τραγούδια του ;)
Σε όλα τα άλλα... μέσα είσαι :))

Erisadesu είπε...

1550 μπά τόσο διάσημα ειναι τα παληκάρια; και τόσο παλιοί;;
πφ.. εδω πάνω ούτε η μάνα τους δεν τους ξέρεις άκου εκεί άκουγα 1550.
έλεος.

Wonder είπε...

δεν τους ξέρω καν...

Νίνα είπε...

κι εμενα οι εκαστοτε γκομενοι πλουτιζουν τη συλλογη μου (γιατι εχω κατι τις με πληκτραδες, κιθαριστες, dj's κτλ..!) αλλα οταν νιωθω μονη μου ακουω τη δικη μου μουσικη..παραξενο..!