29.4.07

Γυναικείες τσάντες!

Γύρω από τις τσάντες των γυναικών πάντα επικρατούσε ένας μύθος! Πολλοί άντρες θα ήθελαν να ρίξουν μια κλεφτή ματιά... Να δουν επιτέλους τι βάζουμε εκεί μέσα! Και γιατί οι γυναίκες δε μπορούμε απλά να βάλουμε τα πράγματα μας στις τσέπες μας όπως αυτοί και πρέπει να σέρνουμε τσάντες και τσαντάκια πάντα μαζί μας!

Δε μπορώ να σας διαφωτίσω για τις τσάντες των άλλων γυναικών! Αλλά μπορώ να σας αφήσω να ρίξετε μια ματιά στη δική μου! Ούτε αντιπροσωπευτικό δείγμα νομίζω ότι είμαι βέβαια, ούτε και πιστεύω ότι σας πολυενδιαφέρει αλλά μόλις θυμήθηκα ένα περιστατικό και αποφάσισα απλά να το γράψω!

Ξεκινάω το άδειασμα!
Μμμμ... Τα κλειδιά μου! Μόνο οι κλειδαράδες παίζει να έχουν περισσότερα κλειδιά από μένα! Μεγάλη ιστορία όμως αυτή... Για να δούμε παρακάτω!
Το πορτοφόλι μου! Σχεδόν πάντα άδειο...
Κάρτα απεριορίστων και πάσο...
Το flashάκι μου!
Τσίχλες...
Ένα βιβλίο (για να περνάει η ώρα στο λεωφορείο-τρένο-όταν με στήνουν στα ραντεβού...)
Τετράδια (προσοχή στον πληθυντικό)
Στυλό (τα οποία συνήθως δεν γράφουν)
Ένα vicks (πάλι συναχωμένη είμαι), ένα liposan...
Οδοντογλυφίδες με γεύση μέντα (καλά, αυτές δεν τις κουβαλάω πάντα μαζί μου, έτυχε και τις βούτηξα προχτές από μια ταβέρνα και ξέμειναν)
Πολλοί τελειωμένοι αναπτήρες...
Τσιγάρα...
Το κινητό μου και τα hands free μου...
Depon...
Και προφυλακτικά...

Τα τελευταία λοιπόν, αν και τα θεωρώ απαραίτητο αξεσουάρ της τσάντας μου, με έχουν φέρει πολλάκις σε δύσκολη θέση! Καταρχάς τα μπερδεύω πολύ συχνά με το πακέτο από τις τσίχλες! Και τα βγάζω αφηρημένη από την τσάντα και μέχρι να το πάρω χαμπάρι έχουν γελάσει όλοι οι περαστικοί τριγύρω!
Η πιο τραυματική εμπειρία όμως ήταν πέρσι στη σχολή... Είχα φάει ένα κόλλημα με ένα πιτσιρίκι, πρωτοετό... Μπαίνω λοιπόν στο αμφιθέατρο, τον βλέπω και πάω να του μιλήσω! Από την πολύ χαρά όμως μπερδεύομαι στα σκαλοπάτια και τρώω μια μεγαλοπρεπέστατη τούμπα! Προσγειώνομαι στα πόδια του και - σαν να μην έφτανε αυτό - αδειάζει κι όλη μου η τσάντα στο πάτωμα! Και επειδή είναι και καλό παιδάκι, σκύβει να με βοηθήσει... Και φυσικά - το είπα εγώ ότι ο Murphy με μισεί - το πρώτο πράγμα που μάζεψε ήταν το κουτάκι τα προφυλακτικά! Παντζάρι έγινα πάλι!

15 σχόλια:

Derek είπε...

δεν νομίζω ότι οι άντρες έχουν πια καμιά ιδιαίτερη απορία για το τι έχουν μέσα οι γυναικείες τσάντες

και αυτό διότι πολλοί άντρες κουβαλάνε λίγο πολύ τα ίδια πράγματα με τις γυναίκες

βλέπεις από καιρό είχαμε καταλάβει ότι είναι εξαιρετικά άβολο να κουβαλάς τόσα πράγματα σε τσέπες γι'αυτό και πολλοί από εμάς κουβαλάμε τα πράγματα μας σε χαρτοφύλακες και σακίδια πλάτης

και η μαγκιά είναι ότι ειδικά τα σακίδια έχουν 3 και 4 φορές περισσότερο χώρο από μια γυναικεία τσαντα

άρα εκτός από τα προφανή, κάρτες, πάσο, πορτοφόλια, κλειδιά κλπ κλπ εγώ κουβαλάω και καμία 10αριά κιλά μπαταρίες (επαναφορτιζόμενες γιατί είμαι environmentally aware) για τα διάφορα μπλιμπλίκια μου, την ψηφιακή και φυσικά το iBook

βέβαια η πραγματική μαγκιά είναι ότι τα σακίδια δεν έχουν μόδα ή εποχές και γι'αυτό δεν χρειάζεται να αγοράζεις καινούργιο κάθε 3 μήνες και επειδή ακριβώς είναι σάκος κανείς δεν μπορεί να σε κατηγορήσει για το πόσο μεγάλος (και άβολος) είναι

Lina είπε...

τα προφυλακτικά μαρή μπορέις να τα βάλεις σε κανα πορτοφολάκι.

πρακιτκή όμως.. άκου ντεπόν!

εγώ έχω μπαταρίες για το mp3 , τσίχλες, τεχνητά δάκρυα (τα ματακια μου είναι αρρωστα), 3-4 γκλος, τα κλασικα, και πολλά σκουπιδάκια τα οποια δεν θέλω να τα πετάξω όταν δε βρίσκω κάδο =ΡΡ

Αταίριαστος είπε...

Η τσάντα της γυναίκας μου έχει γίνει πολύ συχνά πηγή εκνευρισμού (δικού μου εκνευρισμού). Είναι πάντα γεμάτη και βαριά αλλά ποτέ δεν έχει αυτό που χρειάζομαι ή το έχει όταν δεν τον χρειάζομαι. Αν γυρίσω και την ρωτήσω:
-Έχεις ένα στυλό;
-Έχεις ένα χαρτομάντηλο;
-Έχεις αναπτήρα;
-Έχεις μία τσίχλα;
-Έχεις προφυλακτικά; (ε, μία φορά στην τριετία το κάνουμε στο αμάξι)
πάντα λέει "να δω", ανοίγει την τσάντα, ψαχουλεύει μισή ώρα και στο τέλος απαντάει αρνητικά. Οπότε λογικό δεν είναι ν' αναρωτιέμαι τι διάολο κουβαλάει στην τσάντα της;

Alma Libre είπε...

Χαχαχαχαχα,αχ αταίριαστε τον δικό μου μου θύμησες τώρα,αλλά στο αντίθετο!Μια φορά για να γεμίσει η τσάντα μου(ήταν απο τις μεγάλες)άβαλα μέσα ένα μικρό μαξιλαράκι που έχω..έτυχε λοιπόν να πάμε να δουμε το σπίτι που φτιάχνει,μόνο τα έπιπλα λείπουν βασικά και ρίξαμε κάτω τα παλτό μας και αράξαμε:"Αχ και να είχαμε και κάνα μαξιλαρι μου πετάει ξαφνικά"..
Ε, φαντάζεσαι την εκφρασή του όταν άνοιξα την τσαντούλα μου έτσι???

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

Επιτέλους! Ένας άντρας που κουβαλάει τσάντα! Ο χαρτοφύλακας δε μου αρέσει βέβαια αλλά ένα σακίδιο είναι μια χαρά! ;-)

Έχεις ibook;;; Σε μισώ θανάσιμα! Και το κουβαλάς πάντα μαζί; Κι εγώ κουβαλάω το λαπτοπάκι μου αλλά όχι και για καφέ! lol

Αυτό με τις μπαταρίες πάντως θα πρέπει να το σκεφτώ... Μια ζωή ξεμένω...

@ >Lina

Αυτό με το πορτοφολάκι γιατί δεν το είχα σκεφτεί τόσο καιρό;;;
Μα καλά, εσείς δεν κουβαλάτε παυσίπονα; Κατά καιρούς η τσάντα μου θυμίζει φαρμακείο με όλα αυτά τα χαπάκια! Κι όταν το θυμάμαι κουβαλάω κι εγώ δάκρυα, ορό για τους φακούς, τη θήκη τους...
Επίσης μέχρι πρόσφατα κουβαλούσα και οδοντόβουρτσα αλλά κάπου πρέπει να την ξέχασα...
Και φυσικά σκουπιδάκια και αποδείξεις! ;-)

@ Αταίριαστος

Πφφφ! Συκοφαντίες και αντρικές υπερβολές! ;-)

@ pigouinaki

Είσαι θεά! lol
Ακούς Αταίριαστε; Χε χε!

Erisadesu είπε...

χμμ..
Ταμπόν
άρωμα
Ταμπόν
κλειδιά
κινιτό
πορτοφόλι
filofax
ταμπον
ασπιρινι
ταμπόν
χαρτιά
ταμπόν
μαστίχες
ταμπόν
πουδρα
ταμπόν
σερβίετα.

ταμπόν ειπα;

πφ.. για τις δύσκολες μέρες.

jul είπε...

Εχω χοντρό κόλλημα με τις τσάντες, κάθε 3μηνο σε έφοδο στα μαγαζιά όλο και κάποια θα μου κολλήσει που θα μου φωνάζει ΑΓΟΡΑΣΕ ΜΕ!!!!!
Τωρα τι σκατά κουβαλάω... Τα περιτά τα έχω πλέον πετάξει...γιατί ηταν μαλακία να έχω ένα σωρό τσιμπλίκια μέσα και να μην χωράνε τα βασικά!
Εχουμε και λέμε.... Πορτοφόλι, filofax (και τα δύο σε κόκκινο χρώμα περικαλώ!)κλειδιά, τσίχλες, χτενάκι με καθρεφτάκι που είναι πολυυυυυυυυυ μικρούλι, καθρεφτάκι, λιποζαν, 2 λιπγκλος, κινητό, handsfree, memory stick, θηκη γυαλιών, σερβιέτα και μαντηλάκι eva, οδοντογλιφίδες oral-b....εεε αυταααααα
Αν εχω μεγαλη τσάντα μπορεί και να κουβαλάω κανένα βιβλίο, ή κανένα ταπερ ή κανένα φρούτο....ή κανεναν άνθρωπο....:Ρ

Wonder είπε...

Δύσκολα ένας άντρας να έχει στην τσάντα του ό,τι έχει και μία γυναίκα. Δεν είναι τυχαίο που όταν κάποιος κάπου ζητήσει ή χρειαστεί κάτι, μια γυναίκα είναι πιο πιθανό να κουβαλάει αυτό το κάτι μαζί της!!
εγώ ανοίγω την τσάντα που είχα σήμερα και βρίσκω μέσα τα εξής:
-πολλών ειδών χαρτομάντηλα, υγρά, αντιβακτηριδιακά κ.λπ.
-κάρτα μιας μικροβιολόγου
-ένα σημειωματάριο
-μία ατζέντα
-ένα κατάλογο τηλεφώνων και διευθύνσεων
-νεσεσέρ (με σερβιέτες, ταμπόν, καθρευτάκι, χτένα)
-νεσεσεράκι(με εισιτήρια, προφυλακτικά, λιπαντικό, λιποζάν, άρωμα σε μίνι συσκευασία)
-πούδρα
-τσίχλες
-4 στυλό
-πορτοφόλι (ταυτότητα, πάσο, δίπλωμα, φωτογραφίες)
-καθρευτάκι
-λιπ γκλος
-αντισυλληπτικά

κατά κάποιο μαγικό τρόπο, τα ίδια χωράει και η μικρή μου "βραδυνή" τσάντα...

Wonder είπε...

αυτό που σου συνέβη με τον πρωτοετή, συνέβη και στην Carrie στο πρώτο επεισόδιο sex and the city, στη σκηνή που πρωτογνώρισε τον Big!

luv it!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Erisabetsu-chan & Wonder & jul

Οργανωμένες σας βρίσκω!!!
Ρε παιδιά, το έγραψα αυτό μπας και καταφέρω να αδειάσω λίγο την τσάντα μου από περιττό βάρος αλλά τελικά μου βάζετε ιδέες για άλλα πράγματα που θα πρέπει τελικά να προσθέσω! lol

@ jul

Κι εγώ έχω ένα ψιλοφετίχ με τις τσάντες... Αλλά τελευταία αποφεύγω να αλλάζω συχνά τσάντες γιατί εξαιτίας αυτών των αλλαγών ξεχνάω συνεχώς τα πράγματα μου... (φτου! πάλι άφησα το πορτοφόλι στην άλλη τσάντα!)

@ Wonder

Ω ναι! Έχεις δίκιο! Πρέπει να το ξαναδώ αυτό το επεισόδιο! Αααχ! Αν είμαστε αδελφές ψυχές τελικά με την Carrie θα μου πάρει έξι χρόνια να το ρίξω το μικρό... ;-)

Wonder είπε...

μάλλον θα σου πάρει λιγότερο, γιατί η Carrie είχε να κάνει με mr Big...το απόλυτο αρσενικό, το δυσπρόσιτο, το ακατανόητο...ελπίζω να μην είναι έτσι το μικρό!

Ανώνυμος είπε...

Για κάποιο μυστήριο λόγο, όποτε βλέπω αυτό το θέμα στα RSS feeds μου διαβάζω "Γυναικείες τσόντες" lol

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Wonder

Σωστά! Αυτός είναι... μικρός! ;-)

@ Michelle

Χα χα χα! Ααααχ! Ακατάλληλο θα το κάνω το blog σε λίγο... Η σημερινή ιστορία που σκέφτομαι να ποστάρω δεν είναι καν μωβ τετράγωνο! Κόκκινο χι είναι... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Βασικά το τετράγωνο και το Χ είναι άσπρα, το φόντο τους είναι μωβ ή κόκκινο :P

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Michelle

You don't go well!!!
(σε άπταιστα αγγλικά: δεν πας καλάς!!!)