28.4.07

Σαν διαβητικός σε ζαχαροπλαστείο

Σας έχω μιλήσει για τον Β.; Όχι, ε; Ο Β. λοιπόν είναι ένας πολύ καλός μου φίλος! Και, να σας πω και την αλήθεια, θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι ερωτευμένη μαζί του! Μόνο που δε θα ωφελούσε σε τίποτε! Βλέπετε εγώ κι ο Β. έχουμε ακριβώς τα ίδια γούστα! Στους άντρες εννοώ! ;-)

Καιρό τώρα προσπαθεί να με πείσει να πάμε σε κάποιο gay club... Αλλά δε μου αρέσουν που δε μου αρέσουν τα club, ένα club με άντρες που δεν είναι για τα δόντια μου μου κάθεται ακόμα πιο στραβά! Έλα όμως που το αλκοόλ έχει περίεργες επιδράσεις πάνω μου!

Χτες λοιπόν κι αφού πρώτα ήπιαμε 2 λίτρα κρασί στο σπίτι μου αποφασίσαμε να πάμε! Ααααχ! Φίλος σου λέει μετά! Βρε, πάνω στο μεθύσι μου με εκμεταλλεύεσαι; lol

Τουλάχιστον δεν προβληματίστηκα πολύ στο τι να βάλω! Ποιός θα ασχολιόταν μαζί μου άλλωστε; Φτάσαμε στο μαγαζί κι εκεί έπαθα το πρώτο σοκ. Θα έπρεπε να περάσω από έναν στενό διάδρομο, γεμάτο άντρες, που θα με κοιτούσαν και περίεργα! Πήρα βαθιά ανάσα και μπήκα! Και, επειδή ο Murphy με μισεί, πιάστηκε η τσάντα μου στο ρολόι ενός παιδιού, ήρθε κι ο σερβιτόρος (ο οποίος είναι θεός) να με ξεμπλέξει, μου είπε κι ένα "πολύ βιάζεσαι", έγινα κόκκινη σαν παπαρούνα και έφτασα επιτέλους στη μπάρα!

Παρήγγειλα τη μπύρα μου, αρνήθηκα το ποτήρι που μου έφερε η σερβιτόρα (μα, μπύρα σε ποτήρι;) και άναψα τσιγάρο. Έμεινα ακίνητη, χτυπώντας που και που τα δάχτυλα μου στο ρυθμό της μουσικής. Αλλά μέχρι εκεί! Ο φίλος μου χτυπιόταν, έκανε χορευτικές φιγούρες, με τράβαγε και από το χέρι μπας και κουνηθώ (το έχω ξαναπεί ότι αυτό με εκνευρίζει απίστευτα;) μέχρι που βαρέθηκε να ασχολείται μαζί μου και άρχισε να κοιτάει τριγύρω, να κάνει... παραγγελιές στο dj και να καπνίζει σα φουγάρο.

Τι να κάνω κι εγώ; Άρχισα την ανδροπαρατήρηση (αγαπημένο σπορ σε μέρη που πλήττω θανάσιμα)! Δίπλα μου στεκόταν ένα παιδί με μακρύ μαλλί κοτσίδα, μουσάκι, ψηλός... (το έχετε καταλάβει πλέον ότι αυτό είναι το στυλ άντρα που μου αρέσει) Αααααχ! Να που πήγαν όλοι οι ωραίοι άντρες... Ααααχ!
Κι ο σερβιτόρος (να επαναλάβω τα περί κοτσίδας;) να περνάει συνεχώς από μπροστά μου! Κι ένας άλλος με ράστα και κόκκινα starάκια... Πραγματικά αισθανόμουν σα διαβητικός σε ζαχαροπλαστείο!

5 σχόλια:

Lina είπε...

έχουμε ίδια γούστα απ ό,τι καταλαβα.

(εγώ το στυλ αντρών που μ αρέοσυν μέχρι και σε γκευ σελίδα με "ανδροπρεπείς" το είδα. τωρα μη ρωτάς γιατί μπήκα σε τέοτιο σάιτ...)

Αταίριαστος είπε...

Τώρα το μόνο που απομένει είναι να επισκεφθείς κι ένα lesbian bar και θα μας έχεις ακόμη πιο ενδιαφέρον post μετά.

toolman είπε...

εγώ πάντως σε ένα lesbian μπαρ θα αισθανόμουν σαν αρκούδα μες το μέλι!!!

Alma Libre είπε...

Κατάλαβα..δεν είναι δίκαιο πάντως.. :-( Απο τη στιγμή που κάποιοι γκέι μας ελκύουν νομίζω πως δεν είναι φανατικοί του είδους και ελπίζω να επιστρέψουν κάποια στιγμή!Εγω πάντως θα τους περιμένω (κουτσούφι μου μην ακούς εσύ,υποθετικά μιλάω)χαχαχα!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ >Lina

Μα, να μη ρωτήσω;;; Με προκαλείς! ;-)

@ Αταίριαστος

Άμα το θέλουν οι αναγνώστες μου κάτι θα κάνω και γι αυτό! ;-)

@ toolman

Πάντα είχα την απορία γιατί οι άντρες βρίσκουν τόσο διεγερτικό το θέμα λεσβίες αλλά κανείς δε βλέπει με καλό μάτι tους gay...

@ pigouinaki

Χα χα χα! Κι εμένα θα με βόλευε αυτή η άποψη.. Αλλά δε βλέπω φως... ;-)