27.4.07

Ο κουτσομπόλης γείτονας

Καλά, όποτε στερεύω από ιδέες θα σας γράφω για τους γείτονες μου! Κι αν ποτέ διαβάσει κανείς το blog μου να δω τι θα κάνω! Χε χε!

Λοιπόν, όπως ξαναείπα, το σπίτι μου βλέπει στον ακάλυπτο κι όλες οι πολυκατοικίες είναι πολύ κοντά... Πάνω λοιπόν από τον γείτονα με τις τσόντες μένει ο κουτσομπόλης γείτονας! Ο γείτονας που με αναγκάζει να κλείνω που και που το παράθυρο μου, να προσέχω πόσο δυνατά μιλάω στο τηλέφωνο και το τι φοράω όταν πηγαίνω προς το μπάνιο...

Αρχικά νόμιζα ότι το διαμέρισμα ήταν άδειο. Δεν είχα δει κανέναν, δεν είχα ακούσει κανέναν. Κι επειδή είναι το μόνο που έχει άμεση οπτική επαφή με το δικό μου ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενη! Μέχρι που μια μέρα τον είδα!

Καθόμουν με την Ν. και κουτσομπολεύαμε κατά τα κλασικά... Εγώ πλάτη στο παράθυρο. οπότε ακούω τη Ν. να μου λέει:
- Ρε συ, ποιος είναι αυτός εκεί; Που κοιτάει;
Κοιτάω κι εγώ και τι να δω; Στο μπαλκόνι του σπιτιού, που έβαζα το χέρι μου ότι είναι ακατοίκητο, στεκόταν ο Γείτονας! Είχε ακουμπήσει αναπαυτικά στο κάγκελο και κοιτούσε. Είχε στήσει αυτί κανονικότατα!

Πάω κι εγώ στο παράθυρο και παίρνω ανάλογη πόζα. Σκύβω στο περβάζι και τον καρφώνω. Ένα βλέμα του στυλ "θέλεις τίποτε φιλαράκο;". Τίποτε αυτός. Συνεχίζει να μένει εκεί. Φέρνει το χέρι του στο στόμα να χασμουρηθεί σαν να θέλει να μου πει "έλα, συνεχίστε την κουβέντα, αυτό που κάνεις δεν έχει ενδιαφέρον..."! Α! Έχει θράσος ο τύπος!

Κατεβάζω τα στόρια, να μη βλέπει τουλάχιστον. Επιστρέφω στην κουβέντα αλλά δε μπορώ να συγκεντρωθώ. Κρυφοκοιτάζω κάθε τρεις και λίγο και συνειδητοποιώ ότι είναι ακόμα εκεί. Μπορεί να μη βλέπει, ακούει όμως! Ε, να μην του χαλάσουμε χατήρι! Πιάσαμε μια από τις γνωστές μας σοκαριστικές και λεπτομερείς συζητήσεις. Τζάμπα 090... Whatever! ;-)

Από τότε τον πετυχαίνω συχνά σε αυτή τη στάση. Σηκώνω τα μάτια μου από την οθόνη και τον βλέπω. Βάζω καφέ και τον βλέπω. Βγαίνω από το μπάνιο με την πετσέτα κι είναι εκεί. Και τώρα τον είδα κι αποφάσισα να του αφιερώσω αυτό το post!

Γεια σου γείτονα!

Υ.Γ. Στο μπαλκόνι έχει κρεμάσει cd για να μην κουτσουλάνε τα περιστέρια. Προσπαθούσα μέρες τώρα να δω τι είναι. Τελικά είναι μία από τις τσόντες που δίνει το Θέμα... Δεν την δίνει στον από κάτω; Να πιάσει τόπο τουλάχιστον; ;-)

10 σχόλια:

Alma Libre είπε...

Έχουμε σιγουρευτεί οτι δεν έχει πάθει ψήξη ο άνθρωπος και γι'αυτό η ακινησία της στάσης του..ε??Τι να πώ,εγω θα επιχειρούσα πάντως να τον σκουντήξω με μια συσκευή,που θα έφτιαχνα απο πολλά καλαμάκια ενωμένα,έστω για να σιγουρυτώ οτι είναι ικανός και για άλλες στάσεις :-ρ
Να σου πω..μήπως πέτυχε καμοία απο τις "βίαιες" βραδυές σου και απλά έμεινε κόκαλο??!!??
Φιλάκια :-))

Carrie Vs Bridget είπε...

@ pigouinaki

Χα χα χα! Λες να τον άφησα κάγκελο από τότε; lol

Carrie Vs Bridget είπε...

Τα Φιλαράκια πάντως είναι θρησκεία! The One with the Giant Poking Device! ;-)

Jimbo είπε...

Ελπίζω να μην είναι και εσένα όμως ugly naked guy! :P

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Dimitris

Ένα μόνο θα σου πω! Ευτυχώς που δεν είναι γυμνός! :-Ρ

Derek είπε...

κοίτα,
το πιο πιθανό είναι απλά να χαζεύει από το παράθυρο χωρίς καν να έχει καταλάβει ότι τον παρατηρήσατε

το είχα παρατηρήσει και σε εμένα αυτό όταν έμενα στην Θεσσαλονίκη, να κοιτάω έξω από το παράθυρο για να ξεκουράσω τα μάτια μου από τον υπολογιστή και να βλέπω τον απέναντι να με κοιτάει και να σκέφτομαι "τώρα αυτός τι σκατά θέλει και με κοιτάει έτσι περίεργα?" ενώ το πιο πιθανό είναι και αυτός που με έβλεπε να σκεφτόταν ακριβώς το ίδιο ενώ στην ουσία δεν συμβαίνει απολύτως τπτ!

Erisadesu είπε...

ο απέναντι κυκλοφορεί με το σώβρακο.
αντισεξουαλικό.
ο από κάτω του χειμώνα καλοκαίρι πίνει τον καφέ του στο μπαλκόνι. Λύνει τα σταυρόλεξα στο μπαλκόνι ζει στο μπαλκόνι.
Ο διπλανός το βράδυ ροχαλίζει. Ώρες ώρες νιώθω ότι ζω στην Κίνα στις χάρτινες πολυκατοικίες.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

Όλοι λοιπόν είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου.... Βρε, μπας κι είσαι δικηγόρος; lol
Πάντως δεν πιστεύω ότι κάνω λάθος για τον τύπο... Αν ήθελε να ξεκουράσει τα μάτια του ας κοίταγε ευθεία! Το δικό μου παράθυρο είναι στο πλάι! ;-)

@ Erisabetsu-chan

Αν ο απέναντι ήταν ωραίος και το σώβρακο δεν ήταν σαν του παππού μου δε νομίζω να είχες παράπονο! ;-)
Ο απέναντι μήπως το καλοκαίρι βγάζει και ράντσο και κοιμάται εκεί;
Όσο για τη μόνωση, άστο, μεγάλη πίκρα...

Derek είπε...

όχι, είμαι πολλά πράγματα αλλά δικηγόρος δεν είμαι

απλά σκέφτομαι ότι σε μια πόλη και μάλιστα μεσογειακή που τα πάντα είναι τόσο στριμωγμένα είναι πρακτικά αδύνατον να κοιτάξεις έξω από το παράθυρο σου και να μην πέσουν τα μάτια σου πάνω σε κάποιον γείτονα

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Derek

Από το να πέσουν τα μάτια σου πάνω σε κάποιον γείτονα μέχρι να στηθείς στο μπαλκόνι τρώγοντας ποπ κορν (που λέει ο λόγος..) έχει μια δαιφορά όμως... ;-)