19.4.07

Ο γείτονάς μου κάνει σεξ...

Αυτή τη στιγμή! Δεν είμαι βέβαια σίγουρη αν το κάνει μόνος(!) ή με παρέα... Εγώ μόνο αυτόν ακούω!
Πω πω! Δεν έχει καθόλου μόνωση η πολυκατοικία τελικά... Ουπς!
Δεν πειράζει... Εγώ έτσι κι αλλιώς ακούγομαι! Χε χε!
Τουλάχιστον υπάρχουν κι άλλοι!
Γιατί, όπως έλεγε και μια φίλη, στην παλιά πολυκατοικία δεν έκανε σεξ και κανένας άλλος! ;-)
Α... Δε μπορώ! Δε μπορώ να ακούω...
Να βάλω τώρα τη μουσική δυνατά ή θα τον διακόψω;
Άσε, θα βγω έξω καλύτερα!
Πάω να πάρω τσιγάρα, να σηκώσω λεφτά για το νοίκι και να δω αν στο video club έχει το High Fidellity!

Ψιτ; Καλό βόλι! ;-)

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mpa-mpa prwi-prwi? ore3oules?

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Το ενδεχομενο να εχει βαλει καποια τσοντα;;;

Carrie Vs Bridget είπε...

@ S.

Τι καλύτερο, ε; Ααααχ!

@ ΠΡΕΖΑ TV

Μπα... Ξεχωρίζει ο θόρυβος-κονσέρβα από το real thing! ;-)

Lina είπε...

εμένα πάλι δεν με ενοχλεί ν ακούω =ΡΡΡΡΡ

Νίνα είπε...

xaxa απο το να ακουω προτιμω να κανω!!!χαχααααααααααα!!!! δεν μου εχει τυχει ποτε να ακουω πλακα θα εχει =)))))))

Ανώνυμος είπε...

πάλι ρεζίλι με κανες! ούτε μία μαλακία δε μπορώ να ρίξω χωρίς να με ακούσει κανείς!;

Dodos είπε...

ahahaha :D
μπήκε η άνοιξη.
πως φαίνεται... ή πως ακούγεται μάλλον.
:)

zouri1 είπε...

ασε τον κοσμο να ....ισει(ανθισει)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ >Lina

Ανάλογα... Αν εκείνη την ώρα προσπαθείς να κοιμηθείς, να διαβάσεις για την εξεταστική ή έχεις επίσης "παρέα" τα πράγματα δεν είναι ακριβώς ιδανικά! lol

@ nina

Ε, μα, προφανώς! ;-)

@ γείτονας

Α! Μη μιλάς εσύ! Τόσα και τόσα μου έχεις κάνει! Θα βάλω κι εγώ ηλεκτρική 8 η ώρα πρωί Κυριακής και θα σου πω! Ουφ πια!

@ Dodos

Ααααχ! Τα πουλιά κελαηδούν, ο ήλιος λάμπει.. ο γείτονας κάνει σεξ κι εγώ πρέπει να διαβάσω για την εξεταστική; :-(

@ zouri1

Ελεύθερα! Ίσα ίσα που έφυγα για να μην ενοχλώ κιόλας! Πάντως ούτε 10 λεπτά δεν έλειψα κι είχαν τελειώσει! lol

jul είπε...

κατι μου θυμίζει κατι μου θυμίζει :)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ jul

Τι; Τι;
Δε φαντάζομαι να μένουμε στην ίδια γειτονιά;
Δεν είσαι εσύ αυτή που τινάζει τα χαλιά 2 φορές τη μέρα, έτσι; Και τραγουδάει κιόλας... Γκρρρ...

civil είπε...

τελικά το είχε το high fidelity;

Carrie Vs Bridget είπε...

@ civil

Όχι! Αν είναι δυνατόν! Γκρρρ... Θα το βρω όμως, που θα μου πάει! ;-)