20.4.07

Ο (άλλος) γείτονας και η τηλεόραση

Η πολυκατοικία που μένω - όπως είπα και στο προηγούμενο post - δεν έχει καμία μόνωση! Αλλά δεν είναι αυτό το μόνο πρόβλημα! Το σπίτι μου βλέπει στον ακάλυπτο κι έχω θέα απευθείας στο σαλόνι του απέναντι! Μόνο που δεν καλημεριζόμαστε κάθε πρωί!

Πριν λίγο λοιπόν, όπως καθόμουν στο γραφείο μου και ατένιζα το άπειρο - θα έπρεπε να διαβάζω αλλα το κεφάλι μου είχε γίνει καζάνι - τα είδα όλα!

Για την ακρίβεια είδα τι έβλεπε ο γείτονας! Γιατί όπως καταλαβαίνετε δε χρειάζεται να έχω δική μου τηλεόραση! Μια χαρά βλέπω κι από τη δική του!

Δε χρειάζεται πολύ φαντασία νομίζω για να καταλάβετε ότι ο αγαπητός γείτονας έβλεπε τσόντα! Κι όχι μόνο αυτό! Την έβαζε και σε fast forward στα σημεία που δεν είχε... δράση! Και κάποια στιγμή που μπήκε η σύζυγος στο σαλόνι έβαλε ΝΕΤ!

Ααααχ! Μπήκε για τα καλά η άνοιξη όντως... Και δε θα τα πάμε καλά σ' αυτή τη γειτονιά... lol

11 σχόλια:

zouri1 είπε...

σ εχει παρει χαμπαρι οτι τον παρακολουθεις,και σε βαζει σε πειρασμο.

Derek είπε...

ζηλεύω...

εδώ 2 βδομάδες μας κράτησε η άνοιξη και ξαναχειμώνιασε :(

Dodos είπε...

αααα μα δεν γλυτώνει κανείς από σένα; ευτυχώς που δεν σε έχω γειτόνισσα. :)
μωρέ λες;;;

Αταίριαστος είπε...

Κρίμα, τον λυπήθηκα τον καημένο. Κανονικά θα έπρεπε να το γυρνάει στην τσόντα μόλις έμπαινε η γυναίκα του στο δωμάτιο.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Χα χα χα! Λες δηλαδή να παίζει θέατρο ειδικά για μένα; lol

@ Derek

Μεταφορικά ή κυριολεκτικά; ;-)

@ Dodos

Δε θα με ήθελες για γειτόνισσα; :-(
Μα, θα σου δάνειζα και ζάχαρη... ;-)

@ Αταίριαστος

Άσε... Πίκρα αγαπητέ... Έχουν μωράκι και μάλλον θα τη βγάλει πολύ καιρό έτσι ο κακομοίρης...

Jimbo είπε...

Τίποτα άλλο δεν έκανε με την γυναίκα του στο σαλόνι;;; Δεν βολεύει ο καναπές;

Μήπως η τσόντα ήταν κανένας παντρεμένος με καμία φοιτητριούλα για να σου στείλει "μήνυμα"; :P

toolman είπε...

εμένα οι γείτονες το μόνο που κάνουν είναι να με ξυπνάνε με τις φωνές τους, ούτε στην πάνια να μένα, όλα τα παρατράγουδα εκεί που μένω είναι!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Dimitris

Μπα... Δεν έχω πετύχει το live show ποτέ...
Όσο για το μήνυμα, μπα... δεν νομίζω! Το πολύ πολύ να με μισεί γιατί τον ξεκουφαίνω με τη μουσική, ακούει κι όλη τη φλυαρία μου στο τηλ... Καταλαβαίνεις!

@ toolman

Κι από αυτούς έχω! Λες να γράφω κάθε μέρα και για άλλο γείτονα; Έτσι κολλητά που είναι τα σπίτι έχω υλικό! Χε χε!

Σοφία είπε...

Η αλήθεια είναι ότι η ΝΕΤ έχει πολύ αξιόλογα ντοκυμοντέρ :-p

Νίνα είπε...

α ετσι εξηγειται..εχουν το μπεμπε =) φαντασου αυτοι ειναι και ζευγαρωμενοι..δλδ εμεις οι ελευθερες τι πρεπει να κανουμε!;!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Σοφία

lol


@ nina

Ααααχ!

Υ.Γ. Πω πω! Τι φλύαρη που είμαι! Χε χε!