17.4.07

Μου τη δίνουν οι... Κινέζοι!

Μετά από καιρό ανέβηκα σήμερα στη σχολή... Ανέβηκα μάλιστα με το προσωπικό μου ταξί! Τον Γ. τον ξέρω εδώ και 8 χρόνια... Συμμαθητές στο φροντιστήριο κι έπειτα συμφοιτητές, να ακούμε μαζί την κατσάδα από τον μαθηματικό του φροντιστηρίου για την "επιλογή" μας. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Με τον Γ. λοιπόν βρισκόμαστε μια δυο φορές το τρίμηνο, ανεβαίνουμε μέχρι τη σχολή, πίνουμε έναν καφέ και φεύγουμε συνήθως χωρίς να έχουμε πατήσει καν το πόδι μας σε αμφιθέατρο. Έτσι και σήμερα ανεβήκαμε, πήραμε τους καφέδες μας και πιάσαμε τη γνωστή συζήτηση για τα γκομενικά μας. Άλλη μια δωρεάν ψυχανάλυση κοινώς...

Το σημερινό μας θέμα ήταν οι... Κινέζοι! Και δεν εννοώ τους συμπαθητικούς τύπους με τα σκιστά μάτια, τα ρυζομακάρονα και τα μαγαζάκια με τα φτηνά ρούχα! Τους άλλους κινέζους εννοώ. Τους "γνωριζόμαστε από κάπου;", τους "δε θυμάμαι τίποτε, είχα πιει" ή τους "δεν καταλαβαίνω ειλικρινά για τι πράγμα μιλάς"...

Οι "φάσεις" είναι το αγαπημένο σπορ των ανδρών στις ηλικίες 17-25. Και πολλών γυναικών επίσης. Πώς όμως διαχωρίζουμε τι ήταν φάση και τι όχι; Πώς καταλαβαίνουμε ότι θα υπάρξει συνέχεια;
Μια γυναίκα όταν λέει "θα τα ξαναπούμε" εννοεί θα τα ξαναπούμε. Ένας άντρας μπορεί όχι απλά να πει θα τα ξαναπούμε, να σου προτείνει και καφέ και μετά απλά μην τον είδατε, μην τον απαντήσατε!

- Θέμα συνήθειας είναι... Το λες τυπικά. Για να μην τη στεναχωρήσεις, για να την ξεφορτωθείς, επειδή έχεις πράγματι πιει...

Ε, όχι ρε παιδιά! Μιλήστε ελληνικά! Βοηθήστε μας να καταλάβουμε τι διάολο έχετε στο κεφάλι σας! Κι εμείς θα κάνουμε το ίδιο!

Υ.Γ. Με αφορμή αυτό το post να ζητήσω συγγνώμη (αν και ποτέ δε θα τη διαβάσουν) στον Μ. και τον Χ. αν δεν ήμουν ξεκάθαρη για το τι ήθελα... Και να πω στον Κ. ότι για μένα δεν ήταν φάση...

7 σχόλια:

Νίνα είπε...

χαχα δεν το ειχα σκεφτει..δεν επρεπε να μαθαινω αραβικα, κινεζικα επρεπε να μαθω...να μπορω να συννενοουμε με τους κινεζους που εχουν κατακλυσει τη ζωη μου!!! χαχαχαχα!!!!τελειο ποστ!

Νίνα είπε...

correction fluid *συννενοηθώ

zouri1 είπε...

τα κινεζικα ειναι η πιο διαδεδομένη γλωσσα.

Alma Libre είπε...

Μου έδωσες και άλλη ιδέα για ατάκες..!Καλά απο αυτές και αν έχουμε,ειδικά αυτό τον καιρό!!Να σου πω..εσύ σίγουρα δεν είσαι φιλη μου με ψευδώνυμο ετσι..? :-)

Alma Libre είπε...

Μου έδωσες και άλλη ιδέα για ατάκες..!Καλά απο αυτές και αν έχουμε,ειδικά αυτό τον καιρό!!Να σου πω..εσύ σίγουρα δεν είσαι φιλη μου με ψευδώνυμο ετσι..? :-)

K-Top είπε...

Πολλή ανάλυση σε ένα κατά βάση απλό θέμα... Το σεξ είναι μία απλή, φυσιολογική και διασκεδαστική διαδικασία. Όσο παρεξηγίσημο είναι το "βγήκαμε για καφέ αλλά δεν ξαναβγήκαμε" άλλο τόσο είναι και το "κάναμε και σεξ μία φορά αλλά δεν έπαιξε κάτι παραπάνω".

Carrie Vs Bridget είπε...

@ nina

Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα κινεζικων μόνο για γυναίκες! Δώρο βιβλιαράκι τσέπης με διαλόγους...

@ zouri1

Και χρειάζεται να διαδοθεί κι άλλο;

@ pigouinaki

Να μου δώσεις μερικές να βάλω σε αυτό το πολύ χρήσιμο βιβλιαράκι με "κινέζικους" διαλόγους που ετοιμάζω! ;-)

Υ.Γ. Το είχα σκεφτεί κι εγώ... Βρε, μπας και όντως γνωριζόμαστε από κάπου; lol

@ Atron

Δεν είπα ότι τα πράγματα είναι πολύπολοκα. Ίσα ίσα που είναι πολύ απλά! "Θα τα ξαναπούμε; Ναι ή ου;"