13.3.07

Πολλές αλυσίδες τελευταία...

Πολλές αλυσίδες τελευταία... Στις πορείες! Στις σχέσεις μας! Στα mail μας! Τώρα και στα blog μας!
Τι θέλετε αυτήν τη φορά αγαπητέ dodo;
Αγαπημένες ταινίες;
7 μόνο;
Πώς να διαλέξω μόνο εφτά;
Με ποιό κριτήριο;
Μία από κάθε είδος ίσως;
Και δε θα επηρεαστώ από τις πιο πρόσφατες;
Για παράδειγμα τώρα που με ρωτάτε θα βάλω σίγουρα στο top 7 μου το
Ο λαβύρινθος του Πάνα (το οποίο νομίζω ότι θα μείνει για καιρό στο top 10 μου)
και το
Οι ζωές των άλλων...
Μμμμ... Θα προσθέσω το Matrix (χωρίς σχόλιο! Το πρώτο ήταν κορυφή!)
Το Οι άλλοι... [έπρεπε οπωσδήποτε να βάλω ένα θρίλερ αλλά δεν ήμουν σίγουρη ανάμεσα σε αυτό, την έκτη αίσθηση, το Ring (το γιαπωνέζικο) και το Σκοτεινό Νερό (πάλι το γιαπωνέζικο)...]
Το Sin City!
Το Αμελί...
Κι έμεινε κενή μόνο η τελευταία θέση και αισθάνομαι τρέηλερ να παίζουν στο κεφάλι μου οπότε θα γράψω στα γρήγορα το Τίγρης και Δράκος...
Ειλικρινά, αν με ρωτήσετε αύριο αυτή η εφτάδα θα είναι αρκετά διαφορετική...

Κι επειδή αυτό το παιχνιδάκι με βγάζει για άλλη μια φορά από τη... θεματολογία του blog μου, επιτρέψτε μου να το τραβήξω λίγο αλλού...
Όλοι φαντάζομαι θα παραδεχτείτε ότι υπάρχουν και καθαρά υποκειμενικοί λόγοι που κάποιες ταινίες καταλήγουν στο top 5, top 10 ή ό,τι άλλο των προτιμήσεων μας...
Υπάρχουν λοιπόν ταινίες που βάζω ανάμεσα στις αγαπημένες μου γιατί τις είδα σε ωραίο σινεμά (βλ. θερινό) , με καλή παρέα (π.χ. γυναικοπαρέα στο 8 γυναίκες) και προφανώς υπάρχουν ταινίες που ανεβαίνουν πολυυυυ ψηλά γιατί τις είδα με... πολύ καλή "παρέα"! ;-)
Για παράδειγμα ενώ κατά γενική ομολογία το Godgilla ήταν μεγάλη μάπα εγώ έχω έναν πολύ καλό λόγο για να μου αρέσει! lol

Και τώρα θα καλέσω να παίξουν μαζί μου τους:
Jangel
Dealsend
Αταίριαστος
civil
nina
pigouinaki & andrea zax

Υ.Γ. Ο πρώτος που θα απαντήσει κερδίζει μια πρόσκληση (λεκτική πάντα... μην περιμένετε να σας πληρώσω και το εισιτήριο!) να έρθει μαζί μου να δούμε το 300! ;-)

18 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Πολύ δελεαστικό το βραβείο που κερδίζει αυτός που θα απαντήσει πρώτος και ρίχνοντας μια ματιά στα ιστολόγια των άλλων προσκληθέντων διαπιστώνω ότι άνετα μπορώ να το κερδίσω. Όμως δεν θα αδράξω την ευκαιρία, όχι επειδή είδα ήδη την ταινία, αλλά επειδή μου είναι πολύ δύσκολο στην παρούσα φάση να κατέβω στην Αθήνα :-( . Οπότε θα απαντήσω για τις 7 αγαπημένες μου ταινίες στο μέλλον με την ησυχία μου και κατόπιν ωρίμου σκέψεως.

Νίνα είπε...

Πότε θα με πας σινεμα?

χιχι =DDD!!!

Dodos είπε...

Πολύ όρεξη για παιχνιδάκια τελευταία όντως!
Πάντως αυτό το παιχνιδάκι με τις 7 ταινίες δίνει ιδέες για dvd που σημαίνει ότι ευνοούνται τα video club!
Να ας πούμε καλή ευκαιρία να δω το ''οι άλλοι'' που δεν το χω δει...

Μιας που μιλάμε για παιχνιδάκια πέρνα απο το τελευταίο post να κάνεις ένα τεστ πολύ πονηρό...

Καλόο ξημέρωμμαα

civil είπε...

Λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορώ να ασχοληθώ άμεσα με το θέμα. Αλλά το βραβείο είναι πραγματικά το καλύτερο που θα μπορούσα να φανταστώ ;)

Ανώνυμος είπε...

1) Star Wars (και τα 6 επεισόδια)

2) Armageddon

3) The Godfather

4) Notting Hill

5) Ocean's 11

6) Ο Ναυαγός

7) Sherk 1&2

PS
Κατα καιρούς διαβάζω και κατι βαθυστόχαστες μαλακίες για πολωνέζικο και ρώσικο κινηματογράφο, και κατι αηδίες τύπου να το σκεφτώ λίγο καλύτερα, λες κι αν είσαι ειλικρίνης οτι σου αρέσει μια χαζοταινία θα σου χαλάσει το διανοούμενο προφίλ σου. Chill παιδιά, 7 ταινιούλες ζήτησε η CvB όχι την γνώμη σας για την παγκοσμιοποίηση!!
PS2
Αταίριαστε --> το "έπαθλο" το κερδίζει όποιος γράψει πρώτος τις ταινίες όχι όποιος έχει το καλυτερο blog.

Φιλικά,

jojox είπε...

cvsb εμένα εμένα εμένα
διάλεξε εμένα για σινεμά θα σου πληρώσω και το εισιτήριο και το ποτό θα σου πω και πετυχημένα αστειάκια και θα συμφωνώ μαζί σου σε όλα!

Αταίριαστος είπε...

@dealsend
Κατάλαβα ποιος θα κερδίσει το βραβείο. Δεν εννοούσα ότι έχω το καλύτερο ιστολόγιο αλλά ότι ρίχνοντας μια ματιά στα άλλα ιστολόγια διαπίστωσα ότι κανείς δεν είχε απαντήσει, άρα θα μπορούσα να είμαι ο πρώτος αν ήθελα. Αποχώρησα όμως από το διαγωνισμό οικειοθελώς, γιατί ξέρω ότι ούτως ή άλλως αν κατεβώ στην Αθήνα, η CvB θα με πάει στα καλύτερα. :-)

Ανώνυμος είπε...

@Αταίριαστος


Συγγνώμη

Νίνα είπε...

Σας παρακαλω πολυ!!!
Μην μειωνετε τη νικη μου =DDD!!!

Περα απο την πλακα γι'αυτο μπλογκαρουμε? Για να λεμε ποιος γραφει τα καλυτερα κειμενα? Και ποιος εχει το καλυτερο μπλογκ? Αν ηθελα να καυχιεμαι για τα κειμενα που γραφω θα σας ελεγα κατευθειαν σε ποια εφημεριδα γραφω και σε ποιο ραδιοφωνικο σταθμο εχω εκπομπη και θα λυνοταν το προβλημα..προσωπικα ομως να το βρασω αυτο..

Αταίριαστος είπε...

Αγαπητή Νίνα,
Κανένας δεν καυχήθηκε για τα κείμενά του και το μπλογκ του.
Συγχαρητήρια για τη νίκη, αλλα είναι γεγονός ότι κέρδισες επειδή εγώ το επέτρεψα :-)
Με εκτίμηση
Υ.Γ. Σε ποια εφημερίδα γράφεις; Σε ποιο ραδιοφωνικό σταθμό έχεις εκπομπή;

Ανώνυμος είπε...

Έγινε μια παρεξήγηση πιο πάνω μεταξύ αταίριαστου και dealsend η οποία λύθηκε μια χαρά μεταξύ τους,αλλά...η κ.Νίνα επενέβη και ΑΔΡΑΞΕ τη μέρα(κ την ευκαιρία)να καυχηθεί ότι είναι δημοσιογράφα!Κιας λέει στο τέλος ότι δεν τη νοιάζει-αν ήταν αλήθεια αυτό,δε θα το ανέφερε καν.
Και από που και ως που "θα λυνόταν το πρόβλημα";μήπως-λέω,μήπως-θεωρείται δεδομένο ότι όποιος γράφει σε περιοδικό,γράφει και καλά;;;;ΑΧαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Νάσαι καλά,με διασκέσασες

Μία

Νίνα είπε...

Μονο που ειπες "δημοσιογραφα" καταλαβα ποιος μαλακας εισαι γιατι μονο ενας με φωναζει ετσι. Τι να σου πω...


Αταιριαστε χαιρομαι γιατι καταλαβες ΤΙ εννοουσα =) πραγματι με αφησες να νικησω =) για τα υπολοιπα θα σου στειλω μειλ =)

Ανώνυμος είπε...

Ναι,γιατί είναι πολύ σπάνιος όρος,εγώ τον εφήυρα μη σου πω!Μπουουουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μία

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Αταίριαστος

Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, ε;
Χε χε!
Μόλις διάβασα αυτά που έγραψες... Ααααχ! Τα βίντεο κλαμπ θα κάνουν χρυσές δουλειές μετά από αυτό το παιχνιδάκι!

@ nina

Να το κανονίσουμε! ;-)

@ Dodos

Καλά, έχω φτιάξει μια τερααααστια λίστα με ταινίες που θέλω να νοικιάσω!

Όσο για το δικό σου παιχνιδάκι, είσαι κάφρος! ;-)

@ civil

Το βραβείο δυστυχώς το χάσατε αγαπητέ... Αλλά τις ταινίες ακόμα τις περιμένω, οκ;

@ Dealsend

Ωχ! Κι άλλες ταινίες προστέθηκαν στη λίστα μου...

@ jojox

Οοοοοκ! Να το κανονίσουμε! Εσύ δε χρειάζεσαι διαγωνισμούς και βραβεία για να κερδίσεις το δικαίωμα να... με πας σινεμά! Χε χε!

______

Έπαθα μια ψιλοπλάκα όταν είδα τι μπέρδεμα έγινε αλλά νομίζω ότι λύθηκε, όχι;
Μία, αν δεν έχεις να γράψεις κάτι σχετικό με το post, τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία, οκ;

toolman είπε...

μα καλά απολογείσαι που χεις βάλει το ματριξ;;;
οι συνέχειες ήταν ψιλο εως χοντρό για τον πούτσο, αλλά το πρώτο ήταν τομή στον κινηματογράφο! αψεγάδιαστο από όλες τις πλευρές!

there is no spoon!

civil είπε...

τώρα που το καλοσκέφτομαι, μήπως έχω κερδίσει εγώ;
http://civil2006.blogspot.com/2006/08/5.html#links

Carrie Vs Bridget είπε...

@ toolman

Εεεεετσι!

@ civil

Ααααααχ! Παρατρίχα! Είναι όμως μόνο 5... ;-)

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

εγώ αποκλείεται να έχω κερδίσει αλλά τους 300 που δεν τους έχω δει ακόμα θα έβγαινα μαζί σου. ¨-) Θα μας άρεσε πιστέυω και στους δύο γιατί και στους δύο άρεσε το sin city
http://stavraetos.blogspot.com/2007/03/7.html