10.3.07

Καμάκι στην πορεία

Ναι, το ξέρω ότι ήμουν εγώ που τα έψελνα στην Α. όταν έψαχνε γκόμενο στην πορεία... Αλλά εγώ δεν έψαχνα! Απλά, παραλίγο να βρω!
Στην αρχή σχεδόν της πορείας, κι ενώ τα πράγματα ηταν ακόμα απολύτως ήσυχα και χαλαρά, ένας νεαρός με πλησίασε από τα δεξιά. Είχε μαλλί ξανθό αφάνα και μουσάκι και ήταν γλύκας!
- Είσαι να κάνουμε αλυσίδα; με ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο.
Γύρισα, τον κοίταξα ξαφνιασμένη κι έβαλα τα γέλια!
- Δε μπόρεσα να σκεφτώ τίποτε πιο έξυπνο, μου απαντάει σηκώνοντας του ώμους και γελώντας κι αυτός.
Ομολογουμένως, ήταν η καλύτερη ατάκα που έχω ακούσει!

7 σχόλια:

zouri1 είπε...

μηπως το παρεξηγησες?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έτσι όπως καταντήσαμε, μια γυναίκα μόνο σε πορείες μπορεί να βρει κανέναν άντρα της προκοπής!

Dodos είπε...

Είμαστε ωραίοι οι αριστεροί...
:P
ελπίζω να γλύτωσες το ξύλο. :)

Σε κάλεσα σε μια αλυσίδα ακόμα. Αν θες πέρνα απο το μλογκιον μου να δεις.

Καλή εβδομάδα!

Νίνα είπε...

τελεια!!!

στη συνεχεια δεν μας είπες τι έγινε ;)))))))))!!!

An-Lu είπε...

Την κάνατε τελικά την αλυσίδα;;;;




Έλα, μη μας κρατάς σε αγωνία!

seaina είπε...

Χα χα .. ατάκα αριστερού!!
Πολύ καλό!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Πίστεψε με... Ξέρω! ;-)

Υ.Γ. Μη με αναγκάσεις να πω καμιά κακία για την μοναδική καυηγορία ανθρώπων που ηδονίζεται τόσο με τις αλυσίδες...

@ Ασκαρδαμυκτί

Πάντως σίγουρα στις πορείες συναντάω πολλούς πολλούς άντρες που πληρούν όλες τις... προϋποθέσεις!

@ Dodos

Είστε πανάθεμα σας! ;-)
Το ξύλο το γλύτωσα... Τα δακρυγόνα δυστυχώς όχι... :-(

Υ.Γ. Το είδα το παιχνιδάκι! Θα απαντήσω φυσικά!

@ nina & An-Lu

Δεν έγραψα τη συνέχεια γιατί είναι μάλλον ξενέρωτη και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Ας πούμε ότι μιλήσαμε λίγο, ξενερώσαμε αμοιβαία με κάποιες λεπτομέρειες, μας έκανε χαλάστρα κι ένας φίλος που εμφανίζεται πάντα τις πιο ακατάλληλες στιγμές, έπεσαν και κάτι πέτρες και δακρυγόνα και τέλειωσε το love story... Η ατάκα πάντως ήταν όλα τα λεφτά!

@ seaina

lol