19.3.07

Η συνάρτηση 1/x (*)

και πως αυτή εφαρμόζεται σε θέματα σχέσεων!

Το Σάββατο η γνωστή γυναικοπαρέα βγήκαμε για ποτό με κάτι φίλους της Ε. και του Χ. Στην παρέα ήταν κι ένα παιδί, ψηλός, με μακρύ μαλλί κοτσίδα και μούσια! Ο οποίος πετούσε και κάτι έξυπνες ατάκες! Ακριβώς το είδος άντρα που μου αρέσει...

- Ωραίος ο Κ., ε; ρωτάω την Ν. που καθόταν δίπλα μου.
- Μμμμ... Κοίτα, αν ήμουν δεσμευμένη θα μου ήταν απολύτως αδιάφορος! Αν ήμουν ελεύθερη...
- Είσαι ελεύθερη, επεμβαίνει η Α.
- Οκ λοιπόν, αν ήμουν ελεύθερη λίγο καιρό θα τον έβρισκα μάλλον γλυκούλη. Τώρα που είμαι πολυυυυ καιρό μόνη θα έκανα άνετα φάση μαζί του!

Ώστε και οι γυναίκες σκεφτόμαστε έτσι;
Κι εγώ εκνευρίζομαι τόσο καιρό με τους άντρες και τις θεωρίες τους περί "λύσης ανάγκης";
Μμμμ... Τελικά όλοι το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας και υποσυνείδητα δρούμε κατ' αυτόν τον τρόπο - ρίχνοντας τα στάνταρ - όταν μείνουμε μόνοι για μεγάλο χρονικό διάστημα! Όταν η αγαμία λοιπόν τείνει στο άπειρο, οι απαιτήσεις μας τείνουν στο μηδέν!

* Για x>0 (για τον άλλο κλάδο έχω κάτι εξίσου εφιαλτικές επεξηγήσεις αλλά ας το αφήσουμε προς το παρόν!)

13 σχόλια:

Νίνα είπε...

Εμενα δυστυχως οι απαιτησεις μου μια χαρα κρατουν..γι'αυτο ειμαι ακομα μπουκαλα! μαλλον πρεπει κι εγω να μηδενισω το κοντερ..!!!!

zouri1 είπε...

μμμμ,μακρια μαλλια και μουσια.Με περιγραφεις μου φαινεται...

Ανώνυμος είπε...

μ'αρέσουν οι γυναίκες που έχουν.. τύπο

Ανώνυμος είπε...

Ας είμαστε ειλικρινείς, όλοι λίγο πολύ σκεφτόμαστε έτσι! Είναι λογικό να μειώνονται οι απαιτήσεις μας όταν αυξάνεται ο χρόνος μοναξιάς!
Όταν είσαι με κάποιον κοιτάς μόνο τα καλύτερα, όταν είσαι μόνος/η κοιτάς και τα απλά καλά!!

Carrie Vs Bridget είπε...

@ nina

Να χαμηλώσεις λίγο τον πήχυ ναι... Όχι όμως και να το ισοπεδώσεις. Τα άκρα αυτής της συνάρτησης γενικώς είναι λίγο... ακραία!

@ zouri1

Δε θα σχολιάσω! Απλά θα γελάσω: Χα χα χα! :-)

@ jojox

lol
Γι αυτό σε πάω εσένα! ;-)

@ frikio

Το θέμα είναι να μην αρχίσεις να κοιτάς και τα "καθόλου καλά"... ;-)
Γι αυτό πάντως έγραψα ότι μάλλον, υποσεινήδητα έστω, το κάνουμε όλοι...

Dodos είπε...

1/x μάλιστααα
''τελικά επιβεβαιώνεται ότι όλα στηρίζονται στα μαθηματικά. Ακόμα και οι σχέσεις.'' - dOdOs
σοφία είπα πάλι...

Ανώνυμος είπε...

Όποιος γυρίζει..μυρίζει, βρήκα λοιπόν το εξής:
http://www.yupi.gr/index.php?option=content&task=view&id=680&Itemid=105
και πολύ πολύ θα ήθελα να το σχολιάσεις.

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Dodos

Ο dOdOs είπε:
"τελικά επιβεβαιώνεται ότι όλα στηρίζονται στα μαθηματικά. Ακόμα και οι σχέσεις."
Ώρα 11:35, Πέμπτη 22 Μαρτίου του σωτήριου έτους 2007.
Έτσι, για να μπει και στα πρακτικά!
;-)

@ Dealsend

Τώρα με δουλεύεις; Τι άλλο να πω εγώ; Η Σάσα τα είπε όλα! lol

Υ.Γ. Είναι ΚΑΙ τραγουδίστρια αυτή;;;

aniaris είπε...

Το θέμα είναι -όταν μετά από καιρό που δε θα είσαι μόνος σου- να μην πεις οτι μετανιωσες που κοίταξες χαμηλότερα απο εκεί που αξιζες.

Ανώνυμος είπε...

Swsta ola osa les sto ar8ro.. An k den isxuei gia olous.. Check this out http://illuminada.pblogs.gr/2007/03/zhteitai-shesh.html k 8elw sxolio..! (to diko mou dustuxws aporrif8hke!)

Κατουρημένη ποδιά είπε...

ναι ας το αφήσουμε προς το παρόν!

εγώ βάζω τον πήχη ψηλά γιατί μου αρέσει ο ήχος όταν τον ρίχνω. Το μακρόσυρτο αααααααααααααα του πλήθους από την απογοήτευση, με κρατάει στον αγώνα..

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ, ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ POST, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ, ΘΑ ΜΕ ΦΑΕΙ ΤΟ ΚΡΥΟ, Η ΑΠΟΝΙΑ

Carrie Vs Bridget είπε...

@ aniaris

AYTO ακριβώς είναι το θέμα...

@ Narcissa

Θα το δω το συντομότερο (έλειπα σε διακοπές και ακόμα δεν έχω συνέλθει!)

@ κατουρημένη ποδιά..

lol

@ Dealsend

Sorry που σε άφησα να περιμένεις! Χε χε! Δε δικαιούμαι κι εγώ ένα ταξιδάκι; ;-)