14.2.07

Ξημερώνει η 14η Φεβρουαρίου...

Σήμερα επιτέλους, μετά από πολύ καιρό, καταφέραμε να βρεθούμε κι οι έξι για ένα σύντομο καφεδάκι! Αφού ξοδέψαμε την πρώτη μία ώρα για να γκρινιάξουμε - η Σ. για τα μαθήματα της, η Α. για την εξεταστική της, η Μ. για τον Ι., η Ε. για την "πεθερούλα" της κι εγώ για το σπίτι μου που πρέπει να συμμαζέψω κι όλο το αναβάλω - επικεντρωθήκαμε και στο φλέγον ζήτημα των ημερών!

Το ημερολόγιο δείχνει 13 Φλεβάρη! Και τι σημαίνει αυτό; Αύριο είναι η καταραμένη μέρα! Η γιορτή των ερωτευμένων! Η πιο κόκκινη μέρα του χρόνου! Στολισμένη με εκατοντάδες καρδούλες και πανάκριβα τριαντάφυλλα, διακοσμημένη με κλισέ καρτούλες που υπόσχονται αιώνια αγάπη, πασπαλισμένη με σοκολάτες και σοκολατάκια!

Εμένα λοιπόν αυτή η γιορτή ΔΕ μου αρέσει! Επιμένω να γιορτάζω τον έρωτα μου όποτε εγώ θέλω κι όχι όποτε μου επιβάλει το ημερολόγιο! Σαμποτάρω τους ανθοπώληδες και τους ζαχαροπλάστες! Κι όλα τα μαγαζάκια με είδη δώρων που ξεθάβουν το περσινό, προπέρσινο και πάει λέγοντας στοκ τους από καρδούλες κι αρκουδάκια!



Και την άποψη αυτή συμμερίζονται κι οι υπόλοιπες της παρέας οπότε - δεσμευμένες ή αδέσμευτες - αφιερώνουμε την 14η Φεβρουαρίου σε μας! Βγαίνουμε μόνες μας, πηγαίνουμε σε κάποια ωραία καφετέρια, περιτριγυρισμένες από ζευγαράκια που σαλιαρίζουν, και απολαμβάνουμε το καφεδάκι μας! Περπατάμε αγκαζέ στην Ερμού ανάμεσα στους ερωτευμένους που σέρνουν μπαλονάκια σε σχήμα καρδιάς και πελώρια αρκούδια! Βγαίνουμε για φαγητό ή ποτό σε μέρη που η εορταστική διακόσμηση αγγίζει τα όρια του κιτς (τα αγγίζει απλώς; πολύ επιεικής είσαι! γκρινιάζει η Σ.). Και σας διαβεβαιώ ότι περνάμε ωραιότατα! ;-)

Για τους οπαδούς όμως αυτής της - καθαρά εμπορικής, μην το αρνηθείτε - γιορτής έχω μερικά... δωράκια:

Κάντε το τεστ της durex και διαπιστώστε Πόσο ρομαντικοί είστε;

Διαβάστε μερικές συμβουλές για ένα ρομαντικό δείπνο!

Στείλτε τις ηλεκτρονικές σας ευχές

Και δείτε ποια κάρτα διάλεξα να στείλω εγώ φέτος!

8 σχόλια:

Adomiel είπε...

Carrie Vs Bridget η απόλυτη προβοκάτορας...! Μετά το μανιφέστο μας "ρίχνεις" στα ..σκληρά...! Τσίμπησα όμως και θα λινκάρω...! ;-)

melomenos είπε...

καλά τα λές!!!
ο έρωτας γιορτάζει κάθε μέρα!
καλό σου ξημέρωμα

Αταίριαστος είπε...

Άσε τώρα, έτσι λέτε όλες κι αν ο καλός σας έρθει εκείνη τη μέρα με άδεια χέρια, ξινίζετε τα μούτρα...
(-Μα αφού δεν τη γιορτάζεις τη μέρα αυτή αγάπη μου;
-Ε,κι εσύ χάθηκε να μου φέρεις ένα τόσο δα λουλουδάκι;)

Eroviana είπε...

Ε, καλά τώρα κι αυτοί οι άνθρωποι πότε θα δουλέψουν δηλαδή; Αυτές τις μέρες περιμένουν (όπως και τη γιορτή της μητέρας σε μικρότερο βαθμό). Και τείνω να συμφωνήσω με τον Αλιτόβιο, παρόλο που την ξεχνάω πάντα αυτή τη μέρα. Πάντα υπάρχουν καλοθελητές να στη θυμίσουν. Αν και, δε νομίζω να χρειάζονται τα δώρα. Ένα χρόνια πολλά αρκεί. Δεν είναι και τόσο τρομερό να υπάρχει μέρα των ερωτευμένων. Άλλωστε έχουμε για όλα τα υπόλοιπα πράγματα, στον έρωτα θα τσιγγουνευτούμε; Χρόνια σας πολλά λοιπόν!

jul είπε...

χαχαχα πλάκα ειχες...
Εντωμεταξύ την φωτό που έχεις με τον έρωτα και το βέλος στην πλάτη μου το έστειλαν με εμαιλ σημερα και τον τίτλο "Ας το σκοτώσει αυτό το σκατό κάποιος"

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Adomiel

Εγώ προβοκάτορας; Με κολακεύεις! Χε χε!

@ melomenos

Εεεεετσι!

@ Αταίριαστος

Ε, μα κι εσύ, χάθηκε να πάρεις ένα λουλουδάκι; Κι αν το κόψεις κι από κήπο παίρνεις κι έξτρα μπόνους! ;-)

Πέρα από την πλάκα, ΔΕ μου αρέσουν τα δώρα του Αγίου Βαλεντίνου! Δε λέω ότι θα του πέταγα την κάρτα στα μούτρα και θα έκανα γκριμάτσες αηδίας για το αρκουδάκι που θα μου χάριζε... Αλλά δεν το θεωρώ καθόλου μα καθόλου απαραίτητο! Αλήθεια! Αντίθετα, αν μου έκανε ένα δωράκι οποιαδήποτε άλλη μέρα του χρόνου, έτσι απλά επειδή το είδε του άρεσε και με σκέφτηκε, ΑΥΤΟ θα έλεγε πολλά!

@ Eroviana

Σωστά... Εδώ υπάρχει Παγκόσμια Ημέρα κατά της Δίαιτας και Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, στη μέρα των ερωτευμένων θα κολλούσαμε; Και τι; Για να βγάλουν το ψωμάκι τους οι ανθοπώλες (τι ψωμί; Χαβιάρι αγοράζουν με την τιμή του τριαντάφυλλου σήμερα!) πρέπει να την πληρώσω εγώ; Όχι άλλο κάρβουνο! Όχι άλλες καρδούλες! ;-)

@ julia

Εγώ δε μπορώ να θυμηθώ που την βρήκα αυτήν την εικόνα... Πάντως την είχα στον υπολογιστή μου! Κι αυτή ήταν κατά κάποιο τρόπο κι η αφορμή για το κείμενο...

Ανώνυμος είπε...

Στη γιορτή της μητέρας δεν παίρνεις δωράκι στη μαμά σου; Δεν λες χρόνια πολλά;

Carrie Vs Bridget είπε...

@ Michelle

Μμμμ... Για να είμαι ειλικρινήςμ τα τελευταία χρόνια όχι... Αλλά και πάλι αυτό είναι λίγο διαφορετικό... Τις μαμάδες μας τις θεωρούμε λίγο δεδομένες και ίσως χρειάζεται μια αφορμή για να τις... ευχαριστήσουμε! Αν καταλήξουμενα χρειαζόμαστε κι αφορμή για να θυμηθούμε τον έρωτά μας ζήτω που καήκαμε! ;-)