3.1.07

Σε μια ώρα θα 'χουν όλα τελειώσει,

πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός;


Το ήξερα από την αρχή ότι αν και θα γιόρταζα την αλλαγή του χρόνου με τον Σ. την επόμενη θα τον έχανα... Ένα από τα πρώτα πράγματα που μου είπε εκείνο το βράδυ στα μπουζούκια (βλέπε εδώ) ήταν ότι είχε έρθει στην Ελλάδα μόνο για ένα μήνα, για τις διακοπές. Κι ότι σύντομα θα έπρεπε να γυρίσει πίσω, στο μουντό καιρό της Αγγλίας, στα ομοιόμορφα σπιτάκια της και την Βασίλισσα της... :-(

Και ήξερα πολύ καλά τη στιγμή που φιληθήκαμε για πρώτη φορά ότι θα έπρεπε σύντομα να αποφασίσω: θα ήταν μια ιστορία με προσκαθορισμένη ημερομηνία λήξης, ή θα έπρεπε να αντέξω μια σχέση από απόσταση δίχως ημερομηνία λήξης... Δεν έφυγε ούτε για μεταπτυχιακό ούτε για σπουδές. Ο Σ. μένει μόνιμα εκεί...

Δεν το ξανασυζητήσαμε αυτό το θέμα... Περάσαμε 15 υπέροχες μέρες μαζί... Περάσαμε μαζί όλο το βράδυ της Πρωτοχρονιάς και σχεδόν όλη την υπόλοιπη μέρα. Κι όταν άρχισε να νυχτώνει ένιωσα έναν κόμπο στο στομάχι. Είχε έρθει η ώρα μηδέν. Η ώρα που έπρεπε να ξεκαθαριστούν τα πράγματα. Κι ακόμα δεν ήμουν σίγουρη. Δε μπορούσα έτσι απλά να πω αντίο. Ούτε όμως ήμουν έτοιμη να μπλέξω σε μια τέτοια σχέση... Να μας χωρίζουν 4 ώρες πτήσης και 200 ευρώ σε αεροπορικά εισητήρια. Να μας ενώνει ένα τηλέφωνο και μια web cam με κακή ταχύτητα μετάδοσης...

Την επόμενη μέρα πήγα μαζί του μέχρι τη Νερατζιώτισσα. Τον φίλησα για τελευταία φορά και πήγα να πάρω το μετρό για Σύνταγμα. Είχα ραντεβού με τη Μ. και τη Ν.. Χρειαζόμουν οπωσδήποτε παρέα.

Δεν καταλήξαμε σε κάτι οριστικό. Θα δούμε. Θα αφήσουμε τον καιρό να αποφασίσει...

10 σχόλια:

zouri1 είπε...

σαν παθων και εγω(ελλαδα -Ιταλια),στο τελος παντα μπαινει το ερωτημα.Ελα εσυ εδω ή το αντιθετο.Και η απαντηση μπορει να κρατησει χρονια.

Ανώνυμος είπε...

Follow your heart. Αλλιώς θα αναρωτιέσαι για πολύ καιρό τι θα γινόταν αν την είχες ακολουθήσει και θα νιώθεις δειλή. Καλή χρονιά, χαίρομαι που ξαναβλέπω μήνυμα σου, μου είχε λείψει το blog. Καλό κουράγιο, ο,τι κι αν αποφασίσεις. Θα το χρειαστείς, και στις δύο περιπτώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Σαν παθών σου λέω οτι είναι δύσκολο και το ερώτημα ποιος μαζεύει μπογαλάκια και φεύγει όπως λέει και ο zouri αργά ή γρήγορα έρχεται.
Κοίτα να το ζήσεις για να μην σου μείνει απωθημένο και μπορεί λόγω απόστασης να το διαλύσετε ή να ανακαλύψετε ο ένας τον άλλον και να δεθείτε περισσότερο, οταν δεν υπάρχει φυσική επαφή η νοητική και η συναισθηματική είναι πιο έντονη, δείχνεις πράγματα του εαυτού σου που σε κάποιον που ενδεχομένος θα είχες δίπλα σου δεν θα το έκανες εύκολα.
Τώρα βούτηξες κοίτα να κολυμπήσεις εγώ πάντως δεν το μετανιώνω καλύτερα σε βαθιά και καθαρά νερά παρά στε ρηχά και θολά.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

homelessMontresor είπε...

Κρατήστε μια επαφή και δείτε πως θα σας τα φέρει ο καιρός. Θα μπορείς όμως να προσγειώνεις συνεχώς τον εαυτό σου και να του θυμίζεις οτι είναι δύσκολο να κάνεις όνειρα δεδομένων των συνθηκών?

jul είπε...

χμμμμ...
Η Ι. συνάδελφος έμενε Λονδίνο και τα ειχε με ενα παιδι...ηρθε τελικα Ελλαδα αυτη και αυτος έμεινε Λονδίνο.Καταφεραν να καρτησουν την σχεση τους 2 χρόνια...και αυτα με πολλα ταξίδια, καυγάδες, κλάμματα κτλ....
Βεβαια...εσυ θα δεις πως θα πανε τα πραγματα... ο καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος, ο καθε ανθρωπος αντιμετοπιζει διαφορετικα τις σχεσεις του..
Ευχομαι να τα πατε καλυτερα...και να μπορεσει να αντεξει η σχεση σας....

Klearchos είπε...

Καλή χρονιά Carrie ή Bridget!!

Ελπίζω όλα να πάνε όπως τα επιθυμείς... Ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει ο χρόνος... Το φως του ήλιου μπορεί να φανεί και στον πιο συννεφιασμένο ουρανό...

Ανώνυμος είπε...

Για μένα είναι απλό.
Αφού αυτός σαν κυνηγός δεν πρότεινε ότι χρειαζόταν για να σε φτάσει μέχρι την αγγλία τα αστέρια ή λίγο παραπέρα :p... τότε αστό!
Επειδή δηλαδή είμαστε δυναμικές (και σαφός κουκλάρες :P) και δεν μασάμε θα πρέπει να κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα?

πσ. πάντως η αγγλία... SUPEEER :) αν τελικά δεν αντέξει μακρυά σου δηλαδή :P

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Carrie Vs Bridget,

Ένα μόνο έχω να σου πω, μακριά από τον Σ., πριν σε βρω και σε ξεμαλλιάσω.

Ο Σ. δεν είναι για τα δόντια σου, ανήκει σε εμένα και μια μέρα θα γυρίσει και πάλι στην αγκαλιά μου, γιατί εγώ τον αγαπάω αληθινά. Εσύ είσαι περιττή, άλλη μια περαστική στην ζωή του.

Άντε να βρεις κάποιον του χαμηλοτάτου επιπέδου σου, τσοκαρία.

Φιλικά
Μ. (η πρώην του Σ.)

Carrie Vs Bridget είπε...

@ zouri1

Είναι πολύ νωρίς για να αρχίσουν να μπαίνουν τέτοια διλλήματα... Θα δείξει... :-(

@ Michelle

Έτσι λέω κι εγώ... Καλύτερα να μετανιώνουμε γι αυτά που κάναμε κι όχι γι αυτά που δεν κάναμε!

@ Μαράκι

Σωστή! Τώρα που βούτηξα έτσι κι αλλιώς "κρυώνω" για να ξαναβγώ έξω! ;-)

@ homelessMontresor

Θα μπορώ; Έλα μου ντε! Σε λίγο φοβάμαι πως θα αρχίσω πάλι να ενθουσιάζομαι και να κινδυνεύω να φάω τα μούτρα μου...

@ julia

Ευχαριστώ! :-)

@ Klearchos

Για να δούμε! Αυτός ο χρόνος προβλέπεται επεισοδιακός!

@ Lilian

Χα χα χα! Θα δούμε! Πάντως εμένα η Αγγλία ΔΕ μου αρέσει... :-(
Και πολύ δύσκολα θα άφηνα την Ελλάδα...

@ Μ. (η πρώην του Σ.)

lol
Δεν ήξερα ότι μπαίνω στη μέση! Συγγνώμη κοπελιά άλλα ο Σ. δε σε ανέφερε καθόλου... Φοβάμαι ότι σε έχει ξεπεράσει... Sorry...
Καλή χρονιά πάντως και κουράγιο! Κάποιος θα βρεθεί και για σένα! ;-)

civil είπε...

Mεταθέτοντας το πρόβλημα, το πρόβλημα εξαφανίζεται.
Civil

(τα σημαντικά ρητά μου, τα υπογράφω)