19.12.06

Χριστουγεννιάτικος απολογισμός

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες έχουμε την ίδια συζήτηση... Τι θα κάνουμε την Παραμονή; Ποιοί θα είμαστε; Πού θα πάμε; Και πάντα όλα περιστρέφονται γύρω από τους άντρες! Ποιές είναι μόνες, ποιές θα έρθουν με "παρέα"...

Η Μ. είναι μόνη, η Σ. είναι μόνη (και αμφιβάλω αν θα καταφέρει να έρθει τελικά), η Α. είναι μόνη (αν και με αυτήν τίποτε δεν είναι σίγουρο! Χε χε!), η Ν. χώρισε πρόσφατα (απαγορεύεται ρητώς και δια ροπάλου να το σχολιάσω αυτό στο blog...), η Ε. είναι - κλασικά πλέον - με τον Χ. Κι εγώ; Εγώ ναι, είμαι με τον Σ... Τουλάχιστον μέχρι τις 2 Ιανουαρίου...

Το αρχικό σχέδιο λέει να βρεθούμε σπίτι μου κατά τις 12:30, αφού θα έχουμε κάνει την αλλαγή του χρόνου με τους δικούς μας. Να παίξουμε χαρτάκι, έτσι για το καλό, να πιούμε, να ακούσουμε μουσικούλα! Και τα ξημερώματα να πάμε για πρωινό στο Μεγάλη Βρετανία! Κάθε χρόνο κάνουμε το ίδιο σχέδιο νομίζω... Μόνο οι άντρες αλλάζουν που και που... Και κάθε χρόνο φτάνουμε μόνο μέχρι το πρώτο σκέλος. Τα ξημερώματα είμαστε πλέον αρκετά μεθυσμένοι, απόλυτα χορτάτοι και απελπιστικά νυσταγμένοι. Και καταλήγουμε να κοιμόμαστε σε καναπέδες, πατώματα και μαξιλάρες. Για να ξυπνήσουμε το μεσημέρι με τηλέφωνα και γκρίνια από μαμάδες, γιαγιάδες, θειάδες που μας περιμένουν για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι!

Δεν πειράζει! Εμένα κι αυτή η εκδοχή μου αρέσει!

10 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Οπως και να εχει καλα να τα περασεις!

zouri1 είπε...

αφου αλλαζουνε οι ανδρες καθε φορα,ειναι σαν να τα κανεις ολα αυτα για πρωτη φορα.
Κια ολο αναρωτιεσαι,με αυτον -ην ποσο θα κρατησει?

Ανώνυμος είπε...

Καλά να περάσεις, να απολαύσεις τις στιγμές με τον Σ. και να μην σκέφτεσαι πόσο θα κρατήσουν! Έρχομαι κι εγώ Ελλάδα - Αθήνα για τις γιορτές! Xo-xo! :-)

jul είπε...

Κοιτα να περάσεις τέλεια και μην σε πιασει καμμια μιζέρια που θα φύγει ο Σ.
Αντε και καλές γιορτές

Ανώνυμος είπε...

Να περάσετε τέλεια και μην αγχώνεσαι για τον Σ. αν θέλετε μια χαρά θα κρατήσει, τα αεροπλάνα γιατι τα έχουμε???
Τι θεσ/νικη-Αθήνα τι Αθήνα-Λονδίνο ενα αεροπλάνο δρόμος και τα 2, με το αυτοκίνητο να διασχισεις την Αττική ποιο πολύ χρόνο θες!!!

suigenerisav είπε...

εχω την αισθηση πως διαλεξες λάθος τιτλο.
θα έπρεπε (ίσως) το ποστ σου να τιτλοφορείται 'χριστουγεννιάτικη εικασία' και όχι 'απολογισμός'-εκτός αν κοιτάς μόνο στο παρελθόν, αντι να αντικρυζεις -γενναιότερα- το μέλλον..

Chrisa είπε...

Με γεια η καινούργια σχέση!!!!

civil είπε...

χρονια πολλά και νά'χετε τις καπνοδόχους καθαρισμένες

ΧΟ-ΧΟ-ΧΟ-ΧΟ-ΧΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

να οργανωσουμε ενα ρεβεγιον με bloggers

Carrie Vs Bridget είπε...

@ ΠΡΕΖΑ TV

Thanks!!! Πέρασα πολύ καλά! Και φυσικά όλα έγιναν όπως τα περίμενα! Χε χε!

@ zouri

Διακρίνω ειρωνία αγαπητέ ή έχω γίνει καχύποπτη; Προς το παρόν δεν αναρωτιέμαι πόσο θα κρατήσει! Χαίρομαι αυτό που έχω για όσο ακόμα θα το έχω!

@ Irene

Ευχαριστώ!!! Ελπίζω να πέρασες καλά στην Ελλάδα! Ααααχ! Γιατί μας βασανίζετε; Έρχεστε και ξαναφεύγετε... :-(

@ julia

Και τέλεια πέρασα και τη μιζέρια μου όμως δεν την γλύτωσα τελείως... Πάντα όμως μένουν τα καλά!

@ Μαράκι

Αεροπλάνα έ; Λεφτά θα μου δώσεις εσύ; Γιατί χρόνο έχουμε! Χρήμα δεν έχουμε! ;-)

@ suigenerisav

Ο απολογισμός πάει στο... γκομενικό του θέματος! Ποιά είναι με ποιον κτλ! Χε χε!

@ Chrisa


Thanks!!! :-D

@ civil

Χα χα χα! Καλή χρονιά αγαπητέ Άι Βασίλη! ;-)

@ useme (τριγυριζοντας)

Μμμμ... Δε θα ήταν κακή ιδέα! Του χρόνου τώρα! Ή το πάσχα! Να σουβλίσουμε αρνί όλοι μαζί! Χε χε!