18.12.06

Πάνω από ένα πιάτο τυροπιτάκια...

Ο Σ. έφυγε από το σπίτι μου πριν καμιά ώρα... Δεν είδαμε ποτέ την ταινία που έφερε. Περάσαμε τις τελευταίες τέσσερις ώρες καθισμένοι στον καναπέ, μιλώντας. Καιρό είχα να μιλήσω με κάποιον τόσο πολύ! Περνούσαμε από το ένα θέμα στο άλλο. Γελάγαμε. Πειράζαμε ο ένας τον άλλο... Ήταν ένα πολύ όμορφο "όχι-ραντεβού"!

Ο Σ. έφυγε κι εγώ το μόνο που ήθελα ήταν... να φάω! Τι να κάνω; Αφού αυτό ήθελα; :-(
Ανοίγοντας όμως το ψυγείο είχα μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη! Δεν υπήρχε τίποτε που να ήθελα να φάω! Αφού πέταξα ό,τι ληγμένο βρήκα μέσα και ενώ προσπαθούσα να συμβιβαστώ με την ιδέα του να φάω αγγουράκια τουρσί και να πιω το γάλα πριν λήξει κι αυτό, θυμήθηκα ότι είχα στην κατάψυξη τυροπιτάκια! Από αυτά τα έτοιμα που τα βάζεις στο φούρνο και σε 20 λεπτά είναι έτοιμα! Τέλεια! Έβαλα τα τυροπιτάκια στο ταψί, άναψα το φούρνο και έβαλα να δω Sex and the City (6ος κύκλος, δίσκος 3, επεισόδια 9-12)!

Σας έχω ξαναπεί ότι είμαι καταστροφή στην κουζίνα. Αλλά πόσο δύσκολο είναι να φτιάξεις κατεψυγμένα τυροπιτάκια; Κι όμως... Κατάφερα για άλλη μια φορά να τα κάνω μαντάρα. Οι οδηγίες έλεγαν ξεκάθαρα: 20 λεπτά στους 180 βαθμούς! Κι εγώ τα άφησα στους διακόσιους για ένα ολόκληρο επεισόδιο! 28 λεπτά...

Το αποτέλεσμα ήταν μερικά καρβουνιασμένα τυροπιτάκια κι ένα ταψί που θα δυσκολευτώ πολύ να πλύνω... Έβαλα τα τυροπιτάκια σε ένα πιάτο κι έμεινα να τα κοιτάω ακούγοντας ταυτόχρονα τη Μιράντα να παραδέχεται επιτέλους στο Στηβ ότι τον αγαπάει κι ότι τα έχει σκατώσει κι είναι πλέον αργά! Και κάπου εκεί με πήραν τα κλάματα! Πρέπει να ήμουν αρκετά γελοίο θέαμα...

Το θέμα είναι, μήπως κι εγώ τα έχω σκατώσει; Ξέρω ότι ο Σ. γυρνάει στην Αγγλία στις 2 Γενάρη. Και ξέρω ότι από την αρχή είπα ότι η μεταξύ μας σχέση είναι καθαρά φιλική. Μήπως όμως απλά κοροϊδεύω τον εαυτό μου; Και μήπως είναι πλέον αργά; Ή μήπως έφτασε η ώρα να παραδεχτώ επιτέλους τα αισθήματα μου και να δω που μπορεί να φτάσει αυτή η ιστορία;

Πέταξα τα τυροπιτάκια και τον πήρα τηλέφωνο. Γράφω αυτό το κείμενο περιμένοντας να χτυπήσει το κουδούνι. Wish me luck... ;-)

7 σχόλια:

jul είπε...

Λοιποοοοοοοοοον τι εγινε...
ελα μου αρεσουν πολυ αυτες οι αγαπησιάρικες ιστορίες....πεεεεεεεες μου.....

civil είπε...

:)

tsitas είπε...

Χωρίς παρεξήγηση, ο Civil πέταξε μεγάλη ατάκα...

:)

Ανώνυμος είπε...

Ε, καλά, γυρνάει στην Αγγλία, αλλά δεν θα ξαναγυρίσει; Το Πάσχα, ας πούμε, το αργότερο ... ; Όλα θα πάνε καλά, θα δεις, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, είτε μάζί του, είτε όχι.

Carrie Vs Bridget είπε...

Λοιπόν, ναι! Είμαστε μαζί! Προς το παρόν είμαι πολύ ενθουσιασμένη για να μιλήσω λογικά ή να σκεφτώ πρακτικές λεπτομέρειες! Έχω 16 μέρες και θέλω να περάσω καλά! Συγχωρέστε με αν... εξαφανιστώ για λίγο! Χε χε!

@ Civil

;-)

Ανώνυμος είπε...

Απόλαυσέ το όσο μπορείς και άσε τις σκέψεις για το μέλλον. Ότι είναι να γίνει θα γίνει.
Να περνάς καλά :)))

jul είπε...

Αντε μπραβοοοοοοοοοοοοο καιρός ήταν...ζησε το οσο πιο εντονα μπορεις...