17.12.06

Ο κλέφτης των Χριστουγέννων

Στολίσατε δέντρο φέτος; Εγώ επιτέλους στόλισα! Ένα μικρό μικρό δεντράκι... Με πολλά πολλά παράταιρα στολίδια! Ό,τι είχα από πέρσι, κάποια που μου έδωσε η μαμά μου, κάποια που μου έφερε η Μ...


Το πιο παράταιρο όμως δέντρο το είδα στο σπίτι του Σ.! Καταρχάς έχει μπάλες σε όλα τα πιθανά (και απίθανα) χρώματα! Έχει μπάλες γυάλλινες, πλαστικές, ξύλινες, από πεπιεσμένο χαρτί! Έχει ξύλινα στολίδια! Μεταλλικά στολίδια! Μπαστουνάκια, φιογκάκια, αστεράκια, δωράκια! Έχει το πιο αστείο δέντρο που έχω δει!

Και ξέρετε πως βρέθηκαν όλα αυτά τα παράταιρα στολίδια; Τα έκλεψε! Μάλιστα! Κάθε φορά που μπαίνει σε πολυκατοικία που έχουν στολισμένο δέντρο στην είσοδο, βουτάει και ένα στολίδι! Επιδίδεται σε αυτό το σπορ τα τελευταία τρία χρόνια κι έχει πλέον μια εκτεταμένη συλλογή! Για τα περισσότερα μάλιστα ξέρει να σου πει και πότε και από που τα έχει βουτήξει!

Σήμερα που ήρθε από το σπίτι μου, έκλεψε μια μπάλα και από το δικό μας. Μια κόκκινη διάφανη πολύ ωραία! Αααχ! Αν το καταλάβει η διαχειρίστρια..! Χε χε!

5 σχόλια:

zouri1 είπε...

θα προτιμουσα να μην στολιζα δεντρο,παρα να κλεβω στολιδια απο αλλα.χανεις το νοημα των γιορτων ετσι νομιζω.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι το βρίσκω χαριτωμένο. Άλλωστε, παραείναι μικροκλοπή για να το βρώ ανήθικο (παρ'ότι προσωπικά δεν έχω κλέψει ποτέ τίποτα - εκτός απο ένα μήλο στα 8 μου :P).

Carrie Vs Bridget είπε...

Κι εγώ χαριτωμένο κι αστείο το βρήκα..! Αλλά εμένα θα μου πείτε ότι τον γουστάρω τον τύπο και τα λέω αυτά... ;-)

jul είπε...

Χμ...η αλήθεια ειναι οτι στολίδια δεν εχω κλέψει ποτέ μου...εχω μεινει σε σφινοπότηρα, τασάκια και γαλατιέρες...
Βασικά εμένα μου αρέσει το σκηνικό να πάω να ψωνίσω στολίδια και γυρλάντες και φωτάκια...και μαλακιούλες...

Carrie Vs Bridget είπε...

@ julia

Ήμουν έτοιμη να ισχυριστώ ότι δεν έχω κλέψει ποτέ τίποτε! Αλλά μετά θυμήθηκα ότι έχω κι εγώ μια εκτεταμένη συλλογή από τασάκια από ξενοδοχεία! Χε χε!
Α! Και με τις τιμές στα εποχιακά, μέχρι που το σκέφτομαι κι εγώ να αρχίσω να κλέβω στολίδια! Αν θέλω να μου πιάσουν τον κω... βγαίνω Σάββατο βράδυ σε κλαμπ! ;-)